Gå til innhold
Hundesonen.no

NBK og NLBK´S utst. Drammen travbane 3-4/9-2016

Recommended Posts

Skrevet

Babyen er akkurat 4 mnd den helga, så hun skal få debutere der, og det skal noen av søsknene også :) Mulig også Elvira og noen av hennes søsken kommer. Skikkelig "valpetreff", for jeg har ingen voksne å stille. 

• Like 2
Skrevet
På 8. august 2016 at 9:36 PM, Justisia skrev:

Hva vil dette si? 

Voksne kr 350,- Valper kr 250,- + kr 60,- 

Det står vel manuell påmelding +kr 60? Er iallefall det det betyr. Hvorfor noen navn er røde vet jeg ikke ?

• Like 1
Skrevet
På 9.8.2016 at 11:39 PM, Belgerdama skrev:

Ingen belger var kjipt 

Skulle gjerne hatt med alle vi!

Utstillingen er nå også åpnet for dalmantinere! 

Skrevet
På 11. august 2016 at 2:29 PM, Ingidano skrev:

Spesialen er den helgen :) 

I know, men for oss som ikke har muligheten til å dra tenkte jeg på. 

Når det er sagt har begge mine sluppet hele pelsmengden sin og er ikke akkurat i show cond:ahappy:

Skrevet

Da har jeg meldt på 2stk, så da ramler vel pelsen av :P
Utover det så må jeg vel trene litt med de først kanskje. Lenge siden forrige utstilling for de begge, og ene er rimelig urutinert i tillegg.

Skrevet
7 timer siden, Belgerdama skrev:

I know, men for oss som ikke har muligheten til å dra tenkte jeg på. 

Når det er sagt har begge mine sluppet hele pelsmengden sin og er ikke akkurat i show cond:ahappy:

Ja, det er litt kjedelig, men er vel for å få flest mulig til spesialen. 

• Like 1
Skrevet
1 time siden, Ingidano skrev:

Ja, det er litt kjedelig, men er vel for å få flest mulig til spesialen. 

Vi gjør det samme - er det spesial, så beskytter vi den og forsøker å hjelpe avdelingene å sikre et inntektsgrunnlag ved å si nei til konkurrerende utstilllinger. Og da sier vi med få unntak nei til alt annet. Selv om en spesial er for eksempel i Kristiansand og en utstilling er i Oslo, så handler det ikke om å "straffe" de som bor i Oslo. Det handler om å få de som bor i Tønsberg til å dra sørover i stedet for nordover.

Berner er dermed ikke med på denne utstillingen, fordi det er spesial begge dager rett i nærheten. Vi var med da utstillingen hadde en annen dato, men måtte si nei etter flyttingen.

Skrevet
22 minutter siden, SFX skrev:

Vi gjør det samme - er det spesial, så beskytter vi den og forsøker å hjelpe avdelingene å sikre et inntektsgrunnlag ved å si nei til konkurrerende utstilllinger. Og da sier vi med få unntak nei til alt annet. Selv om en spesial er for eksempel i Kristiansand og en utstilling er i Oslo, så handler det ikke om å "straffe" de som bor i Oslo. Det handler om å få de som bor i Tønsberg til å dra sørover i stedet for nordover.

Berner er dermed ikke med på denne utstillingen, fordi det er spesial begge dager rett i nærheten. Vi var med da utstillingen hadde en annen dato, men måtte si nei etter flyttingen.

Skjønner hvorfor det blir gjort, men synes likevel det kan være litt kjedelig. F eks for noen år siden da belgerspesialen var samme helg som en (av få) utstillinger i Bergensområdet. Ikke alle har anledning til å reise langt for å stille hund. 

• Like 1
Skrevet
Akkurat nå, Ingidano skrev:

Skjønner hvorfor det blir gjort, men synes likevel det kan være litt kjedelig. F eks for noen år siden da belgerspesialen var samme helg som en (av få) utstillinger i Bergensområdet. Ikke alle har anledning til å reise langt for å stille hund. 

Nei, og det er derfor vi har rom for å gjøre unntak der det er veldig få utstillinger - men hos oss forsøker vi også å legge spesialer til faste tidspunkt og på helger det ikke er mange andre utstillinger, for å skape litt forutsigbarhet. Skjer det igjen, kan du kanskje ta en prat med styret deres? 

Skrevet
Akkurat nå, SFX skrev:

Nei, og det er derfor vi har rom for å gjøre unntak der det er veldig få utstillinger - men hos oss forsøker vi også å legge spesialer til faste tidspunkt og på helger det ikke er mange andre utstillinger, for å skape litt forutsigbarhet. Skjer det igjen, kan du kanskje ta en prat med styret deres? 

Hovedspesialen arrangeres i september for tredje år på rad nå, så håper det fortsetter sånn :) 

• Like 1
Skrevet
På 17. august 2016 at 11:01 AM, Ingidano skrev:

Hovedspesialen arrangeres i september for tredje år på rad nå, så håper det fortsetter sånn :) 

Mohahahaha jeg håper den flyttes til januar el lignende. :ahappy:

Da har kanskje mine pels også 

• Like 1