Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Mars


mokken
 Share

Recommended Posts

Akkurat nå sitter jeg i godstolen og stønner på grunn noe jeg antar er gallestensanfall. Hat Voltaren stikkpiller, men siden jeg er full av utslett og mistenker allergi mot akkurat Diclofenac, så tør jeg ikke ta det. Jobb i morgen, heldigvis skal jeg gå kveld. Får sove frempå i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Self control level:ultimate

Lillefluff blir nok 100% frisk snart!! 

JIPPI! Endelig en god nyhet fra denne kanten 179 jobbsøkere har blitt til 4, det er 2 stillinger og jeg er med i kampen fortsatt (2.gangs intervju)!!!!  Får jeg napp her flytter jeg faktisk

Posted Images

41 minutter siden, SFX skrev:

Nå har jeg lært om fenomenet nutscaping.

Jeg trengte ikke å vite om det.

Måtte google dette, og jaaaaavel! Så dette er altså en ting, det altså! Det var jo litt av et påfunn! Og det er klart at folk må slenge seg med på dét! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, 2ne skrev:

Jah, nei.. Det tenkte jeg og.. Så tenkte jeg at det var en typisk manneting, gud velsigne de enkle sjelene :aww: 

Ja, det ligger vel litt i konseptet at det først og fremst er en manneting :D

1 time siden, Wednesday skrev:

Måtte google dette, og jaaaaavel! Så dette er altså en ting, det altså! Det var jo litt av et påfunn! Og det er klart at folk må slenge seg med på dét! 

Go nuts!

Jeg skulle legge meg tidlig i kveld, jeg. Der lurte jeg meg selv godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, SFX skrev:

Ja, det ligger vel litt i konseptet at det først og fremst er en manneting :D

At det er baller ja, men så vidt jeg veit er ikke boobscaping en ting? Så jeg tenkte mer på denne greia med å dingle reproduksjonsorganene sine i hytt og pine enn testikler :P 

--

AN er jeg ferdig med morgenstellet og kom til å tenke på ett eller annet jeg fikk et glimt av på NRK i går, de intervjuet en som hadde 3 hunder, og var en anelse imponert over at noen hadde så mange hunder. Jeg lurte på hvor resten av hundene hennes var, hun hadde jo bare 3, det er jo ikke så mange :aww: Jeg har for øyeblikket 4, det er ikke noe stress det, liksom :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har puttet innmaten til sorelstøvlene til A i stekeovnen i et siste desperat forsøk på å få de tørre til akebursdag kl 12.  Det burde følge med en advarsel om at man BØR ha skovarmer når man kjøper de støvlene :aww:

Vi skal på skitur når han er på bursdag og i morgen har vi invitert med oss morfaren  til A ut i løypa.  Jeg skal gå med transportpulk etter meg for første gang i mitt liv,  i et forsøk på å dempe farta :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, 2ne skrev:

Jeg kjøpte både smågodt (det spiste jeg opp i går) og 8 pk med kvikk-lunsj (den spiste jeg opp i dag), så jeg er ikke veldig redd for at godteriet blir liggende så lenge at det går ut på dato her :lol: Håper tilbudet varer lenge, så jeg rekker å kjøpe mer :lol::lol::lol: 

Jah, nei.. Det tenkte jeg og.. Så tenkte jeg at det var en typisk manneting, gud velsigne de enkle sjelene :aww: 

Hvis du allerede har klart å spise det opp så tviler jeg på at du går under kategorien manisk hamstrer kun fordi det er billig :sleep:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, 2ne skrev:

Jeg kjøpte både smågodt (det spiste jeg opp i går) og 8 pk med kvikk-lunsj (den spiste jeg opp i dag)

9 timer siden, 2ne skrev:

Jeg antar jeg går under "voksen"-begrepet,

 

2 minutter siden, Stine skrev:

Hvis du allerede har klart å spise det opp så tviler jeg på at du går under kategorien manisk hamstrer kun fordi det er billig :sleep:

Kategorien "manisk hamstrer" skal jeg ikke uttale meg om, men kategorien "voksen" derimot er jeg usikker på om man får gå under ved inntak av så mye godis :P:D 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Stine skrev:

Hvis du allerede har klart å spise det opp så tviler jeg på at du går under kategorien manisk hamstrer kun fordi det er billig :sleep:

Jeg irriterer meg ikke så mye over de som kjøper smågodt uansett.  Men for oss som allerede har planlagt hvilken dag "påskeharen " skal kjøpe inn godteri uten at den håpefulle får det med seg er det jækla irriterende å se det minke drastisk hver dag.  Folk kjøper kilovis!  Det er jo latterlig,  hva skal de med det?  Annet enn å sikre seg at ingen andre får kjøpt... Slik som det endte med pepperkakedeig og marsipangris til jul..

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
Akkurat nå, Caroline skrev:

You evil woman! Må ikke skrive sånt, jeg kunne jo ikke la være å google det :|

Jeg har klart holde meg så langt.

...er jeg litt :( over at det ikke er fint vært i dag. Sittet i bunkers hele uken og hørt at det er fint vær ute og håpte på en lang tur i dag. Jaja får se litt på crufts først og spise en lang frokost så tar vi en tur. Hadde egentlig store planer om å fikse ett par ting hjemme, men siden jeg må på jobb i morgen så mistet jeg lysten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag heier jeg på Stine og Tuva på Norsk Terrier Klubb i Kristiansand :D

Også prøver jeg å overtale meg selv til at Iben blir å gjøre det driiiitbra på NKK i mårra ???

Sent fra min SM-N9005 via Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

....sitter jeg ser på juniorhandling Crufts. og drømmer om å en gang gi en haug med juniorhandlere noen kelpier fra meg *fniser* Hadde sikkert blitt sent klage til NKK for forferdelig oppdragene hunder som ikke hunder som ikke lot seg håndtere siden de ikke står stille. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stått opp og må virkelig ta meg sammen og fikse leiligheten idag - ser ikke ut her, etter å ha ignorert alt en alt for lang stund...

Kranglet med Pigg i sofaen om hvor tett det er greit å ligge, dvs nei, du får ikke ligge oppå meg når jeg prøver å spise mat, nei det hjelper ikke at du forsøker å være søt og kosemose hodet mitt (ligg unna brødskiva mi) osv... vi kom til enighet tilslutt. Nå ser han på Fantastic design mens jeg drikker kaffe :P 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles dårlig. Har tatt Ketogan, Voltaren og Tramadol. Legen mente at jeg bare måtte lide meg gjennom anfallet så lenge det ikke er feber. Har iallefall ikke fått utslett, så da er Voltaren renvasket.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha ser agility på crufts - en kelpie (kanskje wk - så veldig lik ut som Pigg) klarte på noe vis å løpe så fort i slalomen at rumpa hang fast i en pinn, så skikklig snålt ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Caroline skrev:

You evil woman! Må ikke skrive sånt, jeg kunne jo ikke la være å google det :|

You and me.... :blink:. Det er bare menn som kan komme på noe sånt.... 

45 minutter siden, JeanetteH skrev:

Jeg har klart holde meg så langt.

You strong woman... 

45 minutter siden, JeanetteH skrev:

...er jeg litt :( over at det ikke er fint vært i dag. Sittet i bunkers hele uken og hørt at det er fint vær ute og håpte på en lang tur i dag. Jaja får se litt på crufts først og spise en lang frokost så tar vi en tur. Hadde egentlig store planer om å fikse ett par ting hjemme, men siden jeg må på jobb i morgen så mistet jeg lysten..

Jeg ble litt skuffa over at det ikke var sol i dag - det var jo stjerneklart da jeg gikk og la meg i går kveld... Men vi får vel tusle oss ut på tur. I dag blir det på beina, tror jeg, bare gå lang tur. Willy er fortsatt ikke bra - gikk en kort tur med ham i går, og det var antydning til halting utover kvelden :(

24 minutter siden, JeanetteH skrev:

....sitter jeg ser på juniorhandling Crufts. og drømmer om å en gang gi en haug med juniorhandlere noen kelpier fra meg *fniser* Hadde sikkert blitt sent klage til NKK for forferdelig oppdragene hunder som ikke hunder som ikke lot seg håndtere siden de ikke står stille. :P 

:lol: Du er slem og ondskapsfull, du :lol:. Husker forresten at juniorhandlerne fikk briarder å handle et år på NV. Det gikk faktisk bra :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Siri skrev:

You and me.... :blink:. Det er bare menn som kan komme på noe sånt.... 

You strong woman... 

Jeg ble litt skuffa over at det ikke var sol i dag - det var jo stjerneklart da jeg gikk og la meg i går kveld... Men vi får vel tusle oss ut på tur. I dag blir det på beina, tror jeg, bare gå lang tur. Willy er fortsatt ikke bra - gikk en kort tur med ham i går, og det var antydning til halting utover kvelden :(

:lol: Du er slem og ondskapsfull, du :lol:. Husker forresten at juniorhandlerne fikk briarder å handle et år på NV. Det gikk faktisk bra :) 

Husker det året de fikk weimaranere :P Det var litt, eh, spennende. Mange av dem som helt tydelig aldri hadde vært på utstilling før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Caroline skrev:

Husker det året de fikk weimaranere :P Det var litt, eh, spennende. Mange av dem som helt tydelig aldri hadde vært på utstilling før. 

Hahahhaa, det kan liksom være et lite sjansespill det der ja! Jeg tenker at man må jo finne raser og ikke minst individer i disse rasene som faktisk har litt erfaring fra utstilling fra før. Et liiiite snev av erfaring i hvert fall :) 

Frokost og kaffe inntatt... må planlegge husvask også - jeg har en trussel om besøk i  morgen hengende over meg, da er det jo greit at det ser ut som om det bor sånn tilnærmet oppegående folk her i huset :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
Akkurat nå, Siri skrev:

You and me.... :blink:. Det er bare menn som kan komme på noe sånt.... 

You strong woman... 

