Bananen Skrevet 17. Desember 2016 Rapporter Skrevet 17. Desember 2016 Aha! Jeg husker jeg hadde laget en tråd om dette engang! 2 Siter
Bananen Skrevet 17. Desember 2016 Rapporter Skrevet 17. Desember 2016 I anledning jul! Lille ilderen med hodeplagg til anledning jul (hun var nesten som en hund, så hun har lov til å være med, håper jeg! ). 18 Siter
Annik Skrevet 17. Desember 2016 Rapporter Skrevet 17. Desember 2016 4 timer siden, Turb skrev: Absolutt innafor Døde av den siste med ekstra ører Jeg tror ikke Thea er like enig i at det er innafor å dytte på henne slikt 13 Siter
Monab88 Skrevet 17. Desember 2016 Rapporter Skrevet 17. Desember 2016 Nora inni der. Fiksa helt selv ved å gå under tørkestativet der det hang til tørk 18 Siter
plutte Skrevet 17. Desember 2016 Rapporter Skrevet 17. Desember 2016 Elskar tråden! Fantastisk! 15 Siter
Bananen Skrevet 17. Desember 2016 Rapporter Skrevet 17. Desember 2016 Pøbel kan også! Tok bare med noen luer i farten, tror jeg har flere liggende et sted. Viktig med hodelykt på kveldstur. "æææss, jenteluuus!!" (Bananens lue). "I'm a hip hopper, yes I am!" (samboers lue). 13 Siter
TonjeM Skrevet 17. Desember 2016 Rapporter Skrevet 17. Desember 2016 Flirer meg ihjel.. ingenting som kan se så fårete og misbilligende ut på en gang som en stakkars bisk (eller pus eller ilder) med hodeplagg.. og så er det jo noen som tilsynelatende forsøker å gi "annerledes" inntrykk.. (en liten blomst med en gris i kjeften eller Pigg og hans helt vanvittige øyne.. Han minenr meg om et eldgammelt bilde av Marlon Brando som forsøker å se intens og sexy ut i "Sporvogn til begjær", så helt latterlig overdrevet ut..) 1 Siter
Mud Skrevet 18. Desember 2016 Rapporter Skrevet 18. Desember 2016 Jeg ble så inspirert at jeg måtte plage Toddy litt. Men etter at jeg byttet telefon og photobucket endret seg får jeg ikke lagt ut bilder på sonen mer Siter
Mud Skrevet 18. Desember 2016 Rapporter Skrevet 18. Desember 2016 Jeg ble så inspirert at jeg måtte plage Toddy litt. Men etter at jeg byttet telefon og photobucket endret seg får jeg ikke lagt ut bilder på sonen mer [emoji20] Kom på at jeg har taptalk som jeg aldri bruker fordi jeg ikke får redigert etc [emoji14]Se! Fin! Sent fra min SM-G389F via Tapatalk 16 Siter
Guest Jonna Skrevet 18. Desember 2016 Rapporter Skrevet 18. Desember 2016 Er ikke hodeplagg men Siter
Turb Skrevet 18. Desember 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Desember 2016 10 timer siden, TonjeM skrev: Flirer meg ihjel.. ingenting som kan se så fårete og misbilligende ut på en gang som en stakkars bisk (eller pus eller ilder) med hodeplagg.. og så er det jo noen som tilsynelatende forsøker å gi "annerledes" inntrykk.. (en liten blomst med en gris i kjeften eller Pigg og hans helt vanvittige øyne.. Han minenr meg om et eldgammelt bilde av Marlon Brando som forsøker å se intens og sexy ut i "Sporvogn til begjær", så helt latterlig overdrevet ut..) HAHAHAHAHAHAHA *Pigg ble øyeblikkelig høy på pæra og sa at det var helt greit å vise fram bildene til alle tisper du kjenner* 1 time siden, Mud skrev: Kom på at jeg har taptalk som jeg aldri bruker fordi jeg ikke får redigert etc Se! Fin! Sent fra min SM-G389F via Tapatalk Bad Santa... hvis blikk kunne drepe 1 time siden, JeanetteH skrev: Er ikke hodeplagg men Det siste bildet... Arya ser så ut som om hun går på noe 1 Siter
Guest Christine Skrevet 19. Desember 2016 Rapporter Skrevet 19. Desember 2016 Kanskje ikke hodeplagg, men hun har da noe i trynet Siter
WelshenNemi Skrevet 19. Desember 2016 Rapporter Skrevet 19. Desember 2016 Bursdagen i år Jul! 7 Siter
Turb Skrevet 19. Desember 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Desember 2016 Når man går innom TGR... Sent fra min SM-G930F via Tapatalk 9 Siter
soelvd Skrevet 20. Desember 2016 Rapporter Skrevet 20. Desember 2016 Kan dette regnes som et hodeplagg? 19 Siter
Bananen Skrevet 20. Desember 2016 Rapporter Skrevet 20. Desember 2016 5 timer siden, soelvd skrev: Kan dette regnes som et hodeplagg? Ja! Søtt. 7 Siter
Recommended Posts