Anooni Skrevet 1. September 2017 Rapporter Skrevet 1. September 2017 Gratulerer! Håper alt går bra med Lyn 1 Siter
Tine Kristine Lindbeck Skrevet 1. September 2017 Rapporter Skrevet 1. September 2017 Gratulerer gleder meg til og se de 1 Siter
Guest Belgerpia Skrevet 1. September 2017 Rapporter Skrevet 1. September 2017 Gratulerer (men jeg ville fjernet hannen altså, og latt henne fått fred alene med valpene - det er ikke alle tisper som synes valpene er ok når de har tatt keisersnitt, det er en påkjenning - hun trenger ikke andre hunder der i tillegg. Hun bør få være i fred med valpene frem til de er en tre uker gamle) Siter
SFX Skrevet 1. September 2017 Rapporter Skrevet 1. September 2017 Gratulerer med valpene! Det er ikke alltid ting går som en vil, men det viktigste nå er at det endte godt. Lykke til videre! 1 Siter
tonjek Skrevet 1. September 2017 Rapporter Skrevet 1. September 2017 Gratulerer så mye! [emoji7][emoji322] Og gratulerer med bedre kjønnsfordeling enn gjennomsnittet i år [emoji1] 1 Siter
Guest Michellus Skrevet 1. September 2017 Rapporter Skrevet 1. September 2017 Gratulerer så mye!! Siter
maysofie Skrevet 1. September 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 1. September 2017 6 timer siden, MarieR skrev: Gratulerer med fint kull! Blir spennende og følge dem videre i 8 uker! Beholder du valp? Det er tanken, ja. Både jeg og hannhundeier skal ha hver sin tispe 3 timer siden, Belgerpia skrev: Gratulerer (men jeg ville fjernet hannen altså, og latt henne fått fred alene med valpene - det er ikke alle tisper som synes valpene er ok når de har tatt keisersnitt, det er en påkjenning - hun trenger ikke andre hunder der i tillegg. Hun bør få være i fred med valpene frem til de er en tre uker gamle) Vi har full kontroll, altså. Keo var selvsagt nysgjerrig på alle lydene og kom til grinda, hvorpå Lyn var veldig glad for å se han, så da fikk han komme inn og utforske hva dette var i 2 minutter slik at han roet seg ned med lyder og lukter. Selv litt groggy så gikk Lyn og la seg inntil Keo rett etter dette bildet - hun sovnet, så da geleidet jeg han ut igjen så hun får helt ro. Og på den sida av grinda har han vært siden 1 time siden, tonjek skrev: Gratulerer så mye! Og gratulerer med bedre kjønnsfordeling enn gjennomsnittet i år Ja, tenk, med min flaks! --- Alt står bra til med mor og barn, Lyn er kvikk og våken, valpene er livete og spiser godt. Så skal vi se om det kommer noen bilder snart 5 Siter
Tuvane Skrevet 1. September 2017 Rapporter Skrevet 1. September 2017 Gratulerer så mye med et fint kull! God bedring til Lyn! 1 Siter
maysofie Skrevet 1. September 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 1. September 2017 Her er noen smådårlige førstebilder av gjengen Grønn "Spot" - Tric, hanne Brun - Tric, hanne Blå - Tric, hanne Lilla - Tric, tispe Gul - Tric, tispe Sort - Sort/hvit, tispe 8 Siter
Tyttebæra Skrevet 1. September 2017 Rapporter Skrevet 1. September 2017 Gratulerer! Fine valper og fin kjønnsfordeling. 1 Siter
MegaMarie Skrevet 1. September 2017 Rapporter Skrevet 1. September 2017 Gratulerer ? For en fin gjeng! 1 Siter
Snøfrost Skrevet 1. September 2017 Rapporter Skrevet 1. September 2017 Gratulerer med kullet! 1 Siter
TonjeM Skrevet 1. September 2017 Rapporter Skrevet 1. September 2017 Så flotte valper! Lurte litt på hvorfor du hadde samme navn, Tric, inntil jeg kom til Sort/hvit tispe.. noen er litt sløve i dag. 1 Siter
Guest lijenta Skrevet 1. September 2017 Rapporter Skrevet 1. September 2017 Gratulere med valpekullet Siter
maysofie Skrevet 2. September 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 2. September 2017 9 timer siden, TonjeM skrev: Så flotte valper! Lurte litt på hvorfor du hadde samme navn, Tric, inntil jeg kom til Sort/hvit tispe.. noen er litt sløve i dag. Nå måtte jeg le litt Syntes det er litt gøy at de har så tydelige tantegninger allerede som nyfødte i både ansikt og på kropp, i vår rase er det vanlig at de dukker opp først etterhvert/man må titte under halen ved fødsel. Den blå hannen har også allerede veldig mye tan på bakbeina opp til lårbuen. Se om de får mammas tan etterhvert --- Tusen takk for alle gratulasjoner! Vi har litt ekstra jobb i forbindelse med keosersnittfakter for førstegangsmor, hun er ikke så flink til stimulering av avføring, så ser langt etter å sove mer enn 2t sammenhengende enda en stund. Men det skal vi få løst med tiden! Hun passer godt på at alle har det bra, samtidig som hun lar oss stelle og dulle så mye vi vil, massevis av mat og tålmodighet tilgjengelig. De legger fint på seg alle mann, de minste begynner også ta igjen de store gutta sakte men sikkert Masse gode lyder fra kassa 8 Siter
maysofie Skrevet 3. September 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 3. September 2017 Pappa Geirr vant i dag en utfordrende gjeterhundprøve IK2/klasse 3 i Sverige! De hanket da inn 10 SM-poeng for 2018 og har minimumskravet for å kvalifisere seg til neste års SM - en god del av sesongen igjen, så vi krysser fingrene for at de holder sin plass i rankingen eller sper på med flere poeng! Nå er vi komfortable at vi kjenner dem igjen, så da har de fått av markeringsbåndene. Noen flere bilder av valpene på to dager Gul Blå Sort Brun Lilla Spot/Grønn 8 Siter
Guest 2ne Skrevet 4. September 2017 Rapporter Skrevet 4. September 2017 Gratulerer med fint jevnt kull Den som er sort, vil den og bli tricolor etterhvert, eller er den sort/hvit? Siter
Recommended Posts