laikamor Skrevet 30. Oktober 2019 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2019 Drar opp denne litt jeg. Har veldig lyst på en robotstøvsuger når vi flytter. Men vi har et problem som gjør at jeg tenker det kan bli litt upraktisk. Vi har trapp mellom stue og kjøkken. Vil ikke kjøpe robot om den kun kan støvsuge ett lite rom. Men så lurer jeg på om det er mulig å bare fysisk flytte den fra stua til kjøkkenet? Hvor stort område kan de dekke? Og er det evt mulig å kjøpe ekstra ladestasjon, eller evt lære den å parkere et annet sted enn ladestasjoner? ? Så kunne vi fint flyttet den selv til ladestasjoner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 30. Oktober 2019 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2019 Just now, laikamor said: Drar opp denne litt jeg. Har veldig lyst på en robotstøvsuger når vi flytter. Men vi har et problem som gjør at jeg tenker det kan bli litt upraktisk. Vi har trapp mellom stue og kjøkken. Vil ikke kjøpe robot om den kun kan støvsuge ett lite rom. Men så lurer jeg på om det er mulig å bare fysisk flytte den fra stua til kjøkkenet? Hvor stort område kan de dekke? Og er det evt mulig å kjøpe ekstra ladestasjon, eller evt lære den å parkere et annet sted enn ladestasjoner? ? Så kunne vi fint flyttet den selv til ladestasjoner. Min (Neato Botvac D7 ) har i alle fall ubegrenset antall kart den kan lagre, så den kan uten problem flyttes mellom ulike rom. Tror ikke det er noen begrensing på område utover batterikapasitet. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 30. Oktober 2019 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2019 4 timer siden, laikamor skrev: Drar opp denne litt jeg. Har veldig lyst på en robotstøvsuger når vi flytter. Men vi har et problem som gjør at jeg tenker det kan bli litt upraktisk. Vi har trapp mellom stue og kjøkken. Vil ikke kjøpe robot om den kun kan støvsuge ett lite rom. Men så lurer jeg på om det er mulig å bare fysisk flytte den fra stua til kjøkkenet? Hvor stort område kan de dekke? Og er det evt mulig å kjøpe ekstra ladestasjon, eller evt lære den å parkere et annet sted enn ladestasjoner? ? Så kunne vi fint flyttet den selv til ladestasjoner. Min Neato D85 blir flyttet til diverse rom jevnlig. Eneste er at jeg må bære den tilbake på lading når den er ferdig, for jeg gidder ikke dra ladestasjonen med?♀️ Tror ikke min er så fancy som @Wilhelmina sin. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 30. Oktober 2019 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2019 Høres bra ut. Mulig vi investerer eller ønsker oss en med tiden da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bali Skrevet 30. Oktober 2019 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2019 Vi har en miele scout som vi flytter mellom etasjer ved behov, tar ikke med basen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 30. Oktober 2019 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2019 Jeg har roborock og er kjempefornøyd! Flytter den fra rom til rom og tilbake til stua og ladestasjonen når den er ferdig. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 31. Oktober 2019 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2019 Vi har iRobot Roomba et eller annet (står vel et annet sted her i tråden), en av de enklere/rimeligere modellene. Flytter den mellom etasjene. Ikke noe stress. Superfornøyd, og mye brukt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 31. Oktober 2019 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2019 (endret) Robotstøvsuger. ❤️ Blant mine beste kjøp noen sinne. Har en relativt billig modell. Roborock. Bor i et gammelt hus med høye dørterskler. Flytter den bare fra rom til rom. Null stress. Et must nå som jeg har to hunder altså! Verdt hver krone! Endret 31. Oktober 2019 av Artemis 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts