Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet
2 timer siden, Absolute Entertainer skrev:

Da ruger jeg på fineste blastocysten ❤️ Og for første gang ligger en liten rakker i fryseren :D

57770711-54BF-40BC-BAB0-295A69BB814C.thumb.jpeg.a46fad6506f7d79bf52f29090a18349c.jpeg

Nå ble jeg så glad at jeg fikk tårer i øynene! Og jeg satser på full foss av glade tårer om to uker når vinneregget slår til! :heart:

• Like 3
  • Svar 2.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

3 mm lykke med hjerteslag på UL idag 

Da ruger jeg på fineste blastocysten ❤️ Og for første gang ligger en liten rakker i fryseren

Julehilsen fra magen til sonen  Blir så fascinert over hvor mye som har skjedd på 2 korte uker! Helt ufattelig at dette bare var en klump da, mens nå har den tydelige armer + bein, man ser f

Posted Images

Skrevet
23 timer siden, Absolute Entertainer skrev:

Takk alle dere fine ❤️

På bildet under er egget plassert i livmoren (pilen). Ganske fascinerende!

CF50D7F1-3FF5-4C01-9452-FAD7A28B4790.thumb.jpeg.c04a10a4b04b8edb534cc7d91eb6299b.jpeg

Du aner ikke hvor mye jeg heier og håper !!! Denne gangen må det gå !

Utrolig hvor engasjert man kan bli i andres liv :icon_redface:

• Like 1
Skrevet
Akkurat nå, Absolute Entertainer skrev:

Tror kanskje alle gode ting er 4! Sterkere streker og det er nok ikke hCG-sprøyten som lurer lenger :wub: Bare la det fortsette slik i lang stund :innocent:

EDEF35E9-C69D-4B5E-BFD7-D4CFC8295391.thumb.jpeg.3b13c1d50ea6c7e1c7d890e3fde2b1ca.jpeg

Herregud !! Så utrolig spennende!! Krysser alt!!

• Like 1
Skrevet
3 timer siden, Absolute Entertainer skrev:

Tror kanskje alle gode ting er 4! Sterkere streker og det er nok ikke hCG-sprøyten som lurer lenger :wub: Bare la det fortsette slik i lang stund :innocent:

EDEF35E9-C69D-4B5E-BFD7-D4CFC8295391.thumb.jpeg.3b13c1d50ea6c7e1c7d890e3fde2b1ca.jpeg

Å, håper den koser seg på hybelen i 9 mnd. 

• Like 2
Skrevet

Jeg har sett endel rare prøver der folk ser streker som virkelig ikke er der, men der er det jo definitivt en strek! :frantics:

Krysser alt! Men kjenner også på meg at denne gangen sittern ?

• Like 2
Skrevet
51 minutter siden, SiriEveline skrev:

Jeg har sett endel rare prøver der folk ser streker som virkelig ikke er der, men der er det jo definitivt en strek! :frantics:

Krysser alt! Men kjenner også på meg at denne gangen sittern ?

Heldigvis foreløpig vært veldig klare og tydelige streker :) Veldig god følelse, kroppen er helt annerledes denne gangen. Første spyrunden unnagjort også, men håper virkelig det var tilfeldig. For 3+2 er litt vel tidlig for morgenkvalme..

• Like 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Enig, "gamle erfaringer" er vanskelig å bli kvitt. Skal ikke mye til hos oss heller før gammelt grums flyter opp. Bra hun får oppfølging av fagfolk, som sikkert hjelper med å holde fokus på hunden som ER og ikke hunder som VAR🌸
    • Håper på det. Behandler er iallefall positiv, jeg blir litt negativ merker jeg basert på tidligere erfaring. Men det er positivt at hun ikke halter eller noe sånt og tilsynelatende bygger fin og jevn muskulatur og ifølge behandler er myk og fin med god bevegelsesfrihet i ledd. 
    • Artig med rykk-og-napp-voksing😬 Håper vondt'er er forbigående🤞
    • Zelda vokser som ugress, dessverre i så stor grad at hun har litt problemer med muskulære spenninger (håper iallefall det er alt det er), men vi koser oss masse og hun utvikler seg fint tross alt og litt enkel behandling holder ting i sjakk. Gleder meg dog til hun ser litt penere og mer balansert ut, så fort fronten tar igjen bakparten så skyter bakparten fart igjen og vokser 5 cm "over natten".  Og håper hun ikke blir alt for stor. 🙈 Håper på mange fine valpevennlige turer ila høsten,  har så smått begynt å trene litt, lærer utrolig fort, men merker godt at det ikke er en rase som er avlet for bruk lenger. Iallefall ikke særlig målrettet. Men det bor en del i henne så tipper det blir en gøyal hund å trene på sikt når man bare får kanalisert det litt bedre.   
    • Det er hundrevis av hunderaser, så det er litt av en jobb å liste alle. I prinsippet er kanskje myndene de mest krevende fordi de er selvstendige, egenrådige og har høyt jaktinstinkt. Men det er også individuelt.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...