Debbie Skrevet 12. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2016 Så gøy, desverre ble han ikke plukket ut i gruppa. Faktisk ingen av de jeg likte ble plukket ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 12. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2016 Jeg likte alle som ble plukket jeg, men personlig ville jeg bytta om på 1 og 2 plassen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 12. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2016 Likte 3 av de, nuffen syns jeg var litt "kjedelig" i forhold til hvordan de pleier vise seg. Nå kommer "min" gruppe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 12. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2016 Pastoral <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 12. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2016 Dette var vanskelig. Men synes buhunden var sjarmerende. Belgerene var bedre gemyttmessig enn ifjor sammien var jo bare trist. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 12. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2016 Litt ekkelt å se på schäferen som var så nervøs. Virket så ukomfortabel og usikker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 12. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2016 og løpestilen fikk helt vondt jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 12. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2016 Fnis... collien har sovna 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 12. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2016 Oppdretter av terven skal være dommer på spesialen vår i år. Blir spennende å se hva hun sier der. Jeg syns hun var litt for kraftig til å være en tispe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 12. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2016 Kangalen travet meget lett og fint syns jeg :-) Såg bra ut fra siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 12. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2016 Enig og den var veldig fin i holdet og godt musklet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 12. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2016 Hm, ja da blir det vel pyren jeg stemmer for da. Collien. Ikke rart jeg synes sammien var stor- det var jo en jenteunge som handlet- flink. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 12. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2016 Fine jenta som gikk rett bort til vinner og gratulerte! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 12. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2016 Likte ikke bcen jeg altså... Ser nesten ut som en aussie :-/ Meget pen pyreneer :-) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 12. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2016 Jeg likte mallen, synd den ikke ble plassert Sånn utover det, så var jeg forholdsvis enig med dommeren, jeg hadde ikke shortlista groenendaelen, men jeg likte pyrerneern, samojeden og sheltien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 12. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2016 Ble nesten på gråten av den jentene jeg *snufs* Enig i 3 og 4. Men skulle nok sett mallen og Kortisen samme med de istedenfor 1 og 2. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 12. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2016 Likte ikke bcen jeg heller, men de andre var greie nok. Morsomt med samojedens handler som var 8 år gammel Også synes jeg heeleren var fin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 12. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2016 groenendaelen så rar ut synes jeg. Så kort kropp og kort hals? Jenta var søt, tenkte først at ånei så flaut, hun løper forbi 4.plassen der hun skal stå. Søtt at hun gikk for å gratulere Kangalen var nok min favoritt. Er så fint med så store hunder som ikke ser ekstreme og tunge ut synes jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 12. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2016 Akkurat nå, Lola Pagola skrev: groenendaelen så rar ut synes jeg. Så kort kropp og kort hals? Jenta var søt, tenkte først at ånei så flaut, hun løper forbi 4.plassen der hun skal stå. Søtt at hun gikk for å gratulere Kangalen var nok min favoritt. Er så fint med så store hunder som ikke ser ekstreme og tunge ut synes jeg. Kangal var min fav og :-) slank og fin og herlig trav. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 12. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2016 Herlighet så gøy at Casper plasserte seg! Ikke noen kort vei til BIR på sheltie der borte, akkurat. Pleier å være rundt 300 påmeldte. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 12. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2016 Likte ikke groenendaelen. Hadde ikke shortlista den. Mallen skulle gjerne blitt plassert! Sheltien var fin også. Likte bouvieren i working gruppa også. Sent fra min D6603 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 13. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2016 Endelig fått sett litt på YouTube! Likte virkelig ikke BCen, kanskje ikke like stuttbeint som mange andre, men alt var egentlig feil, ikke hadde han noen showfaktor heller Den er visstnok bestefaren til showkullet som ble født her i Norge i fjor. Noen som har oversikt hva som går i dag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 13. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2016 Malamuten var den samme som sist år. Innblanda molosser i de der tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 13. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2016 10 minutter siden, maysofie skrev: Endelig fått sett litt på YouTube! Likte virkelig ikke BCen, kanskje ikke like stuttbeint som mange andre, men alt var egentlig feil, ikke hadde han noen showfaktor heller Den er visstnok bestefaren til showkullet som ble født her i Norge i fjor. Noen som har oversikt hva som går i dag? Ja, syns ikke den så så BC ut liksom.. langbeinte lurvefransen min ser mer BC aktig ut, eller det syns ihvertfall jeg at han gjør. Er det kullet du snakker om etter de to røde hundene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 13. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2016 Noen som vet om det finnes film av hele bedømmelsen av en rase? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts