Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Yasmine går rundt med den rosa leken i kjeften... den har vært med på en runde ute på jordet og flere turer i hagen til nå :ahappy: Akkurat nå ligger hun med den mellom frambeina. 

• Like 4
  • Svar 144
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg fikk masse fint! Godis til Damir, godis til meg, sokker og neglakker   Hintet var blant annet at vedkommende bor i en by det regner i, har to hunder etter tv-serier og den ene var oppk

Jeg har også åpnet min pakke, og den var kjempe fin akkurat det jeg ønsket meg! Tusen takk Så kommer hintet, jeg er veldig usikker på hvem det kan være *klø seg i hodet* Kan det være @Artemis

Åpnet pakke. Her var det masse godt!  Til både to og firbeinte. Tusen takk!! Hintet var masse forskjellige dyr. Siden det er med marsvin, tipper jeg Paranomia?

Posted Images

Skrevet

Tusen, tusen takk til mine to nisser for kjempeflotte gaver! Jeg må komme tilbake med bilder, gjetninger og detaljer i morgen, i kveld er jeg utslitt.

• Like 2
Skrevet

Eg fikk isbitbrett!!!!! Herregud så perfekt,  da vart det isbitar til jul!  Hadde ikkje sånt her på gården,  elskar! 

Fikk og deilig sjokolade,  superlurt lysdings til Vaffel og hundedigg! Vaffel og besøkshunden har allerede forsynt seg godt av det pinnesnopet,  det var visst veldig godt. Tusen takk!  

Må fundere litt meir på kven det er.  ?

• Like 2
Skrevet

Tusen takk min nisse  for kjempefin gave :Laugh: Du er korthåret og brindel..er det du @ozzy ?

Fikk svenskegodis, koselig bilderamme og deilige ullsokker som varmer kalde føtter as we speak :ahappy: Krøllebarna fikk en pose godbiter pluss tygg! Veldig koselig :)

Skrevet
Yasmine går rundt med den rosa leken i kjeften... den har vært med på en runde ute på jordet og flere turer i hagen til nå :ahappy: Akkurat nå ligger hun med den mellom frambeina. 

Så koselig [emoji2]

Sent from my iPad using Tapatalk
  • Like 1
Skrevet
6 timer siden, tmp skrev:

Tusen takk min nisse  for kjempefin gave :Laugh: Du er korthåret og brindel..er det du @ozzy ?

Fikk svenskegodis, koselig bilderamme og deilige ullsokker som varmer kalde føtter as we speak :ahappy: Krøllebarna fikk en pose godbiter pluss tygg! Veldig koselig :)

Nope :)

Skrevet

Jeg må få si tusen takk til min secret santa for julegaven som blant annet inneholdt gode varme strømper og godsaker til hundene: ?????

image_zpssttaxsrl.jpeg

Jeg er derimot fryktelig dårlig på å finne ut av hintet, som jeg antar er blyanttegningen med julehilsen. Der ser jeg et slags hjortedyr og en kanin eller en hare. Jeg tenkte på disneyfilmen med Bambi, men klarer ikke å koble det til en sonis. Kanskje noen er flinkere enn meg og kan komme med et hint? ?

• Like 1
Skrevet
Jeg må få si tusen takk til min secret santa for julegaven som blant annet inneholdt gode varme strømper og godsaker til hundene: [emoji319][emoji320][emoji1335][emoji4]
image_zpssttaxsrl.jpeg
Jeg er derimot fryktelig dårlig på å finne ut av hintet, som jeg antar er blyanttegningen med julehilsen. Der ser jeg et slags hjortedyr og en kanin eller en hare. Jeg tenkte på disneyfilmen med Bambi, men klarer ikke å koble det til en sonis. Kanskje noen er flinkere enn meg og kan komme med et hint? [emoji51]

Kanskje dyrene har noe med hva secret santa sin hund(er) er avlet for? Og jobber med?
Er det eneste jeg kommer på utifra hint :P

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
  • Like 1
Skrevet

Kanskje dyrene har noe med hva secret santa sin hund(er) er avlet for? Og jobber med?
Er det eneste jeg kommer på utifra hint [emoji14]

Eller kanskje det betyr at hun bor i skogen?

Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Like 1
Skrevet

Argh, mobilen vil ikke på nett her langt inni Østfoldbushen, så jeg får ikke tak i bildene.

Men i gave 1 var det brente mandler (sikle!), en lekker neglelakk og sokker - midt i blinken, helt perfekt!

Med i gaven lå følgende hilsen:
"Jeg syns det var dumt at du måtte gi fra deg plassen i Secret Santa, så jeg ville lage en liten ekstra.
Hvem jeg er? Vestlending med familie i Hedmark, til og med barnebarn! Vi er venner på fb, men har enda ikke møttes. Kanskje vi kan gå en tur i påsken?"

Jeg tror at min hemmelige nisse er @Malinka ? 

Så er det gave 2, hvor jeg fikk en liten termos dumle sjokolade-rett-i-koppen, hundesnop, raggsokker og en krukke med nellikspiker (noen vet at jeg alltid lager meg Skomakergata-kalender?). Ser ut som om det er lagt et godt grunnlag for turkos framover med den kombinasjonen, i hvert fall!
Hintet er en printet tegning av en bie og diverse fargerike blomster. Jeg skyter litt fra hofta nå, men siden vi har kalt Yasmine for blomsten opp gjennom, kan det være at min andre nisse er @Siri ?

Skrevet
Akkurat nå, SFX skrev:

Argh, mobilen vil ikke på nett her langt inni Østfoldbushen, så jeg får ikke tak i bildene.

Men i gave 1 var det brente mandler (sikle!), en lekker neglelakk og sokker - midt i blinken, helt perfekt!

Med i gaven lå følgende hilsen:
"Jeg syns det var dumt at du måtte gi fra deg plassen i Secret Santa, så jeg ville lage en liten ekstra.
Hvem jeg er? Vestlending med familie i Hedmark, til og med barnebarn! Vi er venner på fb, men har enda ikke møttes. Kanskje vi kan gå en tur i påsken?"

Jeg tror at min hemmelige nisse er @Malinka ? 

Så er det gave 2, hvor jeg fikk en liten termos dumle sjokolade-rett-i-koppen, hundesnop, raggsokker og en krukke med nellikspiker (noen vet at jeg alltid lager meg Skomakergata-kalender?). Ser ut som om det er lagt et godt grunnlag for turkos framover med den kombinasjonen, i hvert fall!
Hintet er en printet tegning av en bie og diverse fargerike blomster. Jeg skyter litt fra hofta nå, men siden vi har kalt Yasmine for blomsten opp gjennom, kan det være at min andre nisse er @Siri ?

Jepp! Bra det falt i smak. :)

• Like 1
Skrevet
1 time siden, Wachita skrev:

Er det eneste jeg kommer på utifra hint :P

Hmmm, den var ikke dum. Jeg har prøvd å finne noen Bambireferanse, men ikke klart å finne det. :teehe: Er det @Pringlen da kanskje? 

• Like 1
Skrevet
f09e3634443a39e2d56070b33e23f58d.jpg + en hel pose snask til Pigg. Som forklarer hvorfor han var så utrolig interessert i pakken. Men hodet mitt er litt for trøtt til å tippe.

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Kan det være@Caroline?

Skrevet

Jeg var ikke med i år [emoji57]

Sent from my SM-G903F using Tapatalk

Hmmm...@JeanetteH? Alveøre (tror Pigg spiste det andre) og scifi referanser hmmm...

Skrevet
Akkurat nå, Turb skrev:

Hmmm...@JeanetteH? Alveøre (tror Pigg spiste det andre) og scifi referanser hmmm...

Korrekt. Sinner beholdt det andre! :lol:

1482674775540506467094.jpg

Skrevet
22 timer siden, Perfect Image skrev:

Snøfrost :D?? Skal ta bilde etterpå; har satt så pris på gavene

Det stemmer :) 

Bra gaven falt i smak.

---------------------
Skal få lagt inn bilder og gjette på min om litt. Bildene er foreløpig på minnekortet i kameraet, og jeg har en et kryssordhint å løse :D

Skrevet
Korrekt. Sinner beholdt det andre! :lol:
1482674775540506467094.jpg

Takk [emoji4] super gave. Og glad ikke Pigg har spist det andre øret, jeg har stirret litt på bæsj idag [emoji23] han elsket fiskegodteriet og har flere ganger påstått at han trenger mer. Ellers elsket jeg juleøredobbene også, bruker det hele desember, til mine elevers store glede

Skrevet
17 timer siden, Turb skrev:

f09e3634443a39e2d56070b33e23f58d.jpg + en hel pose snask til Pigg. Som forklarer hvorfor han var så utrolig interessert i pakken. Men hodet mitt er litt for trøtt til å tippe.

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Jeg får vel forklare hele hintet da.

"En venn av en venn" var bare for at det ble lett å tippe hvem som var innen for kjøreavstand, så det var bare for å forvirre deg siden jeg ikke sendte. :lol: 

Det første sitatet refererer til "sin - Sinner" og "innkrever" :P  Og nr.2 er da hva Talia al Ghul sier til Bruce/Batman. Talli heter jo Talia al Ghul på stamtavlen sin. Også var da batman refleksen også en referanse til Talli og meg, og øre var da til Sinner med sine store ører :P 

Skrevet
Jeg får vel forklare hele hintet da.
"En venn av en venn" var bare for at det ble lett å tippe hvem som var innen for kjøreavstand, så det var bare for å forvirre deg siden jeg ikke sendte. :lol: 
Det første sitatet refererer til "Sinner" og "innkrever" [emoji14]  Og nr.2 er da hva Talia al Ghul sier til Bruce/Batman. Talli heter jo Talia al Ghul på stamtavlen sin. Også var da batman refleksen også en referanse til Talli og meg, og øre var da til Sinner med sine store ører [emoji14] 

Jeg er ikke så smart [emoji23]

Skrevet
Akkurat nå, Turb skrev:

Jeg er ikke så smart emoji23.png

Trodde akademikeren skulle ta den drit lett, evt med litt google :lol: