tutle Skrevet 13. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2016 Pakken min er bekreftet mottatt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 15. Desember 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2016 Vi har hentet enda en pakke i dag! Så snille folk er! Hundene meldte seg frivillig til å åpne, men jeg sa de må vente til julaften. Glam drømmer seg bort i hva det kan være... 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 15. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2016 Ikke fått pakke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 15. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2016 Nå har jeg ringt og fått bekreftet at det har kommet pakke til meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 15. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2016 4 timer siden, SandyEyeCandy skrev: Ikke fått pakke. Den kommer nok fram skal du se 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 16. Desember 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2016 I tillegg til @SandyEyeCandy så mangler jeg bekreftelse fra @Yellow og @Kristin_nord på at pakkene er kommet fram. Jeg vet de er sendt, til alle tre. Ingenting har kommet i retur til meg eller Snoffe per nuh. Nissen til @Sandy... har sjekket sporingen, og pakken er i bevegelse. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 16. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2016 Jeg (tror, har ikke pc med meg på hytten) har fått bekreftelse på at alle på min liste har fått pakke. hvis det er en glipp så må dere gi en lyd, endten her eller på pm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 16. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2016 Jeg har jukset, og åpnet pakke Reiser hjemover idag, så da åpnet jeg den likegodt før jeg ringte. Har en mistanke om hvem min hemmelige venn er, men tenker jeg venter til julaften med å legge ut bilde og gjetning! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 16. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2016 I tillegg til @SandyEyeCandy så mangler jeg bekreftelse fra @Yellow og @Kristin_nord på at pakkene er kommet fram. Jeg vet de er sendt, til alle tre. Ingenting har kommet i retur til meg eller Snoffe per nuh. Nissen til@Sandy... har sjekket sporingen, og pakken er i bevegelse.Glemt det [emoji87]men pakken til meg og mine er framme [emoji4]Sent fra min SM-T550 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 16. Desember 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2016 59 minutter siden, Kristin_nord skrev: Glemt det men pakken til meg og mine er framme Sent fra min SM-T550 via Tapatalk Så bra at vi fikk det bekreftet, da er det to pakker til som vi venter på å få trygt i havn - eller bekreftelse på at de ligger til dokk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 16. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2016 @SFX Mottatt ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 16. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2016 Har du sett!! Kommer hjem til hentelapp fra hun der Stine Bøe! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 16. Desember 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2016 Wee, da har alle fått! Da er det bare å vente tålmodighet på julaften... 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 16. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2016 Henta pakken i dag og nå er jeg nysgjerrig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 21. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2016 Er jeg den første som ikke klarte å vente til julaften? [emoji85]Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixie Skrevet 21. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2016 Akkurat nå, Wachita skrev: Er jeg den første som ikke klarte å vente til julaften? Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Min kom jo i halvåpen konvolutt posten hadde "reparert" med to syltestrikk, så jeg fikk hjelp av bikkja som lukta godbit. Den ble åpna rett etter ankomst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 21. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2016 Min kom jo i halvåpen konvolutt posten hadde "reparert" med to syltestrikk, så jeg fikk hjelp av bikkja som lukta godbit. Den ble åpna rett etter ankomst Hihi, bra! Min var godt pakket inn i dobbelt papir og eske! Men fikk den så tidlig så har hatt den en mnds tid allerede [emoji16] han er god indikasjon på hvem det er, men venter med å gjette til resten er klar [emoji4]Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 22. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2016 Jeg har SÅ lyst til å åpne, men bestemt meg for at jeg skal la det være gaven jeg får lov til å åpne på morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 22. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2016 Min er åpnet alt, men lukket igjen fort. Viste seg at den var ikke pakket inn når jeg åpnet sendingen. Den kom bare i en konvolutt. Så den havner ikke under juletreet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 22. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2016 Jeg blei så glad da hentelappen kom at jeg ikke har tenkt noe mer på pakka, men skal få henta den i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 22. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2016 Min ligger i den digre esken den kom i. Gleder meg til å finne ut hvem det er fra og å åpne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 22. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2016 Har henta. Er så detektiv at jeg tilogm anser teipen på pakka som et hint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 22. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2016 Har faktisk klart å la være å åpne, men har for lengst gjetta hvem nissen min er egentlig.. eller, Bror knerta kattepakken da, for den lukta så himla godt [emoji23]Sent fra min SM-T550 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 22. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2016 Nå først har jeg tatt gaven ut av konvolutten den kom i.... så vakkert innpakket og pen skrift da... og lenger kom jeg ikke med det. Den skal dog IKKE åpnes før på kvelden julaften selvsagt. Nå ligger den pent under juletreet - den største av "alle" gavene der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 22. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2016 Jeg har tatt gaven fra gangen til stua, men fortsatt ikke ut av konvelutten den kom i. Stoler ikke helt på megselv der "heldigvis" har jeg jobbet mye de siste 2 ukene, så da har det vært litt lettere å styre nysgjerrigheten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts