SandyEyeCandy Skrevet 20. April 2017 Rapporter Skrevet 20. April 2017 I går utnytta jeg Kristins gjestfrihet til det fulle og tok opp hele kvelden hennes i selskap med verdens skjønneste Mocca (det å bli møtt av ei glad sjokodame i trappa som følger meg inn og hopper opp med et bein på hver av skuldrene mine for å kose? Omg. ) og de sju langbeinte dvergene hennes. Salukivalper er utrolig rare, med enorme poter, nysgjerrige øyne, flappeører og en helt vanvittig mjukhet som gjør at de nesten føles ut som sånne skumputer å ta på. Elsker det. Å ha en sånn silkebolle på brystet gjorde meg nesten helt gråtkvalt. Valpene er sosiale, nysgjerrige, kontaktsøkende, kosete, nære og veldig snille. Sammenligna med shibapopcorna jeg er vant med biter de nesten ikke heller! Jeg har tatt noen bilder med mobilen, bare for å dele litt av kveldsopplevelsen med dere. Jeg kunne helt seriøst tatt med meg hvem som helst av dem hjem. De driver slett ikke bare med myndesoving, men i fart er de umulige å ta bilder av med mobil. 24 Siter
Poter Skrevet 20. April 2017 Rapporter Skrevet 20. April 2017 2 timer siden, Raksha skrev: Jeg vil ha alle Vi drar på ferie til henne! Siter
Raksha Skrevet 20. April 2017 Rapporter Skrevet 20. April 2017 2 minutter siden, Poter skrev: Vi drar på ferie til henne! jeg vet hvor hun bor 1 Siter
Tøfflus Skrevet 20. April 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 20. April 2017 Følte meg absolutt ikke utnyttet, Sandy, snarere tvert imot (var så deilig å snakke med en voksen igjen *flir*) Du er hjertelig velkommen tilbake eller jeg kan sende en over med luftpost fra veranda til veranda, hihi. Og for en herlig beskrivelse av dem da, og bildene Beklager Poter, men jeg er så heldig at jeg hadde solgt alle ved 5 uker, helt fantastisk hvilken "pågang" det har vært på dem. Mtp at det er ca 12 kull, født/ventet, i Sverige er jeg kjenner jeg meg veldig heldig altså Men kommer du på ferie hit må du forte deg, de drar om to og tre uker.. Jarra Raksha, men du finner ikke frem Idag har fire av dem vært ute og gått "tur" i hagen. Det tok ca 1/2 min *frosset fast i bakken* før de hoppet og danset og irri seg over halsbånd og kobbel og veeeldig trøtte etterpå, søtnosene 3 Siter
Raksha Skrevet 20. April 2017 Rapporter Skrevet 20. April 2017 @Tøfflus Joho! om jeg tar kollektivtraffikk så! (men ikke med bil - no way) Siter
Bananen Skrevet 20. April 2017 Rapporter Skrevet 20. April 2017 Jeg vil knipe og knipse bilder fra torsdag neste uke av (whoa, jeg vil prøve vidvinkelobjektivet med langnesevalper som motiv)! Siter
Poter Skrevet 21. April 2017 Rapporter Skrevet 21. April 2017 16 timer siden, Tøfflus skrev: Følte meg absolutt ikke utnyttet, Sandy, snarere tvert imot (var så deilig å snakke med en voksen igjen *flir*) Du er hjertelig velkommen tilbake eller jeg kan sende en over med luftpost fra veranda til veranda, hihi. Og for en herlig beskrivelse av dem da, og bildene Beklager Poter, men jeg er så heldig at jeg hadde solgt alle ved 5 uker, helt fantastisk hvilken "pågang" det har vært på dem. Mtp at det er ca 12 kull, født/ventet, i Sverige er jeg kjenner jeg meg veldig heldig altså Men kommer du på ferie hit må du forte deg, de drar om to og tre uker.. Jarra Raksha, men du finner ikke frem Idag har fire av dem vært ute og gått "tur" i hagen. Det tok ca 1/2 min *frosset fast i bakken* før de hoppet og danset og irri seg over halsbånd og kobbel og veeeldig trøtte etterpå, søtnosene Må bare for ordens skyld si at jeg spøkte om å ville ha De er veldig søte da og så flott at du hadde kjøpere tidlig! Siter
Tøfflus Skrevet 21. April 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 21. April 2017 2 timer siden, Poter skrev: Må bare for ordens skyld si at jeg spøkte om å ville ha De er veldig søte da og så flott at du hadde kjøpere tidlig! Jeg skjønte det, og det var derfor det var så innmari deilig å kunne si at alle er solgt Veldig glad og takknemlig for at mine søte troll får så fine hjem, slippe det der med å "bekymre" seg over hjelp, 4 mnd og en hel haug igjen, hihi. 3 Siter
Tøfflus Skrevet 5. Mai 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Mai 2017 8 uker allerede og to har forlatt redet. Tilbakemeldingene er fine så da håper jeg det fortsetter slik Mamma Mocca er fremdeles veldig glad i barna sine og har litt kosemat på lur, til hun blir lei etter ca 2 minutter og sier grrrrrrr...da må de slippe taket med piraya-tennene sine 16 Siter
simira Skrevet 19. Mai 2017 Rapporter Skrevet 19. Mai 2017 Det luker litt rart i hagen vår, synes Odin og Kovu. Vi hadde nemlig kaffeslaberas i hagen i dag! Takk for besøk, veldig hyggelig og morsomt med underholdning i egen hage. http://simira.net/gallery/Hund/20170519-NoorInca/ Godbit, plz! Vi bare står her og er søte, vi. Den rota var interessant. De ble slitne, til slutt. Litt ihvertfall. 10 Siter
Tøfflus Skrevet 19. Mai 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Mai 2017 Tusen millioner takk, Simira, for lån av hagen igjen, plutselig er vi der igjen vøtt Både store og små er veldig fornøyd her nå, valpene sover til og med Og hjertelig takk for fine bilder og hjelp til å ta oppstillings-bilder Siter
Tøfflus Skrevet 5. Juni 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Juni 2017 Sistemann har reist Siste mamma-kos og brore-bøll i morges før turen gikk til Gardermoen og et flybur og mange, lange timer inni der før nye mennesket kan kosemose sin fine Tux Så stille det plutselig ble her.... 9 Siter
Tøfflus Skrevet 2. Oktober 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Oktober 2017 Lovte visst at jeg skulle oppdatere sånn litt etterhvert, det har jeg glemt.. Men nå er vi på besøk hos brutter'n i Sverige, søster fikk også være med, og sånt ble det et tålelig greit familiebilde av. Mamma Mocca med Cin, Mys og Sjokko 23 Siter
Orca Skrevet 4. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2017 Så utrooolig lekre! Digger spesielt Sjokko, eelsker den fargen Mer bilder takk Siter
Recommended Posts