Caroline Skrevet 3. Mai 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2016 19 minutter siden, Red Merle skrev: Gratulerer, så mange det ble Hvem av dem er harlekin merle egentlig? :S Takk Hun her: Litt dårlig lys pga. varmelampe og sånt på rommet. Synes nok bedre i vanlig dagslys. Blir spennende å se hvordan hun blir som voksen. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 3. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2016 Er det litt tidlig å digge hannhund 4, kanskje? Gratulerer så masse med stort og flott kull! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 3. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2016 Gratulerer så mye! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 3. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2016 10 stk, full fest! Gratulerer Uten å egentlig ha peiling, jeg trodde harlequin ble brukt som beskrivelse hvor merlen endrer grunnfargen til hvit? Hos BC kaller vi slik melering (merlering? ) hvor grunnfargen forholder seg av annen type mørk farge for tweed Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 3. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2016 Gratulerer så mye! Det blir livat framover! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lo:co Skrevet 3. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2016 Gratulerer Sent fra min SM-G925F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 3. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2016 Gratulerer med fin gjeng! Spennende! Skal du beholde noe selv/på fôr? Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 4. Mai 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2016 Ja, den blå tispa som ikke er overtegnet skal ikke selges, ihvertfall. Om jeg finner en fôrvert som er god nok, så kan det hende hun får lov til å flytte, men vi får se. Alle valpene ligger standby eller har gått opp i vekt, bortsett fra den minste, som har rast i vekt, som fryktet. Så det spørs om hun må få slippe i dag. Baksiden av medaljen, dessverre. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 4. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2016 Gratulerer med flott kull. Blir spennende å følge. Synd med den lille. Lykke til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 4. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2016 Gratulerer med et stort kull. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 4. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2016 Gratulerer med et flott kull!! Synd med den ene da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 4. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2016 Gratulerer med nydelig, stort, kull! Synd med den minste Men vi heier på resten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 4. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2016 18 timer siden, SandyEyeCandy skrev: Er det litt tidlig å digge hannhund 4, kanskje? Gratulerer så masse med stort og flott kull! Hvis det er tri hannhunden, så er jeg enig ihvertfall Gratulerer med stort og fint kull! Hva kommer det overtegnede hvite fra? Er det noen av hundene som har dette bak seg, eller kan det komme ut av det blå? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 4. Mai 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2016 Takk, alle sammen Overtegning er recessivt nedarvet, såvidt jeg vet, så begge foreldre må ha anlegg for det. Tonks sin far hadde noen søsken eller foreldres søsken som var overtegnet, og Duke har et søsken som er overtegnet, så jeg kalkulerte inn risikoen for å få det. Var ikke helt forberedt på så mange, bare. Men, det er sånt som skjer det. Det har som regel ingen helsemessige risikoer med seg, så vi håper at alle er like friske og raske, selv med skjønnhetsfeil. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 4. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2016 Gratulerer med kjempefint kull! Synd med den lille, men heller nå enn om 6 uker.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 4. Mai 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2016 2 minutter siden, Line skrev: Gratulerer med kjempefint kull! Synd med den lille, men heller nå enn om 6 uker.. Takk, og ja, helt enig. Det opplevde jeg i mitt første kull, nemlig. Det var helt fryktelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 4. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2016 Gratulerer så mye med hele gjengen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 4. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2016 Gratulerer med valper! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 5. Mai 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2016 Så var de 9, da den minste tispa fikk slippe i går kveld... Naturen er brutal noen ganger, dessverre, men det er enda verre dersom de blir eldre før man må la dem gå. Noen stemningsbilder av hele gjengen, fra i går og i dag. Morsomt å se disse to ved siden av hverandre. Lyset er litt funky pga. varmelampa, så de er ikke så røde som det ser ut som. Resten spiser godt og legger på seg, så det virker som om Tonks har nok mat, i det minste. Hun synes det er skikkelig deilig å være slank og sprek igjen 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 5. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2016 Leit med den lille, men sånn er det jo innimellom. Gjengen ser helt herlig ut. Når "slipper" du konsept og navn? Iogm at det er mai og sånt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 5. Mai 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2016 Akkurat nå, SandyEyeCandy skrev: Leit med den lille, men sånn er det jo innimellom. Gjengen ser helt herlig ut. Når "slipper" du konsept og navn? Iogm at det er mai og sånt? Ja, det er dessverre sånn. Men jeg skal jo ikke klage, 9 er et stort og fint kull. Det er mye verre å miste en når man bare har to (som i det forrige sheltiekullet jeg fikk). Navnene tenkte jeg å presentere sammen med 1-ukesbildene. Får se hvor lenge jeg klarer å holde meg 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 5. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2016 Gratulerer med stort og fint kull! Synd med den lille, men 9 er da ikke dårlig. Likte den svarte tispa [emoji1] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjollebolle Skrevet 7. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2016 Så trist med lillejenten, men gratulerer så mye med resten av nurkene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 7. Mai 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2016 I dag er valpene fire dager gamle, og alle ni har det veldig fint. Spiser, vokser og trives Kommer for det meste til å legge ut hverdagsbilder på FB, og komme med ukentlige oppdateringer her og på hjemmesiden. Blir litt mange kanaler å holde oppdatert til enhver tid. Men, det kommer til å dukke opp ett og annet bilde her også, jeg orker bare ikke å legge ut alle. Er så tungvint når man må linke ett og ett bilde Tok et bilde av hele gjengen i dag, uten varmelampe, for jeg fikk spørsmål om noen var røde, men det er nok bare lyset, hehe. De er ganske så blå, de som er blå. Det får bli alt for nå, nå skal jeg ta meg av hjemmesiden min også. 13 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 8. Mai 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2016 God morgen fra valpekassa 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts