Circa Skrevet 7. Februar 2017 Rapporter Skrevet 7. Februar 2017 Hei. Er det noen som har til salgs hiking-/tursele til hund over 30 kg? Jeg mener ikke sele til selve hunden men midjesele til meg selv ? Siter
SandyEyeCandy Skrevet 7. Februar 2017 Rapporter Skrevet 7. Februar 2017 Det du etterspør heter turbelte eller trekkbelte, så da bør du nok skifte tittel på innlegget ditt. Siter
tonjek Skrevet 9. Februar 2017 Rapporter Skrevet 9. Februar 2017 Anbefaler Baggen X2 på det sterkeste. Så ville lett etter noen som selger en slik [emoji106] Siter
Lola Pagola Skrevet 9. Februar 2017 Rapporter Skrevet 9. Februar 2017 Baggen er knall Har hatt mitt i 6 år, fortsatt like bra. Hund på 35-30kg Siter
Lillekrapyl Skrevet 9. Februar 2017 Rapporter Skrevet 9. Februar 2017 Enig i Baggen. Hatt det til wachtelhunden i snart 5 år. Siter
Snøfrost Skrevet 9. Februar 2017 Rapporter Skrevet 9. Februar 2017 Jeg er også stor fan av mitt baggen X2, med beinstroppene, ellers glir det opp. Men jeg har ikke prøvd en del av de modellene som ligner og som har kommet på markedet de siste årene, så kan være noen av disse også er gode. Siter
Recommended Posts