Gå til innhold
Hundesonen.no

Body mot snøklumper.


Recommended Posts

1 time siden, Malamuten skrev:

Eukanuba har kommet med en tilsvarende som jegerens, bare til en hyggeligere pris :) Tror de har flere str også, men fant de ikke i noen nettbutikk så får ikke sjekket. Har sett dem hos flere butikker.

12798862_1007811632613264_20467181682369

Denne i minste str passer såvidt til min whippet, så blir nok litt vel stor for en mindre hund vil jeg tro? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Malamuten skrev:

Eukanuba har kommet med en tilsvarende som jegerens, bare til en hyggeligere pris :) Tror de har flere str også, men fant de ikke i noen nettbutikk så får ikke sjekket. Har sett dem hos flere butikker.

12798862_1007811632613264_20467181682369

Hva ligger prisen på? Er de litt varme eller er det kun for beskyttelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Stine skrev:

Hva ligger prisen på? Er de litt varme eller er det kun for beskyttelse?

I butikken her koster de 450 tror jeg og ei jeg kjenner skulle ta inn en bestilling nå til 350 kr stk. 

26 minutter siden, Carro92 skrev:

Denne i minste str passer såvidt til min whippet, så blir nok litt vel stor for en mindre hund vil jeg tro? :)

Det spørs da ja.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
46 minutter siden, Carro92 skrev:

Denne i minste str passer såvidt til min whippet, så blir nok litt vel stor for en mindre hund vil jeg tro? :)

Vi kjøpte til Malin på Bø, str 3 - de hadde både 2 og 1. Vil tippe en av de passer en papillon.

Malin kunne hatt 2, men den var litt snau. Malin er en liten mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Belgerpia skrev:

Vi kjøpte til Malin på Bø, str 3 - de hadde både 2 og 1. Vil tippe en av de passer en papillon.

Malin kunne hatt 2, men den var litt snau. Malin er en liten mellom.

 

what? for jeg har str 2 til whippeten min, og eukanuba sa de ikke fikk mindre da jeg spurte om å prøve en str mindre... :S 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
25 minutter siden, Carro92 skrev:

 

what? for jeg har str 2 til whippeten min, og eukanuba sa de ikke fikk mindre da jeg spurte om å prøve en str mindre... :S 

Ok kanskje størrelsen går andre veien. Vi prøvde mindre og de hadde enda en størrelse mindre enn det. Men str 3 til whippet må jo være dritliten? Jeg har puddel på 36 cm og drøyt 7 kilo liksom. Og rett nok så er den ikke klistra på puddelen,  men den er liksom ikke mye for stor. Fjåsa henger ut der den skal på en måte og beina er trange nok til at dressen ikke sklir opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Belgerpia skrev:

Ok kanskje størrelsen går andre veien. Vi prøvde mindre og de hadde enda en størrelse mindre enn det. Men str 3 til whippet må jo være dritliten? Jeg har puddel på 36 cm og drøyt 7 kilo liksom. Og rett nok så er den ikke klistra på puddelen,  men den er liksom ikke mye for stor. Fjåsa henger ut der den skal på en måte og beina er trange nok til at dressen ikke sklir opp. 

str 2 føler jeg er nøden med at den er litt for stor, løs i halsen, litt lange bein :P Pointern har str 4 :P

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nico har overall uten foring. Før hadde hun en egen puli overall,  men den ødela hun,  så nå har hun en som heter Trine. Kostet 400 kr og er verdt hver krone. 

Hun kan ikke ha kondomdress pga pelsen,  hun må ha plass til snorene.  

Vi fester potesokkene fast i overallen med bandasjetape og dytter overskytende snorer inn i overallen.  Bortsett fra kragen.  

Den er selvfølgelig klin umulig å gå i innendørs, man faller helt sammen faktisk,  og den er et grovt overtramp  mot pulirettighetene. Den er rett og slett en lidelse og et torturredskap frem til man er bært ut  ( igjen, den er umulig å bevege seg i innendørs ) , da merker man den mirakuløst ikke lengre!  

Helt magisk :aww:

20160306_074541.jpg

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...