Wildlife Skrevet 10. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2017 Jeg lurer på om dere har merket navn som er ofte brukt innenfor deres egen rase? litt moro. Eks. Malamuten: Hannhund: Nanook, balto og frost Tispe: Arya, Ulva og Alaska Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 10. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2017 Dalmatiner: Pongo, Flekken, Perdita, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 10. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2017 Kommer vel ikke utenom Rex på schäferen. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 10. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2017 17 minutter siden, Artemis skrev: Kommer vel ikke utenom Rex på schäferen. Rex, Arno og Hero - tjenestehundene til min onkel politi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 10. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2017 Er de klassiske Båtsmann og Beethoven som er vanlig på min rase. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 11. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2017 På greyhound er menneske navn veldig vanlig å bruke. Kan nevne noen greys: Klara, Oscar, Hilda, Harry, Henry, Dina, Hedda, Rakel, Fred, Marta, Hugo, Villy, Harald, Sofia, Rolf. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 11. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2017 18 timer siden, Debbie skrev: Dalmatiner: Pongo, Flekken, Perdita, "Bare ikke kall ham Pongo, er du snill" - sitat oppdretter Men har faktisk aldri møtt noen som heter Pongo, vet bare om en, så på en måte er jo navnet litt kult da, for føler ikke det er så oppbrukt (i Norge iallefall) som man skulle tro. Nå kommer jeg ikke på noen navn jeg synes er typisk, men vet at det er et par som jeg alltid tenker at er typiske rasenavn når jeg hører dem. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 11. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2017 Shiba og akita: Kuma (jeg som trudde jeg var SÅ kreativ), Aiko , Yoshi.. Sikkert flere også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 11. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2017 Akkurat nå, Lola Pagola skrev: "Bare ikke kall ham Pongo, er du snill" - sitat oppdretter Men har faktisk aldri møtt noen som heter Pongo, vet bare om en, så på en måte er jo navnet litt kult da, for føler ikke det er så oppbrukt (i Norge iallefall) som man skulle tro. Jeg har møtt tre:) men to av de i Sverige. Og en Perdita, og to Spot. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 11. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2017 Akkurat nå, Debbie skrev: Jeg har møtt tre:) men to av de i Sverige. Og en Perdita, og to Spot. Spot ja, det er skikkelig typisk Synes det er så lite kreativt jeg, prikken, spot, flekken... Sjakk føler jeg og er et litt typisk navn. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 11. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2017 Kelpie er det mange som faktisk kaller: kelpie Ellers er Bob (The kelpie som er en sang) Blue, Red, Uluru ganske vanlige navn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 11. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2017 5 hours ago, MaritaS said: Shiba og akita: Kuma (jeg som trudde jeg var SÅ kreativ), Aiko , Yoshi.. Sikkert flere også Aiko, Shiro, Tetsu, Kuma, Mio, Hiro, Mika, Taro, Chika, Kira/Kita, Kuro, Yuki/Yumi og Yoshi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 11. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2017 56 minutter siden, SandyEyeCandy skrev: Aiko, Shiro, Tetsu, Kuma, Mio, Hiro, Mika, Taro, Chika, Kira/Kita, Kuro, Yuki/Yumi og Yoshi. Totalt OT men betyr Hiro noe? Har en japanertegna kanin som jeg kaldte Hiro ved en tilfeldighet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 11. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2017 7 timer siden, Lola Pagola skrev: "Bare ikke kall ham Pongo, er du snill" - sitat oppdretter Men har faktisk aldri møtt noen som heter Pongo, vet bare om en, så på en måte er jo navnet litt kult da, for føler ikke det er så oppbrukt (i Norge iallefall) som man skulle tro. Nå kommer jeg ikke på noen navn jeg synes er typisk, men vet at det er et par som jeg alltid tenker at er typiske rasenavn når jeg hører dem. Jeg veit om en dalmis som het Pongo Det er 30 år siden da Det er merkelig ( ) mange tervtisper som heter Drama, kan ikke skjønne hvorfor Ulla er det populært å kalle puddelen sin. Så er det noen Diva'er, og noen som er oppkalt etter motehus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 11. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2017 1 hour ago, Raksha said: Totalt OT men betyr Hiro noe? Har en japanertegna kanin som jeg kaldte Hiro ved en tilfeldighet. Som med mange (alle?) japanske navn kan de bety masse forskjellig avhengig av hvilke kanjier som brukes, men jeg trur grunnen til at Hiro er så vanlig er at en betydningene er lovende ("prosperous"). Veldig vanlig på første sønnen feks. Det er også vanlig å ha som første del av navnet, som feks Hirohito, Hiroshi osv. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 11. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2017 Jeg kommer ikke på navn på staff jeg har hørt mange ganger? Men syns typiske menneskenavn går igjen Ellers syns jeg ofte rottweilere heter Rocky Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Th3a Skrevet 11. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2017 Vet Mira er relativt vanlig navn på golden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 11. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2017 49 minutter siden, SandyEyeCandy skrev: Som med mange (alle?) japanske navn kan de bety masse forskjellig avhengig av hvilke kanjier som brukes, men jeg trur grunnen til at Hiro er så vanlig er at en betydningene er lovende ("prosperous"). Veldig vanlig på første sønnen feks. Det er også vanlig å ha som første del av navnet, som feks Hirohito, Hiroshi osv. Veldig passende med lovende da Han skule hete Hiroshi, men ble så langt, så ble bare Hiro. På cavalier var Lady og Charlie ekstremt vanlig på 90 og 2000-tallet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 11. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2017 Og heter fremdeles annenhver collie Lassie, eller har det gitt seg med årene, tro..? På beardiser er det liksom ingen sånne super-kjente hunder fra film eller litteratur annet en den "Shaggydog" filmen, men tror ikke hunden faktisk hadde noe navn (og dessuten var det en old english sheepdog i originalfilmen). Men av en eller annen merkelig grunn vet jeg om flere beardiser som heter Max - kan vel komme på 4-5 sånn bare de siste 15 årene. Men i rasens spede begynnelse her tror jeg de fleste guttene het Buster.. :-) Susanne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sam Skrevet 16. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2017 Synes Odin er et vanlig rottweiler navn Og Hector og Diesel dobermann. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene Skrevet 16. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2017 På toller går Nova og Scott igjen i det uendelige 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 16. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2017 30 minutter siden, Helene skrev: På toller går Nova og Scott igjen i det uendelige Haha, vi har et familiemedlem litt lenger ut med en toller unghund, og mener selv at h*n var sååå kreativ når han kalte tispen Nova. "Ja du vet, rasenavnet" og påstod hardbarket at det var et sjeldent hundenavn i rasen Gadd ikke å diskutere, og humret bare for meg selv. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bordercollie Skrevet 17. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2017 Syntes navnet "King" går igjen hos rottweilern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 17. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2017 Frost, Taiga, Fenris og etter GoT: Arya, Ghost Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 17. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2017 Jeg kommer ikke på navn på staff jeg har hørt mange ganger? Men syns typiske menneskenavn går igjen [emoji4] Ellers syns jeg ofte rottweilere heter Rocky [emoji14] Synes mange staffer heter Tyson, også vet jeg det er andre navn jeg alltid har tenkt på som typiske men kommer såklart ikke på nå. Men type macho-macho navn... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts