Ozzy Skrevet 10. Mars 2017 Rapporter Skrevet 10. Mars 2017 Tradisjonen tro må vi vel ha en egen tråd... http://www.side2.no/underholdning/her-er-alle-deltakerne-i-paradise-hotel-2017/3423317234.html Starter mandag! 2 Siter
Lola Pagola Skrevet 10. Mars 2017 Rapporter Skrevet 10. Mars 2017 Juhu [emoji16] innrømmer at jeg gleder meg litt. Siter
Ozzy Skrevet 10. Mars 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Mars 2017 1 time siden, Lola Pagola skrev: Juhu innrømmer at jeg gleder meg litt. Jeg og. Selv om jeg føler at IQen synker for hver episode 2 Siter
Tommy Skrevet 11. Mars 2017 Rapporter Skrevet 11. Mars 2017 De har faktisk funnet det eneste mennesket som bor i Skiptvet. Well done, casting crew. 2 Siter
Guest 2ne Skrevet 11. Mars 2017 Rapporter Skrevet 11. Mars 2017 11 timer siden, Ozzy skrev: Jeg og. Selv om jeg føler at IQen synker for hver episode Jeg føler meg alltid smart når jeg ser på sånt jeg, for jeg er i hvert fall ikke like kørka som dem Siter
Ozzy Skrevet 14. Mars 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Mars 2017 Ingen jeg umiddelbart mislikte, for en gangs skyld Likte godt han som smiler hele tiden Siter
Gjest Skrevet 14. Mars 2017 Rapporter Skrevet 14. Mars 2017 Kan man se det på nett noested? Viaplay har jeg ikke lenger siden det ikke funker i utlandet. Siter
Ozzy Skrevet 14. Mars 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Mars 2017 Akkurat nå, Kangerlussuaq skrev: Kan man se det på nett noested? Viaplay har jeg ikke lenger siden det ikke funker i utlandet. Viafree? Siter
Gjest Skrevet 14. Mars 2017 Rapporter Skrevet 14. Mars 2017 4 minutter siden, Ozzy skrev: Viafree? https://www.viafree.no/programmer/underholdning/paradise-hotel/sesong-9/episode-1 Den greia i midten bare snurrer og snurrer uten noe avspilling. Hulk. PARADISE HOTELLLL!!!! Siter
Ozzy Skrevet 14. Mars 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Mars 2017 Akkurat nå, Kangerlussuaq skrev: https://www.viafree.no/programmer/underholdning/paradise-hotel/sesong-9/episode-1 Den greia i midten bare snurrer og snurrer uten noe avspilling. Hulk. PARADISE HOTELLLL!!!! Æsj.. Spør på Facebook til viaplay, kanskje de vet.. Siter
Gjest Skrevet 14. Mars 2017 Rapporter Skrevet 14. Mars 2017 Akkurat nå, Ozzy skrev: Æsj.. Spør på Facebook til viaplay, kanskje de vet.. Kan spørre... på privat melding... kan jo ikke innrømme offentlig at jeg er så desp å se paradise hotell... Siter
Ozzy Skrevet 14. Mars 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Mars 2017 Akkurat nå, Kangerlussuaq skrev: Kan spørre... på privat melding... kan jo ikke innrømme offentlig at jeg er så desp å se paradise hotell... Haha nei den ser jeg! Jeg melder de hele tiden og de svarer kjapt, er hyggelige og vil alltid hjelpe! Siter
Justisia Skrevet 14. Mars 2017 Rapporter Skrevet 14. Mars 2017 På 11.3.2017 at 2:29 AM, Tommy skrev: De har faktisk funnet det eneste mennesket som bor i Skiptvet. Well done, casting crew. Hvem av dem bor i Skiptvet? Siter
Ozzy Skrevet 14. Mars 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Mars 2017 42 minutter siden, Justisia skrev: Hvem av dem bor i Skiptvet? Marcus Borger (i linken øverst) Siter
Justisia Skrevet 14. Mars 2017 Rapporter Skrevet 14. Mars 2017 Akkurat nå, Ozzy skrev: Marcus Borger (i linken øverst) Utrolig at jeg ikke fikk med meg det da han kom inn i går da. Thank you 1 Siter
Mirai Skrevet 15. Mars 2017 Rapporter Skrevet 15. Mars 2017 Er bare på første episode foreløpig. Litt sånn samme følelse som alltid at "meh, litt kjedelig" men vet at det tar seg opp. Litt tydelig at noen av de prøver veldig hardt å være en kul tv-karakter (guttene). 1 Siter
Kaja Skrevet 15. Mars 2017 Rapporter Skrevet 15. Mars 2017 Jeg er enig i at IQen synker for hvert år. Men han siste som kom inn av de nye guttene, han virka jo tilnermet normal Og ikke så innmari opptatt av seg selv. Savner de recapene som ble laget før, er det noen som lager det i år? "Vi tar en gang om dagen" 1 Siter
Ozzy Skrevet 15. Mars 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Mars 2017 Han Joachim, grein han seriøst fordi hu jenta ikke ville han skulle henge på hu som en klegg og kysse hu hele tiden? "Hun behandler meg som en flaske med vann! Bare drikker opp alt vannet og kaster den i søpla når hu er ferdig! " De har kjent hverandre i én dag.. 1 Siter
Kaja Skrevet 15. Mars 2017 Rapporter Skrevet 15. Mars 2017 Og de kom jo så og si samtidig, men allikevel er det "de nye" og "de gamle" ?????? 3 Siter
Sprettballen Skrevet 15. Mars 2017 Rapporter Skrevet 15. Mars 2017 Fornøyd med at Grunde røyk kjenner jeg. Han hadde forutsetningene til å bli en skikkelig dust. Jeg skjønner ikke helt hvorfor noen tror det er lurt å gå ut med at de er så voldsomt spillere helt i fra starten...da har du jo folk mot deg omtrent hele tiden...det sier vel litt om hva som bor mellom ørene på de da. Siter
Mirai Skrevet 15. Mars 2017 Rapporter Skrevet 15. Mars 2017 Etter hvordan de har klippet det så kan jeg forstå hvorfor Grunde er en type jentene generelt ikke likte på så kort tid. Hadde også fått fnatt av Joachim hvis han skulle kysse meg på hånda/kinnet og oppføre seg som om hele dagen var en date.. 2 Siter
Sprettballen Skrevet 15. Mars 2017 Rapporter Skrevet 15. Mars 2017 3 minutter siden, Mirai skrev: Etter hvordan de har klippet det så kan jeg forstå hvorfor Grunde er en type jentene generelt ikke likte på så kort tid. Hadde også fått fnatt av Joachim hvis han skulle kysse meg på hånda/kinnet og oppføre seg som om hele dagen var en date.. Jepp. Jeg hadde rimelig fort funnet ut at han ikke var noe for meg. Men jeg er igrunnen ikke glad i klenging i det hele tatt. Hundene får lov Siter
Ozzy Skrevet 16. Mars 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Mars 2017 Herlighet som Joachim griner Siter
Tommy Skrevet 16. Mars 2017 Rapporter Skrevet 16. Mars 2017 Intel: En av deltakerne hadde kallenavnet "ener'n." Ikke fordi h*n var så fordømt god til ting, men fordi h*n kun fikk enere på ungdomsskolen. En av de andre er faktisk normalt oppegående med selvstendige, reflekterte tanker. Usikker om det blir formidlet på den måten tho. Siter
Lola Pagola Skrevet 16. Mars 2017 Rapporter Skrevet 16. Mars 2017 Ikke sett siste episode enda, men bra Grunde røk, irriterende type. Men er nok ikke det siste vi ser til ham vil jeg tro.Jentene virker ganske normale. Gutta og egentlig. Men tar seg vel opp. Joachim ser litt gal ut av og til da [emoji16] når han sperrer opp øynene. Siter
Recommended Posts