Siri Skrevet 9. April 2017 Rapporter Share Skrevet 9. April 2017 Grattis med valpisene 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anemone Skrevet 9. April 2017 Rapporter Share Skrevet 9. April 2017 Gratulerer 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 10. April 2017 Rapporter Share Skrevet 10. April 2017 Gratulerer med et flott kull!Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 10. April 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. April 2017 Og den største har nå passert 600g ?? 13 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 10. April 2017 Rapporter Share Skrevet 10. April 2017 Fortsetter de slik, så blir de jo greyhound i stedet! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 10. April 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. April 2017 32 minutter siden, SFX skrev: Fortsetter de slik, så blir de jo greyhound i stedet! Det er fare for det! For den største har gått opp ca 80 g det siste døgnet ?? 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 10. April 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. April 2017 Ferske bilder og fått seg kallenavn hjemme her ❤ bare fordi det er stas til 3åringen (og mor) ? Olaf Elsa Anna Rapunzel 13 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giggi Skrevet 10. April 2017 Rapporter Share Skrevet 10. April 2017 Grattis med veldig vakre valpiser Å jentungen på 4år Er nok svært enig med valg av navn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 10. April 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. April 2017 37 minutter siden, giggi skrev: Grattis med veldig vakre valpiser Å jentungen på 4år Er nok svært enig med valg av navn! Det blir ikke stamtavlenavnene, men 3åringen kan ikke lese allikevel, så men ja, det er populærenavn det der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 10. April 2017 Rapporter Share Skrevet 10. April 2017 54 minutter siden, Krutsi skrev: Ferske bilder og fått seg kallenavn hjemme her ❤ bare fordi det er stas til 3åringen (og mor) ? Olaf OMG, en whippet med hengebuk! Men jeg likte fargene til Elsa, for å være overfladisk - hvordan vil hun kunne se ut som voksen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 10. April 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. April 2017 Akkurat nå, SFX skrev: OMG, en whippet med hengebuk! Men jeg likte fargene til Elsa, for å være overfladisk - hvordan vil hun kunne se ut som voksen? Ja, han der er godrund Jeg vil tippe at hun vil bli slik som Hippy (moren) Men igjen; det vanligste er at de lysner veldig når de vokser til, så kan hende hun blir litt lysere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaisen Skrevet 10. April 2017 Rapporter Share Skrevet 10. April 2017 Åååh for noen klumper jeg falt virkelig for Olaf 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 10. April 2017 Rapporter Share Skrevet 10. April 2017 Gratulerer så mye med et flott kull ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 12. April 2017 Rapporter Share Skrevet 12. April 2017 Olaf kan flytte hit altså!!! Helt sant ??? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 12. April 2017 Rapporter Share Skrevet 12. April 2017 På 10.4.2017 at 10:40 PM, Krutsi skrev: Ferske bilder og fått seg kallenavn hjemme her ❤ bare fordi det er stas til 3åringen (og mor) ? Olaf Olaf han kan godt få bli bergenser 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 12. April 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. April 2017 Olaf er en veldig elskelig herremann Jeg merker allerede nå forskjellig personlighet på de, og Olaf er veldig bare "go with the flow".. Han spiser, og sover. Helst litt for seg selv i fred. Blir han løftet opp, er han rolig og bare søker kontakt med deg og koser seg. Sjeldent et lyd ifra han. Kloklipping er null stress.. de damene derimot har litt mer egne meninger 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 12. April 2017 Rapporter Share Skrevet 12. April 2017 1 minutt siden, Krutsi skrev: Olaf er en veldig elskelig herremann Jeg merker allerede nå forskjellig personlighet på de, og Olaf er veldig bare "go with the flow".. Han spiser, og sover. Helst litt for seg selv i fred. Blir han løftet opp, er han rolig og bare søker kontakt med deg og koser seg. Sjeldent et lyd ifra han. Kloklipping er null stress.. de damene derimot har litt mer egne meninger Høres ut som jeg må ta meg en tur opp til t-town å dognappe Olafen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 12. April 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. April 2017 Akkurat nå, Snoffe skrev: Høres ut som jeg må ta meg en tur opp til t-town å dognappe Olafen Det tror jeg kan bli hardt! Jeg har nemlig en personlig ordensmester som stadig teller over valpene og følger med så mye hun får lov 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 12. April 2017 Rapporter Share Skrevet 12. April 2017 9 minutter siden, Krutsi skrev: Det tror jeg kan bli hardt! Jeg har nemlig en personlig ordensmester som stadig teller over valpene og følger med så mye hun får lov Egen bodyguard altså... Får legge en superplan 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 12. April 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. April 2017 20 minutter siden, Snoffe skrev: Egen bodyguard altså... Får legge en superplan Haha ja! Og jeg kan garantere at det er ingen andre enn Hippy og M som er så betatt over de valpene og Hippy selv synes det er så fantastisk når M kommer for å inspisere valpekassa.. Da koser de to seg veldig 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 12. April 2017 Rapporter Share Skrevet 12. April 2017 12 minutter siden, Krutsi skrev: Haha ja! Og jeg kan garantere at det er ingen andre enn Hippy og M som er så betatt over de valpene og Hippy selv synes det er så fantastisk når M kommer for å inspisere valpekassa.. Da koser de to seg veldig Så herlig! Tenk den opplevelsen hun får da, magisk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 12. April 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. April 2017 Akkurat nå, Snoffe skrev: Så herlig! Tenk den opplevelsen hun får da, magisk! Ja, hun elsker det! I dag satt hun "mamma! Mammaaa!! Mamma! Hvem er Olaf?" Mens jeg egentlig drev med noe annet småtteri på rommet og så når jeg hadde pekt på hvem som var hvem (igjen), satt hun og forklarte Hippy navnene, sang litt "la det gå" for dem osv 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 12. April 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. April 2017 dagens bilde av pølsene 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 12. April 2017 Rapporter Share Skrevet 12. April 2017 Å herlighet for noen tjukkaser Gratulerer med firerbanden! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 12. April 2017 Rapporter Share Skrevet 12. April 2017 Akkurat nå, mokken skrev: Å herlighet for noen tjukkaser Gratulerer med firerbanden! Ser ikke ut som de har tenkt å bli skrangleverk med det første nei. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts