Gjest Skrevet 23. November 2017 Rapporter Skrevet 23. November 2017 2 minutes ago, Annik said: Om jeg ikke husker helt feil, så var det vel to utskiftninger av eiere her, på ganske kort tid? Eller blander jeg nå? Forutsatt at jeg har rett, så kan eier nr1 ha tillatt sletting, eier nr 2 sagt at det ikke er lov og eier nr3(nåværende) har fulgt det slik det var hos nr 2 Eier 1 godtok overhodet ikke sletting og var særdeles ufin i konflikt. Siter
Annik Skrevet 24. November 2017 Rapporter Skrevet 24. November 2017 13 timer siden, Kangerlussuaq skrev: Eier 1 godtok overhodet ikke sletting og var særdeles ufin i konflikt. Det vet jeg ingenting om Siter
Mirai Skrevet 24. November 2017 Rapporter Skrevet 24. November 2017 Det var vel noen som hadde forumet mellom nåværende eier og han som startet forumet? Var det jeg tenkte på. Siter
mushi Skrevet 24. November 2017 Rapporter Skrevet 24. November 2017 33 minutter siden, Mirai skrev: Det var vel noen som hadde forumet mellom nåværende eier og han som startet forumet? Var det jeg tenkte på. Var ikke det den dyrebutikken? Siter
Mirai Skrevet 24. November 2017 Rapporter Skrevet 24. November 2017 Akkurat nå, mushi skrev: Var ikke det den dyrebutikken? Jo, det stemmer tror jeg! Siter
Raksha Skrevet 25. November 2017 Rapporter Skrevet 25. November 2017 Forumet er vel på fjerde runde med eier nå. Først pip og espen, så kun espen, så de som kjøpte forumet av espen som rah kjøpte forumet av, og nå rah. Så at ting har blitt håndtert forskjellig er jo ikke så merkelig. Forøvrig kan jeg ikke forstå hvorfor sletting av profiler skal være så krise, så lenge innleggene blir liggende med en unik id. 2 Siter
Gjest Skrevet 6. Februar 2018 Rapporter Skrevet 6. Februar 2018 Hvordan ligger det an med den slettinga tilfeldigvis? Siter
Kaja Skrevet 6. Februar 2018 Rapporter Skrevet 6. Februar 2018 Det er det @RAH som kan svare på.. Siter
xxx12345 Skrevet 6. Februar 2018 Rapporter Skrevet 6. Februar 2018 Om man ser på trådstarten så ser man at brukeren er inaktiv (man kan ikke gå inn på profilen eller sende melding, og har ingen innlegg tilknyttet nick), og derfor nok har fått slettet kontoen men at innleggene blir stående. Siter
Zitka Skrevet 6. Februar 2018 Rapporter Skrevet 6. Februar 2018 Vil tro dette er lov når man finner egne knapper på dette på innstillinger; 1 Siter
Gjest Skrevet 7. Februar 2018 Rapporter Skrevet 7. Februar 2018 Noen som vet nårtid dette kom, og hvorfor det ikke er kommunisert tydeligere? Siter
AnnikenK Skrevet 7. Februar 2018 Rapporter Skrevet 7. Februar 2018 2 timer siden, Kangerlussuaq skrev: Noen som vet nårtid dette kom, og hvorfor det ikke er kommunisert tydeligere? Spiller det noen rolle? Siter
Gjest Skrevet 7. Februar 2018 Rapporter Skrevet 7. Februar 2018 Just now, AnnikenK said: Spiller det noen rolle? Kun ut av nysgjerrighet Jeg får vel lov å spørre, om jeg lurer, eller? Siter
AnnikenK Skrevet 7. Februar 2018 Rapporter Skrevet 7. Februar 2018 Akkurat nå, Kangerlussuaq skrev: Kun ut av nysgjerrighet Jeg får vel lov å spørre, om jeg lurer, eller? Selvfølgelig Siter
Anette Skrevet 7. Februar 2018 Rapporter Skrevet 7. Februar 2018 29 minutes ago, Kangerlussuaq said: Kun ut av nysgjerrighet Jeg får vel lov å spørre, om jeg lurer, eller? @RAH Tror funksjonen kom i en oppgradering btw kanger, men RAH vet nok mer. Siter
QUEST Skrevet 5. Mars 2018 Rapporter Skrevet 5. Mars 2018 (endret) Hvis man sletter profilen her, hva kommer da opp på vedkommenes innlegg? Jeg ser at endel står som bare Guest, andre som tm1234567890 o.sv, ,mens andre står som guest+tidligere brukernavn. Jeg er ikke interessert i at mitt brukernavn skal stå etter guest. Hvis jeg sletter profilen ( eller må admin gjøre det?) hva blir stående vd mine innlegg? @RAH? Endret 5. Mars 2018 av QUEST Siter
Kaja Skrevet 5. Mars 2018 Rapporter Skrevet 5. Mars 2018 6 minutes ago, QUEST said: Hvis man sletter profilen her, hva kommer da opp på vedkommenes innlegg? Jeg ser at endel står som bare Guest, andre som tm1234567890 o.sv, ,mens andre står som guest+tidligere brukernavn. Jeg er ikke interessert i at mitt brukernavn skal stå etter guest. Hvis jeg sletter profilen ( eller må admin gjøre det?) hva blir stående vd mine innlegg? @RAH? Etter siste oppdatering av forumet, står det guest etterfulgt av brukernavn. Quotene blir dog ikke endret. Du kan slette deg selv. Siter
QUEST Skrevet 5. Mars 2018 Rapporter Skrevet 5. Mars 2018 Akkurat nå, Kaja skrev: Etter siste oppdatering av forumet, står det guest etterfulgt av brukernavn. Quotene blir dog ikke endret. Du kan slette deg selv. Takk for svar. Nei, jeg er klar over at quotene ikke blir endret, det har jeg sett på andre brukere som har takket for seg. Men er det ikke mulig å fjerne brukernavn etter Guest? Siter
Kaja Skrevet 5. Mars 2018 Rapporter Skrevet 5. Mars 2018 Just now, QUEST said: Takk for svar. Nei, jeg er klar over at quotene ikke blir endret, det har jeg sett på andre brukere som har takket for seg. Men er det ikke mulig å fjerne brukernavn etter Guest? Det vet jeg dessverre ikke, men kanskje @Anette eller @RAH vet hvordan det er 1 Siter
Anette Skrevet 5. Mars 2018 Rapporter Skrevet 5. Mars 2018 1 minute ago, Kaja said: Det vet jeg dessverre ikke, men kanskje @Anette eller @RAH vet hvordan det er jeg ser på saken, prøver å finne igjen noen som jeg vet ahr slettet seg for å teste. Siter
Kristiin Skrevet 5. Mars 2018 Rapporter Skrevet 5. Mars 2018 Kom over en tråd der noen har slettet seg HER. Der det står Jonna. På neste siden er innlegget quotet og står som JeanetteH Siter
Lillekrapyl Skrevet 5. Mars 2018 Rapporter Skrevet 5. Mars 2018 1 time siden, QUEST skrev: Hvis man sletter profilen her, hva kommer da opp på vedkommenes innlegg? Jeg ser at endel står som bare Guest, andre som tm1234567890 o.sv, ,mens andre står som guest+tidligere brukernavn. Jeg er ikke interessert i at mitt brukernavn skal stå etter guest. Hvis jeg sletter profilen ( eller må admin gjøre det?) hva blir stående vd mine innlegg? @RAH? Ikke slett deg da, vær så grei! Du er en flott person her på forumet, starter diskusjoner og bidrar aktivt. 7 2 Siter
QUEST Skrevet 5. Mars 2018 Rapporter Skrevet 5. Mars 2018 4 minutter siden, Lillekrapyl skrev: Ikke slett deg da, vær så grei! Du er en flott person her på forumet, starter diskusjoner og bidrar aktivt. Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding Siter
Guest *Kat84* Skrevet 5. Mars 2018 Rapporter Skrevet 5. Mars 2018 4 timer siden, QUEST skrev: Hvis man sletter profilen her, hva kommer da opp på vedkommenes innlegg? Jeg ser at endel står som bare Guest, andre som tm1234567890 o.sv, ,mens andre står som guest+tidligere brukernavn. Jeg er ikke interessert i at mitt brukernavn skal stå etter guest. Hvis jeg sletter profilen ( eller må admin gjøre det?) hva blir stående vd mine innlegg? @RAH? Jeg vet ikke om jeg helt liker det du antyder nå! *kikke strengt på* Siter
simira Skrevet 5. Mars 2018 Rapporter Skrevet 5. Mars 2018 5 hours ago, QUEST said: Hvis man sletter profilen her, hva kommer da opp på vedkommenes innlegg? Jeg ser at endel står som bare Guest, andre som tm1234567890 o.sv, ,mens andre står som guest+tidligere brukernavn. Jeg er ikke interessert i at mitt brukernavn skal stå etter guest. Hvis jeg sletter profilen ( eller må admin gjøre det?) hva blir stående vd mine innlegg? @RAH? Hvorfor er det et problem? Nå varierer det såklart, men om noen som har vært såppas aktive som du trekker deg ut av forumet, er det ikke da fair at man fortsatt kan se hvem som har bidratt i de ulike trådene? Sletting av brukere og innlegg er en uting i utgangspunktet, og om man plutselig skal anonymisere en vesentlig andel av innholdet på forumet så er det mye data som blir meningsløst. Jeg irriterer meg like mye hver gang jeg leser i en tråd der vesentlige innlegg er skrevet av anonymiserte brukere, så jeg har overhodet ikke noen mulighet for å se innlegget i en kontekst. 8 Siter
Recommended Posts