Lene_S Skrevet 8. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2017 Ayla har noen merkelige fjes noen ganger Så var det den gangen jeg prøvde å lage veskehund at loppedyret. Bildet forteller vel hvor vellykket DET var 3 Siter
Ganzie Skrevet 8. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2017 Finner ikke alle bildene i farta, men Ganzie hadde sine øyeblikk Brainfreeze! Så gøy syntes Ganzie det var å gå (evt svømme) i 17.-maitog for noen år siden Så imponert var Ganzie over sin nye lillesøster Inya Kutt ut!!!! Dust Sheltien, alltid grasiøs og verdig Og så den søte lille valpen min da 4 Siter
IkkeMonsen Skrevet 3. November 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 3. November 2018 Kanskje vi får litt liv i denne tråden igjen? Her er hvertfall noen bilder av mine frøkner 1 Siter
maysofie Skrevet 3. November 2018 Rapporter Skrevet 3. November 2018 Og Floss, selvsagt. Den ser i grunnen aldri normal ut 1 Siter
Dufus Skrevet 3. November 2018 Rapporter Skrevet 3. November 2018 Haha, morsom tråd Litt dårlige bilder, men her er valpetrollet mitt 1 Siter
AnnikenK Skrevet 3. November 2018 Rapporter Skrevet 3. November 2018 Søteste lille Surpra ? 2 1 Siter
Recommended Posts