MarieR Skrevet 8. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2016 De der kommer til å være farlig søte i 7-8 ukers alderen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marlenbli Skrevet 8. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2016 Gratulerer med flott kull! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 9. Mai 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2016 Fra dagens andre eller tredje frokost, de husket ikke helt. Mette og fornøyde, ihvertfall 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari_Anne Skrevet 9. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2016 For en flott gjeng! Gratulerer med kullet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 10. Mai 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2016 Nå klarte jeg definitivt ikke å vente lenger. Her kommer tema og navn! "(Silence will fall when) the question is asked." "Silence will fall (when the question is asked)." "Rule number one: The Doctor lies." "Jack Harkness was a unique fixed point in time and space.""Demons run when a good man goes to war.Night will fall and drown the sun,When a good man goes to war.Friendship dies and true love lies,Night will fall and the dark will rise,When a good man goes to war. Demons run, but count the cost. The battle's won but the child is lost." "Madame Vastra will ask you questions. You will confine yourself to single word responses. One word only." "Well, colour me reassured." "If it's time to go, remember what you're leaving. Remember the best. My friends have always been the best of me." "Oh, you mystery wrapped in an enigma squeezed in a skirt that’s just… a little bit… too tight." Prøvde å være i det minste litt tro mot replikkene kontra navnene, men straks var umulig Han har litt for negativt ladede replikker til at jeg vil bruke dem til valpenavn. De fleste pleier jo å bytte navn, så det var viktigere at jeg var fornøyd med stamtavlenavnene. Og det er jeg, veldig! 16 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 10. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2016 Ææææææææææææææææææææææææ jeg vil ha en tusen ganger mer nå enn i går fantastiske navn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 11. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2016 Fantastiske navn, og favoritten min fikk jo favorittnavnet også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 12. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2016 Så herlige de er, og så flotte navn Men du - jeg synes ikke de ser så overtegnet ut lengre, jeg? Har de ikke fått litt mer farge i hodet flere av dem? Fine er de uansett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 12. Mai 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2016 14 minutter siden, Maria skrev: Så herlige de er, og så flotte navn Men du - jeg synes ikke de ser så overtegnet ut lengre, jeg? Har de ikke fått litt mer farge i hodet flere av dem? Fine er de uansett Joda, de er nok like overtegnet fortsatt, for de har hver sin hvite side på hodet, de lå bare tilfeldigvis "riktig" vei da jeg tok bilder. Prøvde å ta bilder av alle forfra, men de ville ikke helt samarbeide Håper de i det minste får litt pigment på øyelokksrendene, da ser det litt bedre ut enn hvis de er helt rosa i huden. F.eks. andre siden til Amelia Eller straks Kommer ikke magisk noe mer farge der, altså, men at pigmentet kommer i huden, det håper jeg. Edit: Pokkers autocorrect da, får ikke skrive S-t-r-a-x 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 13. Mai 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2016 De vokser seg til Begynner å jevne seg litt mer ut i størrelse nå, synes jeg. Ingen var veldig små, men River var veldig svær i forhold 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 13. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2016 Det er få valper som er søtere enn aussievalper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 13. Mai 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2016 5 timer siden, Poter skrev: Det er få valper som er søtere enn aussievalper Jeg er selvsagt helt enig! Ikke lenge førde får øyne nå, da blir de enda søtere Men de var ganske søte her tidligere i kveld også. Fy flate som de vokser. Hvordan alle skal få plass der om ei uke, det lurer jeg på. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 13. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2016 Så stilige navn (og jeg ser ikke dr who engang ) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 24. Mai 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2016 Oi, her har jeg vært sløv! Mye å gjøre om dagen med rasespesialen førstkommende lørdag, så det har bare blitt oppdateringer på FB. Stakkars hjemmesiden lider også. Men nå kommer det ukesbilder, for de er allerede 3 uker i dag! Vastra - Eagermind One Word Only Blue merle tispe, lang hale Amelia - Eagermind Colour Me Reassured Blue merle tispe, lang hale River Song - Eagermind Remember The Best Blue merle tispe, stumphale Clara - Eagermind Wrapped In An Enigma Sort tricolour tispe, lang hale Dorium - Eagermind The Question Is Asked Blue merle hannhund, stumphale straks - Eagermind Silence Will Fall Blue merle hannhund, stumphale Rory - Eagermind Rule Number One Blue merle hannhund, stumphale Jack - Eagermind Fixed Point In Time Blue merle hannhund, lang hale Doctor - Eagermind Demons Run Sort tricolour hannhund, stumphale Nå begynner moroa! De har fått sitt første måltid, som selvsagt endte i enormt klissete valper som smakte med hele kroppen og spiste like mye fra hverandres pels som av skåla. De har hatt sitt første besøk, og det er fullt opp med besøk utover i uka og neste uka, så innen neste onsdag har alle møtt sine respektive familier, selv om de ikke er fordelt helt enda. Har en viss følelse av hvem som kommer til å ende opp hvor, men vi skal nok se det an et par uker til før vi bestemmer oss helt. Selvsagt er det den jeg har tenkt å beholde som gjør mest ut av seg Første som prøver å klatre ut av kassa, men også første til å klatre opp på fanget 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 24. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2016 River og Rory! (Egentlig alle, men de to var mine favoritter i denne omgang. ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katharina Skrevet 24. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2016 Nommin så søte da. Fikk lyst på valp nå jeg ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 1. Juni 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2016 4 uker i går! Tatt bilder aleine, så de ble så som så, men håper jeg får hjelp framover Og så en liten videosnutt 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 2. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2016 4 uker allerede!? Tiden flyr. Søtinger Jeg er fan av Riversong, Rory, Doctor og Clara så langt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 2. Juni 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2016 Ja, tida flyr! Halvveis til levering allerede. Et par stykker blir henta noen dager etter, fordi valpekjøperne reiser på ferie først. Da er det bedre de blir her noen dager ekstra enn at de skal reise til enda et fremmed sted rett etter levering. Alle er skjønne med hver sine morsomme personligheter. Amelia er kanskje den som minner meg mest om onks rent eksteriørt, så det er synd hun er så hvit som hun er. Ellers er de forholdsvis jevne i selve kroppen, River er kanskje litt mer opp på beina enn de andre. Litt forskjeller i hodetype, men det er også der foreldrene skiller seg mest, så det er ikke så rart. Det er jo nå moroa begynner med nye opplevelser. Kloklipp er jo allerede fast rutine, og de har fått pote- og haleklipp (de med stump) to ganger, og sin første øre"klipp" i går, bare for å venne seg til lyden av saksa, og å bli håndtert på ørene. Ormekur er fortsatt helt grusomt 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 2. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2016 Denne gangen er det faktisk en tispe jeg vil ha,Clara Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 7. Juni 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2016 5 uker! Dagene bare flyr avgårde. I dag har jeg fått hjelp til nye bilder Blue merle hannhund 1 Eagermind The Question Is Asked "Dorium" Blue merle hannhund 2 Eagermind Silence Will Fall "S.trax" Blue merle hannhund 3 Eagermind Rule Number One "Rory" Blue merle hannhund 4 Eagermind Fixed Point In Time "Jack" Sort tricolour hannhund Eagermind Demons Run "Doctor" Blue merle tispe 1 Eagermind One Word Only "Vastra" Blue merle tispe 3 Eagermind Colour Me Reassured "Amelia" Blue merle tispe 4 Eagermind Remember The Best "River Song" Sort tricolour tispe Eagermind Wrapped In An Enigma "Clara" 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 7. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2016 Jeg står på favorittene mine enda Hvordan blir Doctoren med så mye hvitt i ansiktet? Skikkelig bred bliss på han. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 7. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2016 Ah River, definitivt min favoritt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 7. Juni 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2016 18 minutter siden, MegaMarie skrev: Jeg står på favorittene mine enda Hvordan blir Doctoren med så mye hvitt i ansiktet? Skikkelig bred bliss på han. Han er innafor standarden når det gjelder hvitt (øynene skal omgis av farge og pigment, link til en god beskrivelse av avtegn). Omtrent sånn her, tenker jeg det blir seende ut. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 7. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2016 1 time siden, Caroline skrev: Han er innafor standarden når det gjelder hvitt (øynene skal omgis av farge og pigment, link til en god beskrivelse av avtegn). Omtrent sånn her, tenker jeg det blir seende ut. Jeg tenkte meg at han var innenfor standarden, bare nysgjerrig på hvordan de så ut med så mye bliss. Jeg tror han blir fin jeg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts