Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå - september


Bananen
 Share

Recommended Posts

1 time siden, Mud skrev:

Er jeg den eneste som likte Darth best? :o

 

 

1 time siden, Wachita skrev:

Jeg og likte Darth best! 


Me 3! Også er jeg litt nerd så likte veldig godt navnet også :D 


---------------------------

AN har jeg lest meg opp og ferdig på august tråden, sorry alle mann som plutselig fikk likes! :lol: 
Også sitter jeg og titter ut vinduet på regnet og konkluderer med at det ikke blir tur på Rocky helt enda. :aww: Ringe til coop og naboen og høre om tepperenser utleie kanskje. Eller pugge litt på teoritentamen.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Når du står midt på en idrettsplass et sted i Ungarn og griner av lykke, men du kjenner ikke en kjeft rundt deg som du kan sprette metaforiske champagneflasker med... Foenix ble internasjonal cha

Akkurat nå er jeg veldig fornøyd og litt stolt av lille store Fetter som har blitt B-godkjent redningshund på ettersøk i helgen. Flinke gutten min.  

Jaggu ble hun ikke fylkesmester og vinner av klassen også

Posted Images

1 time siden, Mud skrev:

Er jeg den eneste som likte Darth best? :o

 

 

1 time siden, Wachita skrev:

Jeg og likte Darth best! 


Me 3! Også er jeg litt nerd så likte veldig godt navnet også :D 


---------------------------

AN har jeg lest meg opp og ferdig på august tråden, sorry alle mann som plutselig fikk likes! :lol: 
Også sitter jeg og titter ut vinduet på regnet og konkluderer med at det ikke blir tur på Rocky helt enda. :aww: Ringe til coop og naboen og høre om tepperenser utleie kanskje. Eller pugge litt på teoritentamen.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, SFX skrev:

Det er plass til overraskende mye i Berlingo'en :D Den har vært på fjorten dagers ferie før :P 

D'ække på hælen jeg har gnagsår... Jeg har et langt gnagsår langs den ene rumpa etter en dustetruse :( 

Nå skal jeg sette på enda ei vaskemaskin, gjøre ferdig stoff til medlemsbladet, og finne ut hvorfor visakortet nå blir avvist på ene overnattingsbookingen flere uker etter at jeg bestilte.

 Da går du uten og bruker skjørt/kjole :aww:  jepp, been there done that (au!) 
 

Blir ikke noe EFIT her i dag, men har tatt bilder av valpene :) Hverdagsbilder.

og så liker jeg ikke dette været. Sol og 19 grader er 10 grader for varmt, jeg skulle vært fornøyd med bare 6 grader ned, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, SFX skrev:

 

D'ække på hælen jeg har gnagsår... Jeg har et langt gnagsår langs den ene rumpa etter en dustetruse :( 

Sorry, men :lol: 

To undervisningstimer og møte igjen. Jeg liker ikke torsdager på jobb. Egentlig skal jeg på foreldremøte i kveld også, men når jeg ikke er hjemme før halv fem så utgår det denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, *Kat84* skrev:

:fish:

Er ikke så gjerrig på den jeg heller visstnok :lol: 

:lol: Jeg tar en fisk når som helst :D 

30 minutter siden, *Kat84* skrev:

Og fortsatt veldig glad for å ha den korthårede fetteren :aww: 

Den passer nok bedre der borte ja... kjenner at jeg overhodet ikke er misunnelig på de langhåra på Vestlandet for tida :D 

23 minutter siden, SFX skrev:

Det er plass til overraskende mye i Berlingo'en :D Den har vært på fjorten dagers ferie før :P 

Hhahaa, sant det - det hadde jeg glemt :D. Ta med så mye du kan .... det er mitt motto :D 

23 minutter siden, SFX skrev:

D'ække på hælen jeg har gnagsår... Jeg har et langt gnagsår langs den ene rumpa etter en dustetruse :( 

:lol: Sorry, men... :lol::lol: Jeg har ei sånn truse selv... kan ikke bruke den for jeg får gnagsår på unevnelige steder :aww: . 

23 minutter siden, SFX skrev:

Nå skal jeg sette på enda ei vaskemaskin, gjøre ferdig stoff til medlemsbladet, og finne ut hvorfor visakortet nå blir avvist på ene overnattingsbookingen flere uker etter at jeg bestilte.

:o Da hadde jeg fått lettere panikk tror jeg... :|

Lunchpausen ble brukt til strategisk vask av hunder... nå er de velluktende der det sjelden er velluktende, og vi er et steg på vegen til reiseklare i morgen. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Siri skrev:

:lol: Jeg tar en fisk når som helst :D 

Den passer nok bedre der borte ja... kjenner at jeg overhodet ikke er misunnelig på de langhåra på Vestlandet for tida :D 

 

Jeg har allerede spurt M om hun ikke heller ville hatt navn på et par gode oppdrettere. Eeeeh, nei takk ;) For de som liker pelsstell og har tålmodighet til det i dette klimaet så er det nok supert. 
Jeg som synes det er et ork å nappe kvister ut av pelsen til Aragon og få ut floker etter diverse greier fra gresstrå som vikler seg inn og lager krøll... Nei, han blir min første og siste langhåra! 

Og tenke seg til at jeg nesten holdt på å gå med på Hovawart! De er jo langhåra, og likevel svære. Og ser ikke ut som om de skal drepe deg. Hilsen eksen; ikke akkurat kunnskapsrik om mentalitet og sånn :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har handla litt på Zalando og vet hvor lang tid det vanligvis tar før de sender avgårde bestillinger. Greit at det skal ta 3-7 dager i forsendelse, men når de ikke har pakka ting bestilt på mandag ennå, lurer jeg litt. Billettmerke "Ønsker seg bukser uten ekstra hull"

@SFX det finnes gnagsårstift som hindrer at det gnager mer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kokospaniel skrev:

Noen som har handla litt på Zalando og vet hvor lang tid det vanligvis tar før de sender avgårde bestillinger. Greit at det skal ta 3-7 dager i forsendelse, men når de ikke har pakka ting bestilt på mandag ennå, lurer jeg litt. Billettmerke "Ønsker seg bukser uten ekstra hull"

@SFX det finnes gnagsårstift som hindrer at det gnager mer :-)

Hos meg har det tatt en liten uke, uavhengig når jeg har bestilt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, *Kat84* skrev:

Jeg har allerede spurt M om hun ikke heller ville hatt navn på et par gode oppdrettere. Eeeeh, nei takk ;) For de som liker pelsstell og har tålmodighet til det i dette klimaet så er det nok supert. 

Jeg tror kanskje jeg hadde blitt gæern... passer nok bedre med klimaet her gitt :D 

10 minutter siden, *Kat84* skrev:

Jeg som synes det er et ork å nappe kvister ut av pelsen til Aragon og få ut floker etter diverse greier fra gresstrå som vikler seg inn og lager krøll... Nei, han blir min første og siste langhåra! 

Og en papillon er jo ikke engang langhåra liksom :P 

10 minutter siden, *Kat84* skrev:

Og tenke seg til at jeg nesten holdt på å gå med på Hovawart! De er jo langhåra, og likevel svære. Og ser ikke ut som om de skal drepe deg. Hilsen eksen; ikke akkurat kunnskapsrik om mentalitet og sånn :aww: 

:lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Siri skrev:

Jeg tror kanskje jeg hadde blitt gæern... passer nok bedre med klimaet her gitt :D 

 

Ja, skikkelige sesonger er liksom en fordel om man skal ha MASSE lang pels :P 

2 minutter siden, Siri skrev:

Og en papillon er jo ikke engang langhåra liksom :P 

 

Aragon har dobbel lengde av hva han skulle hatt i følge rasestandard. Men det er jo ingenting i forhold uansett :P 

2 minutter siden, Siri skrev:

:lol: 

Det var min reaksjon også! 

Det var da jeg sa klart og tydelig i fra at jeg hører ikke på folk som ikke vet hva de snakker om, så hvis det ikke kommer noe gjennomtenkt og faktbasert argument for en rase som har alle samme fordeler men som likevel kan aksepteres så blir det sånn. 

Det ble tydeligvis sånn :aww:   :whistle: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Snøfrost skrev:

 Da går du uten og bruker skjørt/kjole :aww:  jepp, been there done that (au!) 

Det høres upraktisk ut når jeg skal ut i skogen nå :P 

32 minutter siden, Line skrev:

Sorry, men :lol: 

It happens to the best...

31 minutter siden, Siri skrev:

Hhahaa, sant det - det hadde jeg glemt :D. Ta med så mye du kan .... det er mitt motto :D 

Ja, jeg føler jo at ALT er viktig. Så lenge jeg får igjen bakluka, så er det greit.

31 minutter siden, Siri skrev:

:lol: Sorry, men... :lol::lol: Jeg har ei sånn truse selv... kan ikke bruke den for jeg får gnagsår på unevnelige steder :aww: . 

Den trusa er kasta nå.

31 minutter siden, Siri skrev:

:o Da hadde jeg fått lettere panikk tror jeg... :|

Jeg vet ikke helt hvorfor kortet er avvist - jeg har booket overnatting for åtte ulike opphold, og alle er gjennom Booking.com Men nå har jeg lagt inn kortopplysningene på nytt, så får vi se om det holder. Jeg har ikke nok penger på det kortet nå for å betale det fire netters-oppholdet, men det skal jo ikke ha noe å si, når jeg bare booker steder jeg ikke må forhåndsbetale.

31 minutter siden, Siri skrev:

Lunchpausen ble brukt til strategisk vask av hunder... nå er de velluktende der det sjelden er velluktende, og vi er et steg på vegen til reiseklare i morgen. 

Lykke til! Jeg må teste sånn strategisk vask av Glam i morgen, for de fikk utøybehandling på tirsdag og skal helst ikke såpebades på to uker. Er visst mye mer bugs og dyr dit vi skal, så greit å være beskyttet. Men Glam har en blanding av grønske og gjørme på sine opprinnelig hvite poter :P 

22 minutter siden, Kokospaniel skrev:

 

@SFX det finnes gnagsårstift som hindrer at det gnager mer :-)

Er det noe som beskytter gnagsåret jeg allerede har? For synderen (trusa) er kastet, og ikke lenger et problem, bare dette gnagsåret gror :P 

Jeg har gått tom for tørkestativ. Da har jeg kanskje vasket nok klær i dag? Selv om det var litt idiotisk at den siste maskina var duker, for jeg kan garantere at jeg ikke tar med duker på ferie. Jeg burde heller vasket topper og shortser. Men neida, godt endelig å få vasket påskedukene, jo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, SFX skrev:

Er det noe som beskytter gnagsåret jeg allerede har? For synderen (trusa) er kastet, og ikke lenger et problem, bare dette gnagsåret gror :P 

DU kan jo forsøke deg med mammelukker, da gnager det ikke. Ikke gnisser det heller. Men ja, sånn stift (evt deostift) skal hjelpe etter en har fått sår også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, SFX skrev:

Ja, jeg føler jo at ALT er viktig. Så lenge jeg får igjen bakluka, så er det greit.

Godt prinsipp :lol: 

53 minutter siden, SFX skrev:

Jeg vet ikke helt hvorfor kortet er avvist - jeg har booket overnatting for åtte ulike opphold, og alle er gjennom Booking.com Men nå har jeg lagt inn kortopplysningene på nytt, så får vi se om det holder. Jeg har ikke nok penger på det kortet nå for å betale det fire netters-oppholdet, men det skal jo ikke ha noe å si, når jeg bare booker steder jeg ikke må forhåndsbetale.

Krysser fingrene for at det funker :) 

53 minutter siden, SFX skrev:

Lykke til! Jeg må teste sånn strategisk vask av Glam i morgen, for de fikk utøybehandling på tirsdag og skal helst ikke såpebades på to uker. Er visst mye mer bugs og dyr dit vi skal, så greit å være beskyttet. Men Glam har en blanding av grønske og gjørme på sine opprinnelig hvite poter :P 

Jeg hadde nok også tatt sånn utøybehandling om jeg skulle på en slik tur gitt... Håper han får hvite poter igjen :D 

53 minutter siden, SFX skrev:

Jeg har gått tom for tørkestativ. Da har jeg kanskje vasket nok klær i dag? Selv om det var litt idiotisk at den siste maskina var duker, for jeg kan garantere at jeg ikke tar med duker på ferie. Jeg burde heller vasket topper og shortser. Men neida, godt endelig å få vasket påskedukene, jo...

Ja for påskedukene var det jo presserende å få vasket nå :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, SFX skrev:

Ja, jeg føler jo at ALT er viktig. Så lenge jeg får igjen bakluka, så er det greit.

Godt prinsipp :lol: 

53 minutter siden, SFX skrev:

Jeg vet ikke helt hvorfor kortet er avvist - jeg har booket overnatting for åtte ulike opphold, og alle er gjennom Booking.com Men nå har jeg lagt inn kortopplysningene på nytt, så får vi se om det holder. Jeg har ikke nok penger på det kortet nå for å betale det fire netters-oppholdet, men det skal jo ikke ha noe å si, når jeg bare booker steder jeg ikke må forhåndsbetale.

Krysser fingrene for at det funker :) 

53 minutter siden, SFX skrev:

Lykke til! Jeg må teste sånn strategisk vask av Glam i morgen, for de fikk utøybehandling på tirsdag og skal helst ikke såpebades på to uker. Er visst mye mer bugs og dyr dit vi skal, så greit å være beskyttet. Men Glam har en blanding av grønske og gjørme på sine opprinnelig hvite poter :P 

Jeg hadde nok også tatt sånn utøybehandling om jeg skulle på en slik tur gitt... Håper han får hvite poter igjen :D 

53 minutter siden, SFX skrev:

Jeg har gått tom for tørkestativ. Da har jeg kanskje vasket nok klær i dag? Selv om det var litt idiotisk at den siste maskina var duker, for jeg kan garantere at jeg ikke tar med duker på ferie. Jeg burde heller vasket topper og shortser. Men neida, godt endelig å få vasket påskedukene, jo...

Ja for påskedukene var det jo presserende å få vasket nå :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på tre dagers feltkurs på Liomseter med bio2 elever. Fin tur og totalt uten dekning eller mobilnett... smått stressa elever har fått mye mosjon, siden de har løpt opp og ned fjellet for å lete etter dekning :P 

Litt hardt å begynne med vanlige klasser igjen, vil aller helst bare være på fjellet. Men godt å få igjen hunden sin igjen. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på tre dagers feltkurs på Liomseter med bio2 elever. Fin tur og totalt uten dekning eller mobilnett... smått stressa elever har fått mye mosjon, siden de har løpt opp og ned fjellet for å lete etter dekning :P 

Litt hardt å begynne med vanlige klasser igjen, vil aller helst bare være på fjellet. Men godt å få igjen hunden sin igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på tre dagers feltkurs på Liomseter med bio2 elever. Fin tur og totalt uten dekning eller mobilnett... smått stressa elever har fått mye mosjon, siden de har løpt opp og ned fjellet for å lete etter dekning :P 

Litt hardt å begynne med vanlige klasser igjen, vil aller helst bare være på fjellet. Men godt å få igjen hunden sin igjen. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...