vhp Skrevet 1. Mai 2016 Rapporter Skrevet 1. Mai 2016 Har en 10 år gammel bc som til tider er fryktelig stiv. Er det noen som har erfaring med Back on track dekken i sånne tilfeller? Eller generelle erfaringer med Back on track produkter til menneske eller dyr? Siter
Schæfermann Skrevet 1. Mai 2016 Rapporter Skrevet 1. Mai 2016 Har brukt det til min holldender, i kombinasjon med massasje og laserbehandling mot stive muskler. Er veldig fornøyd! Siter
Wilhelmina Skrevet 1. Mai 2016 Rapporter Skrevet 1. Mai 2016 Bruker diverse Back on Track både på meg selv om hunden, veldig fornøyd Siter
Guest Christine Skrevet 1. Mai 2016 Rapporter Skrevet 1. Mai 2016 Jeg bruker også back on track på hund og meg selv. Strålende fornøyd! Siter
Meg Skrevet 1. Mai 2016 Rapporter Skrevet 1. Mai 2016 noen som vet hvor man får kjøpt beinbeskytter fra back on track? har god erfaring med back on track dekken Siter
Polfarer Skrevet 1. Mai 2016 Rapporter Skrevet 1. Mai 2016 noen som vet hvor man får kjøpt beinbeskytter fra back on track? har god erfaring med back on track dekken Til hund? Tipper alle som selger BoT kan ta inn til deg. Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk Siter
Wilhelmina Skrevet 1. Mai 2016 Rapporter Skrevet 1. Mai 2016 12 minutter siden, Meg skrev: noen som vet hvor man får kjøpt beinbeskytter fra back on track? har god erfaring med back on track dekken http://www.horze.no/ pleier jeg å bestille fra, de har det meste fra BoT Siter
Meg Skrevet 1. Mai 2016 Rapporter Skrevet 1. Mai 2016 Akkurat nå, Wilhelmina skrev: http://www.horze.no/ pleier jeg å bestille fra, de har det meste fra BoT takk, da var bestillingen i boks Siter
Jeas_89 Skrevet 1. Mai 2016 Rapporter Skrevet 1. Mai 2016 Min bruker bot-dekken og er knallfornøyd med det, merker stor forskjell på han, og han er veldig tydelig på at han liker å ha det på. Verdt hver eneste krone Siter
Teserere Skrevet 1. Mai 2016 Rapporter Skrevet 1. Mai 2016 Ja både til meg og hunden, veldig fornøyd. Siter
vhp Skrevet 2. Mai 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mai 2016 Takk for svar! Da er dekken og liggeunderlag til senga hans bestilt. Siter
Turb Skrevet 2. Mai 2016 Rapporter Skrevet 2. Mai 2016 12 timer siden, Meg skrev: takk, da var bestillingen i boks Fader hvorfor er du så kjapp... du kunne få kjøpt mine... Siter
Recommended Posts