Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå -oktober


Gjest
 Share

Recommended Posts

Akkurat nå, Pringlen skrev:

Denne tror hun er en kelpie også, faktisk :P

Min har jo ørere som din, så dette går bra vet du :lol: 

....tror jeg at jeg må fyre litt i ovnen, 2 av 3 vegger er uten isolasjon akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ok, folkens, nå jukser jeg og hopper over massevis av sider, men jeg må bare si det.   Musikeren og jeg forlovet oss i går!! Det er litt skummelt, litt surrealistisk og et par-tre år frem i

Dere er sikkert lei av kjolepratet mitt nå, men ville bare dele at jeg har hentet den, og den passet!    

Nico forsvant plutselig ut i gangen, så jeg måtte gå etter for å sjekke hva han dreiv med... Kurva har stått der i evigheter, og han har ikke engang vært i nærheten av den tidligere. Så jeg aner

Posted Images

Tror vi rakk å komme oss inn før det værste regnværet :D Selv om vi var våt og gjørmete fra topp til tå :lol: Jeg elsker å være i det humøret her når det er null stress å gå 2 timers tur i regnværet og jeg attpåtil synger, håper det varer leeeenge :lol: 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Siri skrev:

Åååå, så herlig!!! Grattis :) Hva skal du jobbe med da? 

Jeg sitter her og lurer på hvorfor ULV engasjerer så innmari liksom? Hvorfor engasjerer ikke folk seg i jerven i like stor grad? Der driver man jo faktisk uttak av unger fra hiet til og med.... men neida, ingen har sympati for jerven, men ulv, ULV er hellig :aww:. Sorry... jeg bare greier ikke å være så sort/hvit når det kommer til ulv. 

Takk! :D Jeg skal sitte med endel av regnskapet + annet kontorarbeid i et av håndtverkerfirmaene her. :) 

Akkurat DET har jeg også lurt på, bjørn og gaupe får jo heller ikke så veldig mye fokus.

3 timer siden, SFX skrev:

Gratulerer!

 

Takk :D

3 timer siden, mokken skrev:

Gratulerer med jobb @Betty, så flott at det ordnet seg til slutt :ahappy:

 

Takk. :ahappy: 

Akkurat nå har jeg kommet hjem, og har hodet fullt av nye ting. Må vel bevege meg ut med noe hunder straks, men jeg var jo så dum at jeg satte meg i sofaen først (men måtte ha noe mat, blir sulten av å bruke hjerneceller også :P ). Iskaldt både inne og ute, merkes at november er rett rundt hjørnet ja. Liker ikke november jeg, bare mørk, kald, våt og lang.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, JeanetteH skrev:

Da har Sinner vært på sin første tur med jentene. Stakkars ble jo bare tuppet inn i huset når vi var hjemme rundt 0030 i natt. 

14918997_10157688568495072_1362745676553

14855932_10157688568640072_9092189188031

Men herregud så søt han er. Blir absolutt ikke valpesjuk altså :wub: si ifra om du vil ha besøk så jeg kan kosemose på ham 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Betty skrev:

Takk! :D Jeg skal sitte med endel av regnskapet + annet kontorarbeid i et av håndtverkerfirmaene her. :) 

Supert :). Grattis!!

6 minutter siden, Betty skrev:

Akkurat DET har jeg også lurt på, bjørn og gaupe får jo heller ikke så veldig mye fokus.

Nei, de gjør jo ikke det... 

Nå sitter jeg og drømmer om å dra hjem og lage Toro tomatsuppe :D Tror det er perfekt middag på en regnfull mandag :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Siri skrev:

Det ser jo ut til at han har taklet omveltningen i tilværelsen helt utmerket :D. Også nevner vi ingenting om ører :lol: 

Han har klart det HELT utmerket. Sov i sengen til jeg våknet, bare tisset og gjort ting ute. Helt uten stress faktisk. 

2 timer siden, Snoffe skrev:

Gratulerer! Kjempe søt, og for noen dumboører:wub:

Vi snakker ikke om ører, det er åpent for debatt igjen om ca 5 mnd om jeg har lykkes med å få de opp eller ikke :lol: 

32 minutter siden, Turb skrev:

Men herregud så søt han er. Blir absolutt ikke valpesjuk altså :wub: si ifra om du vil ha besøk så jeg kan kosemose på ham 

Han trenger sikkert pass en eller annen gang også ;)  Tror ikke han er klar for noen bompe tur heeeeelt enda :P 

.....skal jeg steike meg en ytrefile av reinsdyr og lage meg jordskokkpure for første gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Tøfflus skrev:

Hva blir bucket-list på norsk? Så det oversatt til kiste-liste og det ble liksom helt kååårni i mitt hode :P

 

16 timer siden, Kaja skrev:

Et helt halvt år? :P Så den i går og reagerte på den oversettelsen

 

16 timer siden, Tøfflus skrev:

Ja nettopp, er jo det det betyr. Men kiste-liste liksom...i mangel av noe bedre....*flir*

Oppmerksom du, helt rett gitt :) Jeg satte nesten hele vannglasset i halsen og måtte faktisk spole tilbake for jeg måtte da ha sett feil...

Jeg reagerte også på den oversettelsen, var hinsides dårlig. Men har vel egentlig ikke et bedre ord. Dødsliste??

2 timer siden, JeanetteH skrev:

Da har Sinner vært på sin første tur med jentene. Stakkars ble jo bare tuppet inn i huset når vi var hjemme rundt 0030 i natt. 

14918997_10157688568495072_1362745676553

14855932_10157688568640072_9092189188031

Nommin:) Grattis. Men da er dette 2016 valp, eller kommer det noe gøy i 2017 også?

 

Sliten, sliten og sliten. Og Prima er ikke sliten. Godt vi skal på kurs i kveld, og takk Gud for smertestillende. Eller mannen som oppfant dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, JeanetteH skrev:

Han har klart det HELT utmerket. Sov i sengen til jeg våknet, bare tisset og gjort ting ute. Helt uten stress faktisk. 

Vi snakker ikke om ører, det er åpent for debatt igjen om ca 5 mnd om jeg har lykkes med å få de opp eller ikke :lol: 

Han trenger sikkert pass en eller annen gang også ;)  Tror ikke han er klar for noen bompe tur heeeeelt enda :P 

.....skal jeg steike meg en ytrefile av reinsdyr og lage meg jordskokkpure for første gang. 

Det kan jeg forstå - han blir nok ikke Piggsikker på en stund :P Men jeg kan helt klart passe, Pigg kan sitte i valpegrind og jeg kan kosemose valp og etterpå være glad Pigg begynner å bli stor

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Møkkavær ute, så i dag har jeg ikke gjort så alt for mye. Kjappe lufteturer ute, og et spontant besøk hos en venninne en kort tur. 

Nå skal jeg ned på butikken og se etter tilbud kjøpe inn litt forskjellig av pålegg osv, og så skal jeg litt etter hvert gå tur med Sjef. Greit nok at han har avknappen sin i orden, men han trenger jo ikke være sofapynt pga været av den grunn :lol: 

Og jeg er sulten. På tide å komme seg ut og få gjort det som skal gjøres. Så får jeg laget meg middag også. Skulle ikke vært mulig, men jeg glemmer alltid mat helt frem til jeg holder på å sulte i hjel :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Debbie skrev:

 

Nommin:) Grattis. Men da er dette 2016 valp, eller kommer det noe gøy i 2017 også?

 

Nei jeg må jo ha en tispe for å avle også. Så det er mulig det blir nor morro 2017 også :) 

5 minutter siden, Turb skrev:

Det kan jeg forstå - han blir nok ikke Piggsikker på en stund :P Men jeg kan helt klart passe, Pigg kan sitte i valpegrind og jeg kan kosemose valp og etterpå være glad Pigg begynner å bli stor

:lol: Stakkars Pigg :P 

2 minutter siden, Stine skrev:

Er det "juks" med BOT dekken på utstilling? @Belgerpia?

Nå er ikke jeg Belgerpia, men nei :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, JeanetteH skrev:

 

Nå er ikke jeg Belgerpia, men nei :) 

Så bra :) Det er det varmeste dekkenet vi har, og tenkte at Tuva kunne ha på det hvis det er skikkelig kaldt når det er Lillestrøm. Men vil jo ikke gjøre noe ulovlig noe eller bli sett stygt på :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
9 minutter siden, Stine skrev:

Er det "juks" med BOT dekken på utstilling? @Belgerpia?

 

Det vet jeg faktisk ikke, men det har vært diskutert - eller var det i Sverige.
Men aner ikke, har ikke så mye med det å gjøre - finner ingenting i regelverket - men send en mail og spør.

Og der svarte Jeanette, så da er det sikkert sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å bestille time hos tannlegen men innså at jeg har blitt for gammel for rabattert tannbehandling så da slapp jeg det. Har visst vært for gammel en stund allerede - jaja, flyr ikke akkurat ned dørene der :lol:  
Og nå trenger jeg ikke det på noen år heller, for det har jeg virkelig ikke penger til :P  
Fordelen er at når jeg har råd kan jeg iallefall dra til akkurat den tannlegen jeg ønsker, og jeg slipper de grusomme kommunale tannlegene og tannpleierene :D 
(Joda, noen var hyggelige - men de fleste var rett og slett grusomme.) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Det er så mange rare lyder i huset mitt for tiden. Det romsterer på kjøkkenet, og her en natt våkna jeg klokka 0210 av at pc'en i stua hadde skrudd seg på fra hvilemodus og begynte å spille av en reklame. Jeg ble litt sånn.:|

Hvis mitt snart 4 år gamle tantebarn lurer på hvor et par av bilene hans har blitt av så kan han bare se i bilen min. Der dukket det nemlig opp både den ene og den andre i baksetet.:ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Belgerpia skrev:

 

Det vet jeg faktisk ikke, men det har vært diskutert - eller var det i Sverige.
Men aner ikke, har ikke så mye med det å gjøre - finner ingenting i regelverket - men send en mail og spør.

Og der svarte Jeanette, så da er det sikkert sånn :)

De satt det på dopinglisten og tok det bort igjen. Det er ikke på dopinglisten i SE eller NO pr nå. Heller ikke på hest (det var vel ett av argumentene for at det ikke står på hund i SE.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... er tur med hundene unnagjort. Frøys de første 3 km, men resten av turen var jeg varm og god. Decoy furter for de er satt i gangen for tørking. Er visst tollerguttmishandling det, det er jo bare EN to-seter sofa der han kan ligge i. Det er for dårlig det, de burde vel hatt en hver. :lol: 

Beste av alt: TJ lager middag i dag! :D Ikke så aller verst mandag nei. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, JeanetteH skrev:

Han har klart det HELT utmerket. Sov i sengen til jeg våknet, bare tisset og gjort ting ute. Helt uten stress faktisk. 

Flink liten guttetass altså :) 

1 time siden, JeanetteH skrev:

.....skal jeg steike meg en ytrefile av reinsdyr og lage meg jordskokkpure for første gang. 

Jordskokkpuré er kanskje bedre enn sånne stekte jordskokker som jeg lagde her en gang... det smakte IKKE godt :aww:

1 time siden, Paranomia skrev:

Tenkte å bestille time hos tannlegen men innså at jeg har blitt for gammel for rabattert tannbehandling så da slapp jeg det. Har visst vært for gammel en stund allerede - jaja, flyr ikke akkurat ned dørene der :lol:  
Og nå trenger jeg ikke det på noen år heller, for det har jeg virkelig ikke penger til :P  

Men jo lenger man venter, jo dyrere kan det hende det blir :) 

Har jeg spist tomatsuppe med spaghetti *nammmmm*. Men det var alt for lite... magen sa nok, men ganen kunne ønsket seg mer. Magen vant... :aww: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Siri skrev:

Flink liten guttetass altså :) 

Jordskokkpuré er kanskje bedre enn sånne stekte jordskokker som jeg lagde her en gang... det smakte IKKE godt :aww:

Men jo lenger man venter, jo dyrere kan det hende det blir :) 

Har jeg spist tomatsuppe med spaghetti *nammmmm*. Men det var alt for lite... magen sa nok, men ganen kunne ønsket seg mer. Magen vant... :aww: 

Magen min er en typisk looser. :aww:

Jeg dro hjem tidlig fra jobb fordi jeg skal på møte i kveld. Det betyr langdag på fredag, men det er helt greit, jeg elsker fleksibiliteten jeg har på jobben nå. Dogsa og jeg har vært på tur og etterpå har vi kosa masse i sofakroken. Nå tåler de å være alene et par timer, og så får de en kveldstur når jeg kommer hjem sånn i åttetida. 

Sjekke i speilet om dagens outfit passer til møtevirksomhet, pusse tenner og fyke avgårde. (Håper alle dauinger, hekser, flaggermus og spøkelser er ferdig med å tigge snop når jeg kommer hjem).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...