Tinkie Skrevet 22. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2017 Akkurat nå, Annik skrev: Samboeren ble glemt igjen i barnevogn utenfor butikken da han var liten, så det skjer! Svigermor hadde riktignok ikke rukket å gå veldig mange meter, men likevel Lillesøster ble satt igjen utenfor døren til lugaren en gang på danskebåten. Mamma og pappa rakk å lete hele lugaren rundt, samt finne ut hvordan de skulle komme seg ned til bildekket for å få hentet henne ut av bilen, før de åpnet døra for å storme av gårde og nesten snublet i bilsetet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 22. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2017 I dag vil jeg gå tur et nytt sted. Jeg vil kjøre og se meg litt rundt i dagslys. Noen tips fra sonisene i omegn? Det er nok av skog her da, så jeg finner vel et sted å parkere og så er det vel bare å legge i vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 22. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2017 Akkurat nå, Tinkie skrev: Lillesøster ble satt igjen utenfor døren til lugaren en gang på danskebåten. Mamma og pappa rakk å lete hele lugaren rundt, samt finne ut hvordan de skulle komme seg ned til bildekket for å få hentet henne ut av bilen, før de åpnet døra for å storme av gårde og nesten snublet i bilsetet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 22. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2017 Gratulerer @Annik I dag har verdens beste Freya bursdag Gratulerer til verdens søteste lille rare gamling 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 22. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2017 Masse grattis til @Annik som lager egne mennesker Flink du er Grattis til Freya'n til @Line 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 22. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2017 Hmmm..nå skjedde det noe rart. Posten over bare valgte å lagre / publisere seg selv...jaja.. Skulle bare si at julenissen har vært en tur innom og satt igjen en kullsyremaskin Hysterisk gøy da!! Noen som har smakt noen av disse smakstilsetnings-greiene? Er de gode liksom..? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 22. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2017 Akkurat nå, LØJ skrev: Hmmm..nå skjedde det noe rart. Posten over bare valgte å lagre / publisere seg selv...jaja.. Skulle bare si at julenissen har vært en tur innom og satt igjen en kullsyremaskin Hysterisk gøy da!! Noen som har smakt noen av disse smakstilsetnings-greiene? Er de gode liksom..? Jeg har brukt å bare presse litt fersk lime i vannet jeg.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 22. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2017 5 timer siden, Annik skrev: Og her sitter jeg i ei seng på sykehuset og lurer på når hun skal våkne igjen. Jeg kjeder meg og får ikke sove mer Kryss fingrene for at det varer, for mine har også vært der som små Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 22. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2017 3 minutter siden, Line skrev: Jeg har brukt å bare presse litt fersk lime i vannet jeg.. Det som er planen egentlig, kjøpte den for å drikke mer vann så lime og appelsin blir fast inventar på handlelista fremover. Men jeg er så nysgjerrig på disse smaksgreiene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 22. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2017 Akkurat nå, LØJ skrev: Det som er planen egentlig, kjøpte den for å drikke mer vann så lime og appelsin blir fast inventar på handlelista fremover. Men jeg er så nysgjerrig på disse smaksgreiene Ja, det er jo bare å prøve, men en av grunnene til at jeg stort sett holdt meg til fersk lime var at de smakstilsetningene ikke er gode 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 22. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2017 Akkurat nå, Line skrev: Ja, det er jo bare å prøve, men en av grunnene til at jeg stort sett holdt meg til fersk lime var at de smakstilsetningene ikke er gode Har en mistanke ja, om at de smaker superkunstig...meeeen så har jeg levd med meg selv i så mange år at jeg vet jeg kommer til å kjøpe en-to-åtti sånn smaker bare fordi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 22. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2017 9 minutter siden, LØJ skrev: Det som er planen egentlig, kjøpte den for å drikke mer vann så lime og appelsin blir fast inventar på handlelista fremover. Men jeg er så nysgjerrig på disse smaksgreiene Har bare smakt en som var sånn ingefærøl smak. Den var helt grei. Smakte litt utvannet, men helt grei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 22. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2017 Ligger på sofaen. .. gudstjeneste på radioen. Rekker ikke fjernkontrollen... [emoji24][emoji30][emoji22] hjelp 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 22. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2017 Ctrl + shift?Tror jeg må installere en app kom jeg på [emoji58] er sånn trådløs greie... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 22. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2017 Har en mistanke ja, om at de smaker superkunstig...meeeen så har jeg levd med meg selv i så mange år at jeg vet jeg kommer til å kjøpe en-to-åtti sånn smaker bare fordi [emoji3]Du kan bruke vanlig saft også Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest *Kat84* Skrevet 22. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2017 Gratulere @Annik! Broren min har giftet seg i dag Veldig glad for at han fant den rette til slutt! Nå venter jeg bare på invitasjon til bryllup når de begge er i Norge igjen Selv om jeg er littegrann skeptisk til å delta med "hvem som helst" der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 22. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2017 Nå har både lukisen og basenjien tatt sin tørn med å slite ut krøllebarten. Tror vi lyktes. Men Kasko hyla til ute i stad, jeg så han ikke for de var rundt hjørnet på fjøset. Kom løpende satte seg og bæsja litt og kom knurrende til meg. Begynte å vaske seg bak og da så jeg at det pipler blod fra rompa hans. Helt fersk så er langt nede... Håper han bare har vært litt hard i magen og fått en rift. Fant ikke noe terriertannhull, så må være noe sånt som har skjedd. Han lar meg undersøke, men grenser for hvor mye jeg klarer å se... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teskjeia Skrevet 22. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2017 Første løpetid er i hus, som mistenkt en stund nå så kom den. Kjenner meg nesten litt stolt, hun "funker" liksom [emoji38] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 22. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2017 Valgte tydeligvis å gå tur når ALLE andre skulle gå tur. Endte med 10 passeringer av andre hunder! Casper gikk fint ved fot ved ALLE passeringene Ingen tull! Selv på de hundene som utagerte og som han til vanlig sliter endel med fordi de alltid bråker når vi ser de. Deilig når alt arbeidet man legger ned viser seg å fungere 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 22. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2017 Dro til søster for å hjelpe henne igang med min gamle Iphone, men der var ingen hjemme. De skulle bare gå en tur mens de ventet på at jeg skulle komme. Jeg dro hjem igjen jeg. (Det kunne vel vært mulig å vente med den turen når avtalen var at jeg skulle komme i formiddag?). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 22. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2017 SMS-samtale mellom datterbarnet og faren hennes: "Fungerer bilen igjen?" "Ja" "Fint, da ses vi på Gardermoen kl. XX" Den var fader meg sleip! Den må jeg huske til senere bruk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 22. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2017 15 minutter siden, Symra&Pippin skrev: Dro til søster for å hjelpe henne igang med min gamle Iphone, men der var ingen hjemme. De skulle bare gå en tur mens de ventet på at jeg skulle komme. Jeg dro hjem igjen jeg. (Det kunne vel vært mulig å vente med den turen når avtalen var at jeg skulle komme i formiddag?). Da hadde jeg sagt hun fikk komme til deg jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 22. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2017 Akkurat nå, Line skrev: Da hadde jeg sagt hun fikk komme til deg jeg Joda, hun er nok åpen for det, men hun er redd hunder så de må være i bilburene sine mens hun er her, og de hadde mer lyst til å ligge i sofaen mens vi holdt på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest *Kat84* Skrevet 22. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2017 Jeg stod nettopp på kjøkkenet og skrelte poteter og gulrøtter. Når jeg er ferdig ser jeg at noen her i husstanden tydeligvis mener at han ikke har fått mat i dag.. dette er rett ved matskåla, og han klager... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 22. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2017 I dag var det guttas dag i Letohallen! Jäger beste hanne og BIM og Sanna sin bror Oskar ble 3 beste hannhund med cert Fine snille Jäger'n vår Jeg burde bli flinkere til å spise frokost før jeg drar på utstilling, er alltid helt utsultet når jeg kommer hjem. Tacorester fra i går var innmari godt nå! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts