Raksha Skrevet 31. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2018 Da har jeg fullført min første snapdag. DEt gikk nesten knirkefritt, mangler to snapper som ikke ble sendt pga dårlig dekning i fjøset mitt. Så nå kan dere leve i uvisshet om hvilke spennende innblikk dere gikk glipp av 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anooni Skrevet 4. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2018 Psst.. tirsdag - søndag står tom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koriander Skrevet 7. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2018 Jeg lurer på om jeg skal tørre å melde meg på en dag neste uke, kanskje. Hvor mange er det som følger hundesonen på snapchat? Det er vel ikke sånn skummelt mange? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 7. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2018 6 timer siden, Koriander skrev: Jeg lurer på om jeg skal tørre å melde meg på en dag neste uke, kanskje. Hvor mange er det som følger hundesonen på snapchat? Det er vel ikke sånn skummelt mange? Det er vel 120-150 stk som ser bildene du legger ut hvis jeg husker rett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koriander Skrevet 7. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2018 1 time siden, mushi skrev: Det er vel 120-150 stk som ser bildene du legger ut hvis jeg husker rett! Okei, det er ikke så skummelt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 13. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2018 Ingen andre som vil ha snapen? Står tomt torsdag-søndag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anooni Skrevet 14. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2018 Kjempe gøy at nye melder seg! Ikke at jeg har noe imot gjengangere, altså, alt er koselig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 15. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2018 Må bare beklage hvis noen syntes det ble rart eller slitsomt i dag En hel haug videoer, og klipp av videoer, har falt ut. Dermed mistet mye sammenhengende pjatt og lite action... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 15. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2018 Akkurat nå, maysofie skrev: Må bare beklage hvis noen syntes det ble rart eller slitsomt i dag En hel haug videoer, og klipp av videoer, har falt ut. Dermed mistet mye sammenhengende pjatt og lite action... Gikk fint for min del men synd mye falt ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eliza Skrevet 17. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2018 Hvordan får man påloggingsinformasjonen til snapen? Ikke gjort dette før og det er min tur i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anooni Skrevet 17. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2018 9 minutter siden, Eliza skrev: Hvordan får man påloggingsinformasjonen til snapen? Ikke gjort dette før og det er min tur i morgen Sendt pm 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PixinaCollie Skrevet 17. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2018 Synes den er skikkelig morsom og følge ? Kanskje jeg en dag kan ha den, må bare tørre først og ikke minst huske og snappe! ? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 17. Februar 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2018 Hvordan er responsen på snappen nå etter at snappen ble ny? Selv glemmer jeg helt av å sjekke storyer ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 17. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2018 1 time siden, Kristin_nord skrev: Hvordan er responsen på snappen nå etter at snappen ble ny? Selv glemmer jeg helt av å sjekke storyer ? Syntes det er like god respons som før oppdatering 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulieJ Skrevet 1. Mars 2018 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2018 Jeg kan ha den på lørdag hvis ingen andre skal ha den? Vi skal ikke noe spennende den dagen da .. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøllefrøken Skrevet 2. Mars 2018 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2018 Om noen sender meg innlogging kan jeg ta snsppen i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anooni Skrevet 2. Mars 2018 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2018 Akkurat nå, Bøllefrøken skrev: Om noen sender meg innlogging kan jeg ta snsppen i dag Pm sendt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valentina Skrevet 2. Mars 2018 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2018 Som en soon to be- hundeeier syns jeg det er artig å se hverdagene deres med hund på snappen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulieJ Skrevet 2. Mars 2018 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2018 Hvis noen sender meg innlogging på pm så kan vi ta snappen i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 2. Mars 2018 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2018 Akkurat nå, JulieJ skrev: Hvis noen sender meg innlogging på pm så kan vi ta snappen i morgen Sendt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 3. Mars 2018 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2018 Har noen i morgen? Isåfall kan jeg ta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smartingen Skrevet 3. Mars 2018 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2018 På 2.3.2018 at 11:01 AM, Bøllefrøken skrev: Om noen sender meg innlogging kan jeg ta snsppen i dag Var det du som hadde rottisvalper på snappen igår? ? herlige! Men har et lite spørsmål, håper det ikke tas som kritikk, men når du skulle avle på Dundra, hvordan vektla du helsen va gemyttet i valget på avlstispe? For fikk inntrykk av at hun ikke var helt OK med andre hunder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøllefrøken Skrevet 3. Mars 2018 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2018 13 minutter siden, Smartingen skrev: Var det du som hadde rottisvalper på snappen igår? ? herlige! Men har et lite spørsmål, håper det ikke tas som kritikk, men når du skulle avle på Dundra, hvordan vektla du helsen va gemyttet i valget på avlstispe? For fikk inntrykk av at hun ikke var helt OK med andre hunder? Ideelt skulle jeg ønske at hun ikke hadde så mye lyd i møte med andre hunder, men hun er langt i fra noen verstingeksempel i rasen. Rottweiler er ikke en rase man kjøper seg for å kunne gå på hundejordet for å sosialisere, så atferden hennes er i mine øyne langt fra å diskvalifisere henne som avlshund. Selv om hun har mye lyd og tolererer lite fra femmede hunder, er det fullt håndterbart. Når det er sagt er dette selvsagt noe jeg har informert valpekjøperne om, og hannhunden er veldig grei i møte med andre hunder. Gemyttet er jo også veldig mye mer enn hvordan en hund er i hundemøter, og på andre områder er hun super 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smartingen Skrevet 3. Mars 2018 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2018 26 minutter siden, Bøllefrøken skrev: Ideelt skulle jeg ønske at hun ikke hadde så mye lyd i møte med andre hunder, men hun er langt i fra noen verstingeksempel i rasen. Rottweiler er ikke en rase man kjøper seg for å kunne gå på hundejordet for å sosialisere, så atferden hennes er i mine øyne langt fra å diskvalifisere henne som avlshund. Selv om hun har mye lyd og tolererer lite fra femmede hunder, er det fullt håndterbart. Når det er sagt er dette selvsagt noe jeg har informert valpekjøperne om, og hannhunden er veldig grei i møte med andre hunder. Gemyttet er jo også veldig mye mer enn hvordan en hund er i hundemøter, og på andre områder er hun super Veldig enig men litt godt å høre at det er en tanke bak valget 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 9. Mars 2018 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2018 Jeg rakk akuratt ikke å sjekke snap før dagens snapper hadde logget av, men ville si at jeg synes det var veldig interessant og morsomt å se hvordan du som er døv gjør ting med hundene! Det var kjempekoselig å se snapen idag! 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts