Teserere Skrevet 5. Mai 2016 Rapporter Skrevet 5. Mai 2016 Akkurat nå venter jeg på at klokka skal bli nok til å dra på agilitytrening! 1
xxx12345 Skrevet 5. Mai 2016 Rapporter Skrevet 5. Mai 2016 Fryktelig kjekt med uteservering og finvær. Ingen av småttisene har bajsa inne i dag Det er praktisk for meg det! 4
tutle Skrevet 5. Mai 2016 Rapporter Skrevet 5. Mai 2016 5 timer siden, Raksha skrev: Yep Søstra mi slet med at mandlene produserte noen ekle, hvite, harde klumper/stener. Sluttet når hun fjernet mandlene
Raksha Skrevet 5. Mai 2016 Rapporter Skrevet 5. Mai 2016 Akkurat nå, tutle skrev: Søstra mi slet med at mandlene produserte noen ekle, hvite, harde klumper/stener. Sluttet når hun fjernet mandlene Yummy... Men ja er det samme her, men ikke et problem da, kommer bare når jeg har halsbetennelse ol. har kribla og klødd i halsen og følt meg syk med feber om kveldene en ukes tid, har bare ikke helt kobla alt til halsen. Bare tenkt at jeg er sliten
tutle Skrevet 5. Mai 2016 Rapporter Skrevet 5. Mai 2016 Akkurat nå, Raksha skrev: Yummy... Men ja er det samme her, men ikke et problem da, kommer bare når jeg har halsbetennelse ol. har kribla og klødd i halsen og følt meg syk med feber om kveldene en ukes tid, har bare ikke helt kobla alt til halsen. Bare tenkt at jeg er sliten Skjønner! God bedring
Raksha Skrevet 5. Mai 2016 Rapporter Skrevet 5. Mai 2016 Akkurat nå, tutle skrev: Skjønner! God bedring Takk Skal ta meg sammen og innse at jeg ikke er helt frisk, så går det vel fortere over. Kanskje. 1
tutle Skrevet 5. Mai 2016 Rapporter Skrevet 5. Mai 2016 4 minutter siden, Raksha skrev: Takk Skal ta meg sammen og innse at jeg ikke er helt frisk, så går det vel fortere over. Kanskje. Ja, det er viktig å høre på kroppen! Prøv å ta det litt med ro fremover så kanskje den får hentet seg inn
rosinbolle Skrevet 5. Mai 2016 Rapporter Skrevet 5. Mai 2016 57 minutter siden, MarieR skrev: Hun har heldigvis ikke vansker med å sove selv om det er mye lyd rundt henne, ofte virker det som om hun sovner bedre da, enn om det er helt stille Hun var kjempesliten, så jeg la henne nesten en time tidligere enn normalt, og hun sovnet momentant. Hvor lenge hun sover gjenstår å se, men nå får vi i alle fall slappet av litt begge to Håper dere får en bedre dag i morgen
Snøfrost Skrevet 5. Mai 2016 Rapporter Skrevet 5. Mai 2016 Denali har kosa seg meg å fange bølger i dag 14
Guest Christine Skrevet 5. Mai 2016 Rapporter Skrevet 5. Mai 2016 21 minutter siden, Snøfrost skrev: Denali har kosa seg meg å fange bølger i dag Bare pass på så hun ikke ender på vet.vakta med et par kilo saltvann i mage og lunger Hilsen hun som har hund som svømmer med kjeften åpen.
Snøfrost Skrevet 5. Mai 2016 Rapporter Skrevet 5. Mai 2016 Akkurat nå, Christine skrev: Bare pass på så hun ikke ender på vet.vakta med et par kilo saltvann i mage og lunger Hilsen hun som har hund som svømmer med kjeften åpen. Er en godt voksen dame dette her på snart 7 år, så ingen fare med akkurat henne. Hun får ikke mange dråpene innabords Hun bare glefser i bølgene, noen få ganger og løper litt frem og tilbake.
Raksha Skrevet 5. Mai 2016 Rapporter Skrevet 5. Mai 2016 Noen med Mazda 5 eller tilsvarende bil her? 72cm høyt hundebur - det går inn det?
Caroline Skrevet 5. Mai 2016 Rapporter Skrevet 5. Mai 2016 19 timer siden, Pringlen skrev: Velg den du likte best når de ble født. *slår aldri feil* Enig! Jeg har trosset det én gang, det ble total kræsj. Jeg var så himla lykkelig når Tonks fikk valp nr. 10 denne gangen, for ikke før da fikk jeg den følelsen. Det var bare min valp, det. Sånn var det da hun ble født også, og hun kom jammen også sist. Snakk om å bli holdt på pinebenken Nå er jeg snart ferdig med å fordele valpenavn, og er veldig fornøyd med dem. Venter fortsatt på tilbakemelding fra de to i utlandet som sto på liste, og synes de kan svare snart, så de som har kommet til nå får vite om det finnes en valp til dem eller ikke. Hun ene har jo likt albumet på FB, så da vet hun at de er født, liksom. 2
Tinkie Skrevet 5. Mai 2016 Rapporter Skrevet 5. Mai 2016 23 timer siden, ElisabethHH skrev: Hehe, håper egentlig ikke det da. Men alle mine valper har bare blitt flinkere og greiere med tiden egentlig, ikke hatt noen dusteunghund-periode. Håper vi slipper unna det med denne og. Og at valper er klengete og greie å ha løs er jeg vant til, men så bra fokus og kontakt i treningen over ''lengre tid'' har jeg ikke hatt med mine egne, var gøy å se. Da ville jeg forberedt meg på en smell om jeg var deg 7 timer siden, Siri skrev: Å, det der er skrekken altså - med mindre man er i skauen der det knapt går folk... Jeg hadde glemt poser da jeg gikk tur langs Hamars mest populære strandpromenade, dvs jeg har glemt det TO ganger... Den ene gangen fant jeg plastikken fra en tom pølsepakke som jeg plukket opp med, den andre gangen greide jeg å samle nok gress og mose til at jeg kunne BÆRE bæsjen bort og kaste den... Dødspinlig En gang har jeg båret en bæsj over veien med en kvittering jeg hadde i lommeboka DA følte jeg meg både flink og forferdelig på en gang, da! 1
MarieR Skrevet 5. Mai 2016 Rapporter Skrevet 5. Mai 2016 59 minutter siden, rosinbolle skrev: Håper dere får en bedre dag i morgen Takk, det håper jeg og Nå har jeg laget pakkeliste, lagt sammen håndduker og hengt opp klær. Kakao next, og jeg tror ikke jeg forlater sofaen igjen med det første.
Lola Pagola Skrevet 5. Mai 2016 Rapporter Skrevet 5. Mai 2016 Søknad levert, og tur gått. Ble ganske strevsom, må lære meg at det fortsatt er snø ikke så langt opp. Så ble en skikkelig offpist-tur gjennom snø og kratt og tett skog. Så noen elg og, og Casper beviser nok en gang at han er lydig når det trengs ( vel, egentlig er han alltid ganske lydig, og akkurat nå kjenner jeg at jeg er litt stolt av akkurat det[emoji38]) Casper sier ikke nei takk til å gnafse i seg litt snø iallefall. 9
mokken Skrevet 5. Mai 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Mai 2016 .....Er vi hjemme fra tur og valpebesøk. Godt at de var solgt for jeg ble helt forelsket i den ene! 2
Symra&Pippin Skrevet 5. Mai 2016 Rapporter Skrevet 5. Mai 2016 Pippin dufter dybada og er dessuten strigla fra topp til klo. I morgen får han jaggu solidoxglis også! 4
Monab88 Skrevet 5. Mai 2016 Rapporter Skrevet 5. Mai 2016 12 tisper i championklassen på spesialen i dag og Nora vant med ck Og ble 2 beste tispe av over 40 tisper! Nå er jeg sliiiten etter lang dag. Slappe av litt til før jeg må pakke litt og legge meg, opp tidlig for å reise til Sunnmøre i morgen. 12
Betty Skrevet 5. Mai 2016 Rapporter Skrevet 5. Mai 2016 Akkurat nå er jeg sliten etter mange timer på NRH-trening, slitsomt å være figurant. Jeg fikk ny respekt for @Siri etter å ha sett hvordan en Briard ser ut etter en runde i granskog og lyngterreng. Legg til at pelsen var fuktig og terrenget var noe vått. Troor det blir litt børsting i den heimen i kveld. 1
Siri Skrevet 5. Mai 2016 Rapporter Skrevet 5. Mai 2016 58 minutter siden, Tinkie skrev: En gang har jeg båret en bæsj over veien med en kvittering jeg hadde i lommeboka DA følte jeg meg både flink og forferdelig på en gang, da! Det er for lite hår i denne tråden... 8
Betty Skrevet 5. Mai 2016 Rapporter Skrevet 5. Mai 2016 Morsom tilfeldighet med Briardbilde rett etter posten min. Fine morsomme hunder egentlig, men akk den pelsen! 2
Siri Skrevet 5. Mai 2016 Rapporter Skrevet 5. Mai 2016 Akkurat nå, Betty skrev: Akkurat nå er jeg sliten etter mange timer på NRH-trening, slitsomt å være figurant. Jeg fikk ny respekt for @Siri etter å ha sett hvordan en Briard ser ut etter en runde i granskog og lyngterreng. Legg til at pelsen var fuktig og terrenget var noe vått. Troor det blir litt børsting i den heimen i kveld. Hahahhahaa, du har vært figurant for dem ja *ler*. Det er en uslåelig kombinasjon det, med litt fuktig pels og litt vått terreng .
Betty Skrevet 5. Mai 2016 Rapporter Skrevet 5. Mai 2016 Akkurat nå, Siri skrev: Hahahhahaa, du har vært figurant for dem ja *ler*. Det er en uslåelig kombinasjon det, med litt fuktig pels og litt vått terreng . Regnet nesten med det var noen du kjenner til ja. Veldig trivelig frøken egentlig.
Siri Skrevet 5. Mai 2016 Rapporter Skrevet 5. Mai 2016 Akkurat nå, Betty skrev: Regnet nesten med det var noen du kjenner til ja. Veldig trivelig frøken egentlig. Jeg kjenner dem egentlig ikke da, men bare vet om deres eksistens *ler*. Det er jo ikke mange som har briard som redningshund . Hunden er forresten fra samme oppdretter som Willy
Recommended Posts