Gå til innhold
Hundesonen.no

Beste hundeblad/hundemagasin


Recommended Posts

Har lyst å prøve meg på noen av hundebladene der ute. Er helt fersk på det meste, så først et som har gode artikler om grunntrening og lydighet feks. For de som er kjent med bladet Hestesport er det ikke et sånt type blad jeg ønsker meg, med "bare" resultater og portrettintervju med idrettsutdøvere. Selvsagt kan det være litt av det også, men i hovedsak et som har lærerikt lesestoff og gjerne dekker det "generelle"/flere tema.

 

Hvilke(t) magasin leser du og hvorfor? Gjerne legg med pris hvis du har det.:ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker godt Hundesport som distribueres av NKK. Du får det i posten hvis du melder deg inn. Her er det litt av hvert og jeg synes artiklene er interessante og bladet har et seriøst preg. Ikke kun "se disse søte valpene". 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker godt Hundesport.

Har prøvd abonement på Hund og Fritid og Din Hund. Begge bladene ble for like, og litt for mye ''10 tegn på at hunden din elsker deg'' osv. Langt i mellom de lærerike artiklene synes jeg. Men om man liker å lese for kosens skyld, så kan de anbefales. Hender jeg kjøper et av blandene på Narvesen av og til.

Noen som har erfaring med Canis? Vurderer å prøve

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg abonnerte på Canis for endel år siden. Da syns jeg det var et fint blad med endel gode artikler om trening og hundesport. Hvordan det er nå aner jeg ikke. 

Nå leser jeg kun bladet "Hundekjøring og firebeint friluftsliv". Ikke akkurat et blad trådstarter spør om, men det mest interessante hundebladet etter min mening :P Hundesport til NKK får jeg jo også da naturligvis. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal melde med inn i hundeklubb og nkk, så da får jeg vel Hundesport og får prøve det. Kan det kjøpes på Narvesen?

Får man kjøp Canis som ett og ett blad eller bare abonnement? Det er canis.no som har det ja, eller?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser kun Hundesport, har lest noen varianter av de derre Hund & Fritid etc, og de var bare tåpelige, sorry meg :lol: Ellers leser jeg jo blad fra raseklubb og sånn da.

Hundesport får du automatisk som medlem i NKK ja :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...