Kenzo Skrevet 30. April 2016 Rapporter Share Skrevet 30. April 2016 Noen som vet hvor vi får tak i nytt målebeger til Eukanuba fôr? Vi fikk et av oppdretter, men det fikk jo selvfølgelig valpen tak i og er nå helt deformert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 30. April 2016 Rapporter Share Skrevet 30. April 2016 Kan du ikke bare bruke en vanlig kopp, da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixie Skrevet 30. April 2016 Rapporter Share Skrevet 30. April 2016 Har et her jeg kan sende deg, fikk det i dyrebutikken. Bare pm meg en adresse så hiver jeg det i posten:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 30. April 2016 Rapporter Share Skrevet 30. April 2016 Målebeger har de vel på dyrebutikken kanskje, evt som SEC sier, bruk en kopp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 30. April 2016 Rapporter Share Skrevet 30. April 2016 Vei opp mengden på en kjøkkenvekt og merk nivået i en kopp du heller det over i. De har fôrkopper der de selger eukanuba. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 30. April 2016 Rapporter Share Skrevet 30. April 2016 Er vel bare å stikke innom en veterinær eller dyrebutikk, så får du et målebeger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MerlePerle Skrevet 1. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2016 10 timer siden, Lola Pagola skrev: Er vel bare å stikke innom en veterinær eller dyrebutikk, så får du et målebeger This. De har svart "så klart, ta så mange du vil" hver gang jeg har spurt på veterinær og dyrebutikk i alle fall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzo Skrevet 1. Mai 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2016 Takk for svar! Da skal jeg ta meg en runde å sjekke kan jo selvfølgelig måle opp, men jeg synes nå den koppen der er kjekk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulieJ Skrevet 2. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2016 Det er bare å få på dyrebutikken, men husk å si hva slags eukanubafor du forer med, de har nemlig tre ulike forkopper 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts