Pixie Skrevet 20. Mars 2016 Rapporter Skrevet 20. Mars 2016 Bruker dere solbriller til hund? Om ja, i hvilke sammenhenger? Er det i det hele tatt nødvendig om man ikke er på lange turer med f.eks. sol og snø? Er det nødvendig på sommeren? Jeg er litt lysømfintlig selv og bruker solbriller mye om sommeren, men har jo ikke lyst å kle på Uno ting om han ikke trenger det. Siter
Lola Pagola Skrevet 20. Mars 2016 Rapporter Skrevet 20. Mars 2016 Jeg går som regel alltid med solbriller, både fordi jeg er en ganske kjent, men privat person, men også fordi jeg ikke vil ha rynker rundt øynene. Har dog aldri tenkt at hunden skulle trenge det, det skulle kanskje vært om man var mye på snøfjell med skarp sol, men ellers så tror jeg det vil være mer til bry for hunden enn til hjelp. Siter
Mud Skrevet 20. Mars 2016 Rapporter Skrevet 20. Mars 2016 Akkurat nå, Lola Pagola skrev: Jeg går som regel alltid med solbriller, både fordi jeg er en ganske kjent, men privat person, men også fordi jeg ikke vil ha rynker rundt øynene. Har dog aldri tenkt at hunden skulle trenge det, det skulle kanskje vært om man var mye på snøfjell med skarp sol, men ellers så tror jeg det vil være mer til bry for hunden enn til hjelp. Jeg bruker aldri solbriller på hund. Har liksom aldri falt meg inn. 1 Siter
Stine Skrevet 20. Mars 2016 Rapporter Skrevet 20. Mars 2016 Bruker aldri solbriller selv, så har ikke tenkt tanken at bikkjene trenger engang. Siter
maysofie Skrevet 20. Mars 2016 Rapporter Skrevet 20. Mars 2016 Jeg har brukt solbriller til hunden på skitur på høyfjellet over tregrensa, fordi jeg vet hvor forferdelig vondt det er å være snøblind. Ellers så har jeg ikke sett noen grunn til å bruke, jeg bruker solbriller store deler av året selv siden jeg har vampyrsensitive øyne Siter
Mirai Skrevet 20. Mars 2016 Rapporter Skrevet 20. Mars 2016 Har ikke brukt det, men jeg har aldri vært på snøfjellet med hund heller. Jeg kan se for meg at det har en nyttig funksjon om man skal oppholde seg i snø og sol i mange timer. Siter
Kristin_nord Skrevet 20. Mars 2016 Rapporter Skrevet 20. Mars 2016 Det er nok ikke noe man behøver å tenke på før øyesykdommer.. Men venninna mi har en hund som knapt nok ser, men ser nok til å få beholde øynene - han bruker solbriller Siter
Katharina Skrevet 20. Mars 2016 Rapporter Skrevet 20. Mars 2016 Hundene mine trenger vell ikke solbriller da de har masse pels foran ansiktet. Pelsen fungerer visst som en form for solbriller. Siter
Carro92 Skrevet 20. Mars 2016 Rapporter Skrevet 20. Mars 2016 Mine bruker solbriller på fjellet med mye sol og snø, pga faren for snøblindhet Siter
Recommended Posts