Kristin_nord Skrevet 7. August 2017 Rapporter Share Skrevet 7. August 2017 Det ble litt mye nosework i dag, men fikk spørsmål om innlæring og tenkte det var greit å fortelle litt om sporten og vise litt [emoji4] Beklager for at noen snapper fikk veldig kort tid osv, er så mye å huske på når det er ny konto [emoji38] Jeg likte noseworken! Vi har tenkt å prøve smeller i høst, meget spent. For jeg synes alt sånn er flaut [emoji23]Sent fra min SM-T550 via Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 7. August 2017 Rapporter Share Skrevet 7. August 2017 2 timer siden, Frida og fuglehundene skrev: Det ble litt mye nosework i dag, men fikk spørsmål om innlæring og tenkte det var greit å fortelle litt om sporten og vise litt Beklager for at noen snapper fikk veldig kort tid osv, er så mye å huske på når det er ny konto Nosework er spennende! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 7. August 2017 Rapporter Share Skrevet 7. August 2017 Så bra! Kan ha mer om det neste gang om folk vil Det var veldig hyggelig å ha snappen, takk for tilbakemeldinger og spørsmål 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 6. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2017 Måtte slått noe form for rekord med snaper i dag 96 stykker. Ikke så mye hund, med hunderelatert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 6. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2017 Noen som har snappen i morgen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 6. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2017 Ser ikke ut som noen har i helgen Om noen er nysgjerrig på det jeg snakka om i går kan jeg evt ta en dag (eller en halv?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 6. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2017 Ser ikke ut som noen har i helgen [emoji33] Om noen er nysgjerrig på det jeg snakka om i går kan jeg evt ta en dag (eller en halv?)Kjør på Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 6. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2017 Det er ikke ekstremt mange som skal neste uke heller , så det er jo bare å melde seg på [emoji28]Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 7. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2017 Er det denne, eller Hundesonens snaphjørne man diskuterer i? jeg har snappen i morgen iallefall. Er det noe tema da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 7. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2017 30 minutter siden, Monikawt skrev: Er det denne, eller Hundesonens snaphjørne man diskuterer i? jeg har snappen i morgen iallefall. Er det noe tema da? Morgendagen sto tom før i dag? Meldte meg på jeg, men hvis du hadde booket den, så kan man se bort fra det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 7. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2017 Just now, maysofie said: Morgendagen sto tom før i dag? Meldte meg på jeg, men hvis du hadde booket den, så kan man se bort fra det Hmm, så rart. Jeg skrev meg vel inn på mandag tror jeg.. må sjekke edit: @maysofie ser de under meg har quotet innlegget over meg isteden for mitt, derfor har det ikke blitt med videre :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 7. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2017 9 minutter siden, Monikawt skrev: Hmm, så rart. Jeg skrev meg vel inn på mandag tror jeg.. må sjekke edit: @maysofie ser de under meg har quotet innlegget over meg isteden for mitt, derfor har det ikke blitt med videre :/ Slikt å forstå! Men da var det fint du nevnte det her, så man ikke kastet hverandre ut av kontoen i morgen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 7. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2017 8 minutter siden, maysofie skrev: Slikt å forstå! Men da var det fint du nevnte det her, så man ikke kastet hverandre ut av kontoen i morgen Vil du ha mandag? Blir litt smør på flesk at jeg har den da når jeg har idag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 7. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2017 36 minutes ago, maysofie said: Slikt å forstå! Men da var det fint du nevnte det her, så man ikke kastet hverandre ut av kontoen i morgen Sant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 7. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2017 50 minutter siden, Stine skrev: Vil du ha mandag? Blir litt smør på flesk at jeg har den da når jeg har idag Om du ikke skal noe spesielt, så kan vi gjerne ta over Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 7. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2017 Akkurat nå, maysofie skrev: Om du ikke skal noe spesielt, så kan vi gjerne ta over Ingenting spesielt, så fint at du vil 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 8. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2017 Noen som kan fortelle meg hvordan jeg legger inn bilder fra kamerarullen til my story? [emoji23]Sent fra min SM-G930F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 8. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2017 3 timer siden, Monikawt skrev: Noen som kan fortelle meg hvordan jeg legger inn bilder fra kamerarullen til my story? Sent fra min SM-G930F via Tapatalk Dra opp fingeren din nedenfra og opp på hoveskjermen, velg fanen "kamerarull" el. og finn bildet du vil dele Edit: Så du fikk det til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 8. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2017 5 hours ago, tutle said: Dra opp fingeren din nedenfra og opp på hoveskjermen, velg fanen "kamerarull" el. og finn bildet du vil dele Edit: Så du fikk det til Takk! fant ut at det kanskje gikk raskere å spørre inne på snappen, og da fikk jeg hjelp ila 1 min 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 9. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2017 Hvordan melder man seg på å ha snapen? Liker å følge med, kan sikkert bidra en dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 9. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2017 16 minutter siden, Yodel skrev: Hvordan melder man seg på å ha snapen? Liker å følge med, kan sikkert bidra en dag. Egen tråd her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 9. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2017 Når jeg glemmer passordmeldinger må dere mase på meg [emoji28]Sent fra min SM-T550 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 9. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2017 Og vi er i gang! Foreløpig mest fokus på innholdet på badet mitt, men lover å vise fram bikkja litt mer utover dagen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts