Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, august


mokken
 Share

Recommended Posts

  • Svar 2.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå er jeg skikkelig stolt av Fetter. Nå er han godkjent redninghund! Vi har til og med bestått alle prøver vi har vært oppe til på første forsøk. Dette hadde jeg ikke sett for meg da jeg for snart to

jeg fikk melding fra nav nå nettopp om at jeg får innvilget ungufør Endelig godtok de at jeg (som nå er 25år, vært syk i 9 år) oppfyller kravet om å ha blitt alvorlig syk før fylte 26 år! Fy flate det

I   my dog Stakkers Fetter som har en slik gal eier som meg.

Posted Images

Jeg skulle hatt neglelakkfjerner, men det har jeg jo ikke.. Finnes det noe annet man kan bruke tro? 

Regnet øser ned ute og jeg er glad vi rakk en runde på 1,5 t i skogen før det verste satte inn. Det begynner å mørkne allerede og det er ingenting som minner om sommer :no:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen tips mot sånn skikkelig vondt munnsår inni munnen? Er i kinnet, driver å dytter det inni tennene hele tiden og gjør sykt vondt.. Hatt det ei uke snart så litt lei.. 
Skyllevann fra apotek med sprit i. Eller sprit. Skylle munnen to ganger daglig.

Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ozzy skrev:

Noen tips mot sånn skikkelig vondt munnsår inni munnen? Er i kinnet, driver å dytter det inni tennene hele tiden og gjør sykt vondt.. Hatt det ei uke snart så litt lei.. 

Corsodyl eller hva det heter. Lindrer litt og får det litt raskere bort hos meg i alle fall. Har gjerne 8-10stk samtidig i perioder.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ozzy skrev:

Noen tips mot sånn skikkelig vondt munnsår inni munnen? Er i kinnet, driver å dytter det inni tennene hele tiden og gjør sykt vondt.. Hatt det ei uke snart så litt lei.. 

Jeg syns alt med sprit og corsodyl skyllevann og sånt svir noe så grusomt at jeg klarer ikke bruke det uten at tårene spruter og det er vondt lenge etterpå, men aftamed ol, sånn gel man bruker på after lindrer godt. Og bytt til zendium tannkrem, om du ikke alt har gjort det, det hjelper masse. Samt mildt skyllevann uten sterk smak, fra apotek.  Jeg sliter med munntørrhet og sår i munn pga sykdom og bivirkninger pga medisiner da, så mulig det er litt ekstra sårt hos meg. Corsodyl gel kan jeg klare å bruke, da smører jeg rett på - pusser ikke tenna med det som man egentlig skal, men corsodyl skyllevann går ikke, ALT for vondt. Men aftamed eller aftegel - er det som lindrer best. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Turb skrev:

Noen som har tips på en god regnjakke som puster og som ikke koster skjorta? 

Regnkåpen og skalljakken jeg har fra Stormberg tåler Bergensvær :) prøvde å finne modellene på nettsidene deres, men ser ut til at de er byttet ut med andre modeller.

 

 

I dag var hønsene flinke! Egg i rugekassen :D

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, 2ne skrev:

Jeg har fått så mange "fornærmelser" når det kommer til min motvilje mot å spise ting som har svømt at det ikke går inn på meg lenger :P 

Det var ikke pga ting som har svømt - det var nok mer til den der "2ne har alltid rett" :lol: 

2 timer siden, 2ne skrev:

Ja, nemlig! Mye mer praktisk med valper som er bare 2 kg når de er 8 uker :lol: 

Veldig også :aww: 

2 timer siden, 2ne skrev:

Vi var ute i stad, da stilte Ali seg under en stol og Leah under et tak mens Nora så miserabel ut midt på plenen, så vi gikk inn igjen :teehe: 

:lol: Hvilke hunder er det du har???? IKEA-hunder? :P Her er det stor stas i stua enten vi skal ut i solskinn eller regn :ahappy:

2 timer siden, 2ne skrev:

AN er jeg oppgitt over min egen manglende hukommelse til å huske hva vi har sett på før og hva jeg har tenkt om det da. Av hanner, selvsagt. Jeg lurte nemlig litt på en hannhund fra en kombinasjon som er gjort 3 ganger, men kom ikke på hva han het, så jeg spurte Leahs oppdretter om en annen hannhund mens jeg vrei hjernen min for å komme på hva han het, bare for å oppdage at det var jo han hannen jeg akkurat hadde spurt Leahs oppdretter om :rolleyes: 

Det er alderen det, 2ne... 

2 timer siden, 2ne skrev:

Jeg er litt usikker på om alt dette pirket virkelig har noe for seg. Det føles mer som at vi maler oss inn i et hjørne når vi forventer å finne hannhunder som ikke har noe drit i stamtavla si, som ikke har noe drit sjøl og som ikke har noe drit etter seg. Jeg mener, på en rase med 40 % HD, så er det ikke så lett å finne en hannhund som hverken har HD, PL, LP, EP, SLO eller noe annet (i slekta, hannen sjøl må selvsagt være frisk), i tillegg til å være lite brukt og ha sånn og slik mentalitet. 

Jeg får hodepine av det :P 

Jeg tror muuuuligens man må fire på kravene enkelte ganger - og heller gå litt på akkord med akkurat HVA man kan leve med og ikke. 

1 time siden, Lola Pagola skrev:

Hadde gledet meg til å dra på podkastkino med Kari Slåttsveen i dag, på kulturhuset. Min radiofavoritt.
Men det var jo på kulturhuset i Oslo... ikke kulturhuset her i byen :( Skuffet!

Å, nedtur! Kari Slåttsveen er jo dritkul :D 

58 minutter siden, Turb skrev:

Det regner enorme mengder - Pigg ble så blaut etter tur at han frivillig satte beina inn i fleecedressen sin... Viser seg også at regnjakka mi har søkt om pensjon :o den er bare 8 år gammel eller noe... men tydeligvis har den blitt litt inkontinent. Følelsen av iskaldt regnvann som renner ned mellom puppene og ned over magen liksom... *hutre*

:lol: Jeg lurer på om regnjakka di og regnbuksa mi kanskje skal inngå partnerskap? 

Vi kom oss da ut på sykkeltur, vi, og hundene var jo som nevnt over like entusiastiske som vanlig. Jeg var ikledd regnjakke, regnbukse og støvler - og kledelig sykkelhjelm - hundene stilte naturell... Og imponerte meg stort med to tilfeller av total lydighet :o Vi kom syklende i godt driv langs vegen da jeg brått fikk øye på noe gult i øyekroken. Jeg bråstoppa selvsagt, rygget hunder og sykkel tilbake (ja, bråstopp er kanskje litt overdrevet - vi har noen meter stoppstrekning liksom) - og konkluderte med at jepp - der var det kantareller i vegkanten. Jeg fikk med streng stemme bedt hundene om å legge seg mens de var festa i sykkelen, mens jeg dro fram en bæsjepose og fikk plukket noen få, men fine, kantareller. Det samme gjentok seg et par-tre kilometer lenger bort også... Jeg så jo for meg hunder og sykkel på tur alene, men neida, de satt så pent mens jeg fikk plukka med meg skogens gull :ahappy: 

Nå er hundene dusjet og soppen forvellet - og det dufter deilig av kantarell i huset :) 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.8.2017 at 7:58 PM, Symra&Pippin skrev:

Livssynsnøytral begravelse har blitt veldig vanlig, kanskje minst like vanlig som kirkelig? (Det kunne jeg googlet, men orker ikke). Og det kalles ikke kirkegårder lenger, men gravplasser. Den kan ligge ved en kirke eller et annet sted. Hilsen Heidi, hedning. 

Men kirka er fremdeles kirke, selv om selve jordpletten jeg får er adelig eller ateist eller noe helt annet. Må jeg høre på de kirkeklokkene i hele evigheten???

På 7.8.2017 at 8:26 PM, Siri skrev:

Det er vel bare å spørre igjen? Trenger jo ikke å gjøre det vanskeligere enn det :ahappy:

Det er klart at med en normal fastlege så kunne jeg gjort det, men den jeg har er jo ikke helt A4 - h*n kastet meg ut fra forrige legetime fordi det var for mye forsinkelser og for mange pasienter på venteværelset, før vi ble ferdigsnakket om noe som helst. Vedkommende gratulerte meg med sexen da jeg ba om fornyet resept på p-piller, liksom... Jeg skal bytte bare jeg får svar på en annen rekvisisjon, men kanskje jeg bør purre opp dette og få avsluttet den saken også før jeg begynner på nytt hos en annen lege.

På 7.8.2017 at 8:26 PM, Siri skrev:

Her er hva som står om gravested (på sidene til Humanetisk forbund):

Noen er bekymret for om, og hvor, de blir gravlagt hvis de ikke er medlem av Den norske kirke. Det er nedfelt i norsk lov at alle borgere skal gravlegges (i kiste eller i urne) på en offentlig gravplass (kirkegården). Ingen skal gravlegges "utenfor kirkegården".

Men om en ikke vil da? 

På 7.8.2017 at 8:38 PM, Tinkie skrev:

@SFX Det er en egen ikke-religiøs del av de fleste kirkegårder.

Ikke bra nok, det er fremdeles en del av kirken i mine øyne, selv om øynene er døde og lukket da.

På 7.8.2017 at 9:04 PM, 2ne skrev:

Du har ikke vurdert å gi hundene dine et eget soverom? :lol: 

Men hva med all kosen og varmen jeg mister da???

På 7.8.2017 at 9:04 PM, 2ne skrev:

Jeg aner ikke! Kanskje det er en hemmelig form for dominering vi ikke veit om? At de egentlig prøver å overta sjefsrollen i huset? :teehe: 

Via svipupp a la hund? :D 

På 7.8.2017 at 9:04 PM, 2ne skrev:

Ja, eller så kan du spørre både fastlege og fysioterapeut ;) 

Der sa du noe, jeg fikk jo ny fysioterapeut her etter at jeg flyttet, og h*n ville at jeg skulle ta ny MR for å sammenligne utviklingen med sist det ble tatt MR, så det ble sendt rekvisisjon og etter en stund tok jeg MR i Hamar, og deretter ba jeg fastlegekontoret mitt sende de resultatene til fysioterapeuten. Også skulle h*n ta kontakt etter å ha sammenlignet. Kanskje jeg må purre. Problemet er at jeg ikke husker hva fysioterapeuten het, for dette er jo lenge siden - det var ikke i år, for å si det slik :icon_redface:

På 7.8.2017 at 9:04 PM, 2ne skrev:

Yes! She's the leader of the pack :lol: Neida, hun er ikke det *ler* 

Tror du, det :P 

19 timer siden, 2ne skrev:

:yawn: Jeg burde gå og legge meg, men vi er midt oppe i en lang chat om potensielle hannhunder :P At vi ikke kan begynne med det litt tidligere på kvelden? 

Leah har hovnet opp og begynt å markere, men det er ikke noe blod enda. Så, om jeg skal pare henne nå, bør jeg vel kanskje spørre hannhundeieren snart da, kanskje :teehe: 

Lykke til!

9 timer siden, 2ne skrev:

Nei, det er ikke bra i det hele tatt, og ja, selvsagt :) Hun får syrenøytraliserende og mat 4 ganger om dagen. Noe mer behandling enn som så krever gastroskopi i første omgang, og operasjon i andre omgang. Operasjon er ikke aktuelt av flere grunner :) 

Fortsatt god bedring til Norris!

9 timer siden, Siri skrev:

Det er helt innafor å sende forespørsler på FB altså :D Og gjerne korte, slik som den jeg fikk: Hello - I want Willy :lol: Det ble et fint valpekull av den forespørselen - og jeg vurderer til og med om jeg kanskje skulle satset på en valp etter den ene tispa fra det kullet :D 

25-reasons-why-you-should-come-to-americ

8 timer siden, Teserere skrev:

Det er så nervepirrende å vente på de svarene! Krysser fingrene for at du får ja :)

Akkurat ferdig med en vellykket paring her, krysser fingrene for mange søte valper i oktober! 

Lykke til!

22 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Middagsbesøket (sønn med samboer) har dratt, og jeg sitter her og nyter rent og ryddig hus. Jeg burde hatt middagsgjester minst en gang i uka.

Samme her :P 

Nå har mamma reist etter et intenst 48 timersbesøk, hvor vi har fått gjort en hel del. Ikke alt ble vi ferdig med, så jeg har fått streng beskjed om å gjøre det ferdig så fort som mulig. Og det er jo like greit å få gjort det, for det blir bare utsatt om jeg ikke skjerper meg.

Vi har fått malt to strøk av en stygg vegg, lagt gulvbelegg i en gang som har cirka 17 ulike sider og kanter og hjørner - mamma gjorde det i går mens jeg var hos veterinær for vaksine og sædsjekk av Glam - han acet begge deler; logret under vaksineringen og har utmerket sædkvalitet. Greit å vite i fall det kommer noen friere. Så fikk vi handlet materiale til noen prosjekt, som hun spanderte på meg, snille mamma. Så nå har vi montert brannmurplate på kjøkkenet, siden vedovnen der ikke er godkjent av brannvesenet på grunn av manglende brannsikring. Er det noen som vet om jeg må ha ny kontroll av brannvesenet når det har vært en slik anmerkning? Plata må males for å være pen, men den er i hvert fall montert. Samtidig fjernet vi en ufattelig stygg kobberplate som lå under vedovnen, så jeg må kjøpe ny for at den skal være tillatt brukt, men da blir det i hvert fall en enkel og pen plate, og det koster nesten ingenting. Det kjøpte jeg til vedovnen i stua i fjor. 

Så har vi malt et strøk av en skråvegg, og jeg skal forsøke å ta det siste strøket nå, så det tørker før vi legger oss (veggen går langs trappa opp til soverommet, så det er et mål å unngå pels i malingen...), side 2 av døra mellom kontor og stue er ferdigmalt med to strøk, og ufattelig stygge kjøkkenvegger er pyntet opp. Også gjorde vi en skikkelig innsats i hagen, fikk fjernet masse bringebærkratt, brennesle og geitrams som har tatt over innkjørselen (lenger unna enn to skjøteledninger strakk, men mamma gikk på med lang saks og dødsforakt), og jeg fant noen plaststolper og kompostelement så jeg fikk stengt igjen en åpning i hagen som Glam etter snart to år her har oppdaget at er kjempepraktisk for å utvide horisonten sin litt... Restene av forrige vinterens ved er båret inn i vedboden (sto på pall i nettingpose foran huset der bonden satte det fra seg), mamma fylte stasjonsvogna med papp og søppel som hun kjører til fyllinga for meg, vi har skrudd fast et vaklete trappegelender på en side, og laget en plan for et gelender jeg skal lage på den andre siden, og kjøpt materialer til å gjøre finere en døråpning som ser ut som noe som ville gitt Sinnasnekker'n elveblest.

Så det jeg må gjøre for å få ferdig prosjektene vi begynte på, er å male et strøk på veggen langs trappa, male brannmurplata, pusse og male fire brede planker som er ferdigskåret og skal skrues fast i døråpningen når de er malt, jeg skal få ut finger'n og få gjort noe med de to stygge benkeplatene på kjøkkenet, også har jeg 12 dører og syv skuffer i kjøkkeninnredningen som jeg har sagt at skal males i år - jeg er ferdig med én dør, og kjøpte maling i januar. Jeg må gjøre noe med framdriften der :P Og det meste av dette kan jeg gjøre uten å bruke ei krone, fordi mamma har kjøpt materialer til meg og jeg har maling fra før av. Jeg må bare sparkes i rumpa med ujevne mellomrom. 

Og jeg føler meg helt utslitt etter disse to dagene, vi har jobbet hele tiden og virkelig stått på, men jeg er så sliten, og mammas indre vekkerklokka vekker henne halv fem-fem, så jeg har følt at jeg må stå opp rimelig tidlig i stedet for å hvile ut. Det kan bli spennende med jobb i morgen. Jeg vurderer å utsette den malingen til i morgen, så kan jeg heller legge meg nå snart. Ankelen er selvfølgelig heller ikke god etter to dager med mye ståing, gåing, gardintrappklatring, sitte på huk, strekke seg, og i det hele tatt oppussings-yoga. 

Mamma la igjen en pose med smash til meg, jeg lurer på om jeg har fortjent den nå... :whistle: 

Her er en smakebit av hva vi har gjort med kjøkkenveggen (øverste bildet er før, nederste bildet er etter):

20664910_10158957457470136_4881093767578

Og den skapdøra som mangler er den som ligger i kjelleren til tørk fordi den er malt :D 

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Bizi er på hytta med hundepasseren, og de ville gjerne ha henne en dag til. Det ante meg:ahappy:

Foten min har fått en 95% sikker diagnose, den samme som fotterapeuten trodde, så nå blir det røntgen for å være 100% sikker. Det er jo dumt at det ikke er stort å gjøre med det annet enn en eventuell operasjon i fremtiden, men vi får nå se hvordan det utvikler seg, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, SFX skrev:

Men kirka er fremdeles kirke, selv om selve jordpletten jeg får er adelig eller ateist eller noe helt annet. Må jeg høre på de kirkeklokkene i hele evigheten???

Neida, de kirkeklokkene hører du ikke når du ligger 6 fot under :aww: 

25 minutter siden, SFX skrev:

Det er klart at med en normal fastlege så kunne jeg gjort det, men den jeg har er jo ikke helt A4 - h*n kastet meg ut fra forrige legetime fordi det var for mye forsinkelser og for mange pasienter på venteværelset, før vi ble ferdigsnakket om noe som helst. Vedkommende gratulerte meg med sexen da jeg ba om fornyet resept på p-piller, liksom... Jeg skal bytte bare jeg får svar på en annen rekvisisjon, men kanskje jeg bør purre opp dette og få avsluttet den saken også før jeg begynner på nytt hos en annen lege.

OMG... den var den der ja... vedkommende burde vel vært rapportert nesten. Purr opp og kom deg fortest mulig vekk fra den der. 

25 minutter siden, SFX skrev:

Men om en ikke vil da? 

Det er det ingen som spør deg om når du er dau :P 

25 minutter siden, SFX skrev:

Ikke bra nok, det er fremdeles en del av kirken i mine øyne, selv om øynene er døde og lukket da.

Men du har strengt tatt ikke noe valg, så ikke bry hodet med sånne uvesentligheter. Du får ikke gjort noe med det uansett :aww: 

25 minutter siden, SFX skrev:

25-reasons-why-you-should-come-to-americ

 

:bananas:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det ikke minnelunder? Farmor fabler om det hele tiden, at hun ikke vil ha en grav men være på en minnelund istede. Jeg er ganske enig, mine etterkommere skal ikke behøve å føle at de må besøke en grav og holde den vedlike.

Fant igjen Hamar radioen, nå er det radiobingo... Jeg har ikke spilt, men burde kanskje gjort det :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta
Akkurat nå, Stine skrev:

Finnes det ikke minnelunder? Farmor fabler om det hele tiden, at hun ikke vil ha en grav men være på en minnelund istede. Jeg er ganske enig, mine etterkommere skal ikke behøve å føle at de må besøke en grav og holde den vedlike.

Fant igjen Hamar radioen, nå er det radiobingo... Jeg har ikke spilt, men burde kanskje gjort det :lol:

Min ene tante ligger i umerket grav, det vil si minnelund men ut fra det @SFX snakker om så er den fortsatt i sammenheng med kirkegård der det finnes. Eller gravlund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Stine skrev:

Finnes det ikke minnelunder? Farmor fabler om det hele tiden, at hun ikke vil ha en grav men være på en minnelund istede. Jeg er ganske enig, mine etterkommere skal ikke behøve å føle at de må besøke en grav og holde den vedlike.

Fant igjen Hamar radioen, nå er det radiobingo... Jeg har ikke spilt, men burde kanskje gjort det :lol:

Her i Bergen vet jeg de har fått noen minnetavler. Der blir navnet, fødselsdato og dødsdato skrevet opp. Og man står oppført med mange andre. Tavlene er veldig pene og det er mulig å sette fra seg blomster eller lys der for etterkommere. 

Syntes tavlene var meget pene, og ser for meg at det blir mer og mer vanlig. Likte også at der må man ikke gå å ordne på graven, så det blir ingen byrde. For mange så kan det jo føles sånn ut, eller man bor på forskjellig sted i landet osv.. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Stine skrev:

Finnes det ikke minnelunder? Farmor fabler om det hele tiden, at hun ikke vil ha en grav men være på en minnelund istede. Jeg er ganske enig, mine etterkommere skal ikke behøve å føle at de må besøke en grav og holde den vedlike.

Jo, det finnes, men de er fortsatt i tilknytning til kirken. De driftes av det offentlige, men det er vel ikke over alt man har slikt. 

Akkurat nå, Stine skrev:

Fant igjen Hamar radioen, nå er det radiobingo... Jeg har ikke spilt, men burde kanskje gjort det :lol:

Hahhahahaa. Radiobingo er såååå lokalradio :D 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutes ago, Siri said:

Det var ikke pga ting som har svømt - det var nok mer til den der "2ne har alltid rett" :lol: 

Jeg har jo alltid rett :aww::P Nei, jeg orker ikke å bla tilbake og skjønne sammenhengen her :lol: 

42 minutes ago, Siri said:

Veldig også :aww: 

Jah.. Aner ikke hva vi snakker om :lol: 

42 minutes ago, Siri said:

:lol: Hvilke hunder er det du har???? IKEA-hunder? :P Her er det stor stas i stua enten vi skal ut i solskinn eller regn :ahappy:

Det var stor stas i stua her og, det var når vi kom ut i hagen det ikke var så stas lenger :P 

De er gjerne med på tur da, selv i shitvær, men når vi bare går ut i hagen så var det visst ikke noe poeng i å gjøre noe annet enn å gå på do, og så vente på at vi skulle gå inn igjen :P 

42 minutes ago, Siri said:

Det er alderen det, 2ne... 

*sukk* Ja :hmm: Det er hardt å være 43 år.. Det husker du kanskje ikke, det er jo så lenge siden :aww::P  

42 minutes ago, Siri said:

Jeg tror muuuuligens man må fire på kravene enkelte ganger - og heller gå litt på akkord med akkurat HVA man kan leve med og ikke. 

Det er bare frustrernde når man finner hunder som på papiret ser ut som et kupp, de er helsesjekka, de har gått en eller annen form for mentalbeskrivelse, de har til og med resultater fra konkurranser, og flesteparten av slekta er helsesjekka osv, også finner du ut at det er ett eller annet immunrelatert eller med mentaliteten som ikke kommer frem på en beskrivelse, eller for moro skyld begge deler, og du må fastslå at det finnes verre ting enn både HD og katarakt, liksom. 

34 minutes ago, SFX said:

Men hva med all kosen og varmen jeg mister da???

Ja, det er jo det. Kanskje du må ha med deg en sånn oppblåsbar madrass så det er plass til dere alle sammen? 

34 minutes ago, SFX said:

Via svipupp a la hund? :D 

Jepp! De er utspekulerte, disse kjøterdyra! :D 

34 minutes ago, SFX said:

Der sa du noe, jeg fikk jo ny fysioterapeut her etter at jeg flyttet, og h*n ville at jeg skulle ta ny MR for å sammenligne utviklingen med sist det ble tatt MR, så det ble sendt rekvisisjon og etter en stund tok jeg MR i Hamar, og deretter ba jeg fastlegekontoret mitt sende de resultatene til fysioterapeuten. Også skulle h*n ta kontakt etter å ha sammenlignet. Kanskje jeg må purre. Problemet er at jeg ikke husker hva fysioterapeuten het, for dette er jo lenge siden - det var ikke i år, for å si det slik :icon_redface:

Fastlegen veit kanskje? Eller fastlegekontoret? Eller kanskje de veit på Helfo? Jeg veit ikke helt hva Helfo veit, for å være helt ærlig. Det står ikke på din legejournal eller noe da? 

34 minutes ago, SFX said:

Tror du, det :P 

Hun er ikke veldig dominant av seg, frk. snupp, så det er nok ikke bare noe jeg tror. Det der trollet av en puddel jeg har derimot, kan nok hende innbiller seg ting :P 

34 minutes ago, SFX said:

Lykke til!

Takk! 

34 minutes ago, SFX said:

Fortsatt god bedring til Norris!

Nora sier takk! 

34 minutes ago, SFX said:

*klipp*

20664910_10158957457470136_4881093767578

 

Det ble stilig! :ahappy: Sånn utover det, ble jeg sliten bare av å lese om alt du og moren din har gjort, så jeg stemmer for sofa og smash! :D 

--

AN diskuterer jeg fortsatt hannhundvalg. Merkelig hvor kort den lange lista har blitt, og det er til tross for at vi la til noen tidligere i dag :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, 2ne skrev:

Jeg har jo alltid rett :aww::P Nei, jeg orker ikke å bla tilbake og skjønne sammenhengen her :lol: 

Jah.. Aner ikke hva vi snakker om :lol: 

Det var vel strengt tatt bare sedvanlig babbel, så... :lol: 

7 minutter siden, 2ne skrev:

Det var stor stas i stua her og, det var når vi kom ut i hagen det ikke var så stas lenger :P 

De er gjerne med på tur da, selv i shitvær, men når vi bare går ut i hagen så var det visst ikke noe poeng i å gjøre noe annet enn å gå på do, og så vente på at vi skulle gå inn igjen :P 

Som jeg sier: IKEA-hunder :P 

7 minutter siden, 2ne skrev:

*sukk* Ja :hmm: Det er hardt å være 43 år.. Det husker du kanskje ikke, det er jo så lenge siden :aww::P  

7 minutter siden, 2ne skrev:

Det er bare frustrernde når man finner hunder som på papiret ser ut som et kupp, de er helsesjekka, de har gått en eller annen form for mentalbeskrivelse, de har til og med resultater fra konkurranser, og flesteparten av slekta er helsesjekka osv, også finner du ut at det er ett eller annet immunrelatert eller med mentaliteten som ikke kommer frem på en beskrivelse, eller for moro skyld begge deler, og du må fastslå at det finnes verre ting enn både HD og katarakt, liksom. 

Skjebnen til den som prøver å være ansvarlig oppdretter, det... 

7 minutter siden, 2ne skrev:

AN diskuterer jeg fortsatt hannhundvalg. Merkelig hvor kort den lange lista har blitt, og det er til tross for at vi la til noen tidligere i dag :P 

:lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...