Vilje Skrevet 3. Desember 2016 Rapporter Skrevet 3. Desember 2016 Verdens beste valp fortjener sin egen tråd. For en måned siden hentet vi hjem en herlig jaktgolden-valp fra Kennel Vårvinden. Nå er han blitt tre måneder gammel, og er en tøff, selvstendig og veldig grei valp. Målet er at han skal bli redningshund, og vi har kommet litt i gang med trening. Har også planer om å trene litt jakt. 13 Siter
Zitka Skrevet 4. Desember 2016 Rapporter Skrevet 4. Desember 2016 Akkurat nå, Shlush skrev: Hvilken oppdretter?? ?? Kennel vårvinden står det 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 4. Desember 2016 Rapporter Skrevet 4. Desember 2016 Han er SÅ fin, og jeg elsker bildet av han og Maya sammen på sofaen. 1 Siter
Artemis Skrevet 4. Desember 2016 Rapporter Skrevet 4. Desember 2016 Næmmen Noe så nydelig! Så spennende at han skal bli redningshund. Er det sommer- eller vintergodkjenning(eller kanskje begge deler?) dere satser mot? Siter
Vilje Skrevet 4. Desember 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Desember 2016 8 timer siden, Shlush skrev: Hvilken oppdretter?? ?? Som Krutsi skriver, Vårvinden. Har møtt en del hunder fra oppdrettet nå, trygge og stabile hunder alle sammen, og veldig trivelig oppdretter. 1 time siden, Artemis skrev: Næmmen Noe så nydelig! Så spennende at han skal bli redningshund. Er det sommer- eller vintergodkjenning(eller kanskje begge deler?) dere satser mot? Vi starter nok med sommer først. Det er flere hunder på laget som er trippel-godkjent så muligheten er der for å trene det meste etter hvert. Foreløpig stopper det seg litt på at jeg har bil som ikke egner seg helt på vinterføre i fjellet, men får se om jeg kan få skyss med noen andre eller om det blir ny bil på sikt. Men laget trener året rundt uansett i lavlandet også. 1 time siden, Puttiva skrev: Hei Vilje. Du er sykt søt Han sier han ville komme innom å hilse på deg en dag! 1 Siter
Sofie & Aska Skrevet 4. Desember 2016 Rapporter Skrevet 4. Desember 2016 Så nydelig! Dere bor i Tromsø? Så et bilde av en valpen din på lokallaget sin fb-side Jeg bodde og trente der før Siter
Vilje Skrevet 4. Desember 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Desember 2016 Akkurat nå, Sofie & Aska skrev: Så nydelig! Dere bor i Tromsø? Så et bilde av en valpen din på lokallaget sin fb-side Jeg bodde og trente der før Nei, vi bor i Bærum og trener med Østfold/Follo. Men han har tre søsken som også trener i NRH, så sikkert en av de du har sett bilde av. Siter
Sofie & Aska Skrevet 4. Desember 2016 Rapporter Skrevet 4. Desember 2016 Akkurat nå, Vilje skrev: Nei, vi bor i Bærum og trener med Østfold/Follo. Men han har tre søsken som også trener i NRH, så sikkert en av de du har sett bilde av. Åja, så pussig, for den het Vilje nemlig! Da finnes det flere søte jaktgolden-valper som heter Vilje og skal bli redningshund! Siter
Vilje Skrevet 4. Desember 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Desember 2016 Noen er veldig fornøyd med dagens aktivitet på trening, julegavefeltsøk. 6 Siter
AstridN Skrevet 6. Desember 2016 Rapporter Skrevet 6. Desember 2016 Så søt! [emoji171] Har dere begynt med organisert trening på laget? Jeg har en jaktgolden på ni måneder og trener med NRH i Oslo Siter
Vilje Skrevet 6. Desember 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Desember 2016 4 timer siden, AstridN skrev: Så søt! Har dere begynt med organisert trening på laget? Jeg har en jaktgolden på ni måneder og trener med NRH i Oslo Ja, vi har vært med helt siden vi hentet han (jeg var også med en del en måneds tid før). Vi har bare startet litt smått med overværssøk men det er veldig gøy! Jeg ville jo helst trene i Oslo siden vi bor i Bærum, men siden ingen av de lagene tar inn nye medlemmer ble det Østfold. Er det du som er venninne med Marie? Siter
AstridN Skrevet 7. Desember 2016 Rapporter Skrevet 7. Desember 2016 Ja, vi har vært med helt siden vi hentet han (jeg var også med en del en måneds tid før). Vi har bare startet litt smått med overværssøk men det er veldig gøy! [emoji3] Jeg ville jo helst trene i Oslo siden vi bor i Bærum, men siden ingen av de lagene tar inn nye medlemmer ble det Østfold. [emoji4] Er det du som er venninne med Marie? [emoji4]Ja, det er nok meg Så kjedelig at det er så vanskelig å få plass på lag! Men bra du kom med der i hvert fall - og vi reiser jo som oftest langt for å trene, vi også. Jeg bor på grensen til Bærum (Røa), kanskje vi kunne ha trent litt sammen med@Marie en dag, hvis du kjenner henne Siter
Vilje Skrevet 7. Desember 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Desember 2016 3 timer siden, AstridN skrev: Ja, det er nok meg Så kjedelig at det er så vanskelig å få plass på lag! Men bra du kom med der i hvert fall - og vi reiser jo som oftest langt for å trene, vi også. Jeg bor på grensen til Bærum (Røa), kanskje vi kunne ha trent litt sammen med@Marie en dag, hvis du kjenner henne Vi bor på Jar, med Øvrevoll som nærmeste nabo. Så da bor vi i nærheten. Kjenner Marie ja, og blir gjerne med å trener litt! 1 Siter
Recommended Posts