Nå ble jeg enda mer nysgjerrig 

Akkurat nå, Siri skrev:

Jeg ble litt skuffa over at det ikke var sol i dag - det var jo stjerneklart da jeg gikk og la meg i går kveld... Men vi får vel tusle oss ut på tur. I dag blir det på beina, tror jeg, bare gå lang tur. Willy er fortsatt ikke bra - gikk en kort tur med ham i går, og det var antydning til halting utover kvelden :(

:/ Hva med en kiro sjekk? Trenger ikke lengre enn til Kløfta så har du Jenny. 

Akkurat nå, Siri skrev:

:lol: Du er slem og ondskapsfull, du :lol:. Husker forresten at juniorhandlerne fikk briarder å handle et år på NV. Det gikk faktisk bra :) 

:lol: Nei jeg tror ikke jeg skal være så ond. Det er vel flere som har testet mine før de har skjønt "ikke smile, ikke le, ikke være glad" osv :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, JeanetteH skrev:

Nå ble jeg enda mer nysgjerrig 

:lol: Jeg blir imponert om du greier å la være og google det :lol: 

Akkurat nå, JeanetteH skrev:

:/ Hva med en kiro sjekk? Trenger ikke lengre enn til Kløfta så har du Jenny. 

Ja, det kan hende vi skulle tatt en tur, men det er visst bra slike behandlere her oppe også :)

Akkurat nå, JeanetteH skrev:

:lol: Nei jeg tror ikke jeg skal være så ond. Det er vel flere som har testet mine før de har skjønt "ikke smile, ikke le, ikke være glad" osv :lol: 

Hhahahaaa, det er vel i grunnen det :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Stine skrev:

Hvis du allerede har klart å spise det opp så tviler jeg på at du går under kategorien manisk hamstrer kun fordi det er billig :sleep:

Jeg kjøpte mer enn jeg normalt gjør fordi det var billig, selv om vi ikke var oppe i 35 kilo eller hva det var :P Og klart å spise det opp? Det er da ikke vanskelig å spise opp godteri. Det er bare å ha det fremme, det :P 

2 timer siden, blomst skrev:

Kategorien "manisk hamstrer" skal jeg ikke uttale meg om, men kategorien "voksen" derimot er jeg usikker på om man får gå under ved inntak av så mye godis :P:D 

Jeg har økt dosa med kortison, så jeg er sulten/har lyst på noe hele ***** tiden :P 

2 timer siden, Mud skrev:

Folk kjøper kilovis!  Det er jo latterlig,  hva skal de med det?  Annet enn å sikre seg at ingen andre får kjøpt... Slik som det endte med pepperkakedeig og marsipangris til jul..

Jeg veit ikke helt hva slags handlevaner du har, men jeg pleier å kjøpe - også når det er i digre kvanta - fordi jeg vil ha det. Jeg har tenkt å spise det opp. Det ligger ikke noen mindre hyggelige motiver bak, liksom. 

Akkurat nå, JeanetteH skrev:

Nå ble jeg enda mer nysgjerrig 

Det er landskapsbilder med testikler i.. De eksemplarene vi fikk se, hadde de stort sett i overkant, så disse mennene har tydeligvis tatt landskapsbilder med mobilen under ballene.. Nei, jeg skjønner ikke helt poenget jeg heller, men jeg er ikke mann og jeg har ikke baller (eller, det har jeg, men ikke fysisk :aww: ), så det er sikkert morsomt på ett eller annet plan? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Siri skrev:

You and me.... :blink:. Det er bare menn som kan komme på noe sånt.... 

You strong woman... 

Jeg ble litt skuffa over at det ikke var sol i dag - det var jo stjerneklart da jeg gikk og la meg i går kveld... Men vi får vel tusle oss ut på tur. I dag blir det på beina, tror jeg, bare gå lang tur. Willy er fortsatt ikke bra - gikk en kort tur med ham i går, og det var antydning til halting utover kvelden :(

:lol: Du er slem og ondskapsfull, du :lol:. Husker forresten at juniorhandlerne fikk briarder å handle et år på NV. Det gikk faktisk bra :) 

Line på Nordisk Heste og hundemassasjeskole (eller hva det nå heter) skal visst være ganske bra også? Holder til ved Brummunddal. Hørt mye bra om hun på Kløfta og hadde med Turbo til en annen Jenny på Årnes om det er nærmere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
Akkurat nå, Siri skrev:

:lol: Jeg blir imponert om du greier å la være og google det :lol: 

Ja, det kan hende vi skulle tatt en tur, men det er visst bra slike behandlere her oppe også :)

Hhahahaaa, det er vel i grunnen det :lol: 

Jeg tenker det så lenge som han har gått nå :) 

Akkurat nå, 2ne skrev:

Det er landskapsbilder med testikler i.. De eksemplarene vi fikk se, hadde de stort sett i overkant, så disse mennene har tydeligvis tatt landskapsbilder med mobilen under ballene.. Nei, jeg skjønner ikke helt poenget jeg heller, men jeg er ikke mann og jeg har ikke baller (eller, det har jeg, men ikke fysisk :aww: ), så det er sikkert morsomt på ett eller annet plan? 

Åhhh, men baller i solnedgang og i natur har jeg sett nok av i forsvaret :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...