Gå til innhold
Hundesonen.no

Nytt medlem og ny valp :)


martehelene
 Share

Recommended Posts

Hei :)

Jeg er helt ny på forumet her (har før kun holdt meg til hesteforum). Jeg og samboeren min har denne uken endelig fått skatten var Amy.

e36b973a691060e6c763f930efc86643.jpg

Amy er ei Vorsteh tispe på 8 uker som (selvsagt) er verdens søteste valp. Vi har hatt henne siden onsdag kveld og det har ikke vært noe gråting/savn etter mamma eller søsken, hun har kun hatt tilsammen fem uhell inne og da har det vært vi menneskene som har vært litt for treige med å ta på seg skoa, og er generelt en sosial og menneskekjær valp som jeg gleder meg til å ha mye moro med :)

Amy har også noen "søsken". Katten Pus på 6 år som ennå synes denne saken er litt for brå og plagsom, katten Simba som synes den nye lillesøsteren er litt brå men veldig spennende og det er ikke mange dagene før disse leker sammen, og hesten Lillebror som syntes det var super gøy med et dyr han i fremtiden nok kan leke med :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig liten frøken :) Skal hun brukes til jakt eller har dere andre planer?

Har smuglest litt på EF de siste årene og Lillebror er en av grunnene til at jeg går og ønsker meg en døl i hestesamlingen en gang i fremtiden. Så det gjør selvfølgelig ingen ting om det dukker opp ett bilde eller to av han her inne heller altså ;)

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig liten frøken [emoji4] Skal hun brukes til jakt eller har dere andre planer?

Har smuglest litt på EF de siste årene og Lillebror er en av grunnene til at jeg går og ønsker meg en døl i hestesamlingen en gang i fremtiden. Så det gjør selvfølgelig ingen ting om det dukker opp ett bilde eller to av han her inne heller altså [emoji6]

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

Haha, så hesten min er "kjent" selv utover de mest aktive på EF altså! Haha, det kan man like [emoji16]

Hun skal bli brukt til hundekjøring , dette er det min far som driver på med så han får låne henne til det. For samboer og meg er hun en turbuddy, jeg ønsket meg i tillegg en rase som er mellomstor til stor som kunne være stallhund og vips så endte vi opp her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig liten frøken [emoji4] Skal hun brukes til jakt eller har dere andre planer? Har smuglest litt på EF de siste årene og Lillebror er en av grunnene til at jeg går og ønsker meg en døl i hestesamlingen en gang i fremtiden. Så det gjør selvfølgelig ingen ting om det dukker opp ett bilde eller to av han her inne heller altså [emoji6]

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

Haha, så hesten min er "kjent" selv utover de mest aktive på EF altså! Haha, det kan man like [emoji16]

Hun skal bli brukt til hundekjøring , dette er det min far som driver på med så han får låne henne til det. For samboer og meg er hun en turbuddy, jeg ønsket meg i tillegg en rase som er mellomstor til stor som kunne være stallhund og vips så endte vi opp her [emoji4]

Hehe, tråden hans er vel en av de veldig få trådene jeg titter innom en gang i blant. Han er jo virkelig en lekker kar :)

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit! :flowers:

Så utrolig skjønn hun er! Vi vil gjerne ha flere bilder av både valp og hest altså [emoji3] 

Takk - får lage meg en liten logg eller noe der jeg kan spamme med hund, hest og hest&hund :).

Nydelig liten frøken [emoji4] Skal hun brukes til jakt eller har dere andre planer? Har smuglest litt på EF de siste årene og Lillebror er en av grunnene til at jeg går og ønsker meg en døl i hestesamlingen en gang i fremtiden. Så det gjør selvfølgelig ingen ting om det dukker opp ett bilde eller to av han her inne heller altså [emoji6]Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

Haha, så hesten min er "kjent" selv utover de mest aktive på EF altså! Haha, det kan man like [emoji16]Hun skal bli brukt til hundekjøring , dette er det min far som driver på med så han får låne henne til det. For samboer og meg er hun en turbuddy, jeg ønsket meg i tillegg en rase som er mellomstor til stor som kunne være stallhund og vips så endte vi opp her [emoji4]

Hehe, tråden hans er vel en av de veldig få trådene jeg titter innom en gang i blant. Han er jo virkelig en lekker kar [emoji4]

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

Så gøy å lese. Ja - han er noe for seg selv, han synes Amy var superduper spennende da de møttes :D tror de kan bli gode venner med tiden.

Velkommen [emoji3] nydelig frøken ! [emoji4]

Tusen takk :). Ja, synes hun er super skjønn! [emoji7]

Velkommen hit [emoji4] Og gratulerer med en helskjønn liten vorstehdame :wub: 

Takk og takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit! :flowers:

Så utrolig skjønn hun er! Vi vil gjerne ha flere bilder av både valp og hest altså [emoji3] 

Takk - får lage meg en liten logg eller noe der jeg kan spamme med hund, hest og hest&hund :).

Nydelig liten frøken [emoji4] Skal hun brukes til jakt eller har dere andre planer? Har smuglest litt på EF de siste årene og Lillebror er en av grunnene til at jeg går og ønsker meg en døl i hestesamlingen en gang i fremtiden. Så det gjør selvfølgelig ingen ting om det dukker opp ett bilde eller to av han her inne heller altså [emoji6]Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

Haha, så hesten min er "kjent" selv utover de mest aktive på EF altså! Haha, det kan man like [emoji16]Hun skal bli brukt til hundekjøring , dette er det min far som driver på med så han får låne henne til det. For samboer og meg er hun en turbuddy, jeg ønsket meg i tillegg en rase som er mellomstor til stor som kunne være stallhund og vips så endte vi opp her [emoji4]

Hehe, tråden hans er vel en av de veldig få trådene jeg titter innom en gang i blant. Han er jo virkelig en lekker kar [emoji4]

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

Så gøy å lese. Ja - han er noe for seg selv, han synes Amy var superduper spennende da de møttes :D tror de kan bli gode venner med tiden.

Velkommen [emoji3] nydelig frøken ! [emoji4]

Tusen takk :). Ja, synes hun er super skjønn! [emoji7]

Velkommen hit [emoji4] Og gratulerer med en helskjønn liten vorstehdame :wub: 

Takk og takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...