Absolute Entertainer Skrevet 23. August 2016 Rapporter Skrevet 23. August 2016 Da var jeg endelig inseminert etter litt drama (første prøven til mannen var dårlig, neste heldigvis bedre). Ble lutinus på oss med testdato om 14 dager 12
Malamuten Skrevet 23. August 2016 Rapporter Skrevet 23. August 2016 4 minutter siden, Absolute Entertainer skrev: Da var jeg endelig inseminert etter litt drama (første prøven til mannen var dårlig, neste heldigvis bedre). Ble lutinus på oss med testdato om 14 dager Så spennende krysser fingra! Født: 17. Februar 2016 *Marianne* 28. Mai 2016 Aslan 13. Juni 2016 Krutsi 07. Juli rosinbolle Termin: 03. September Krilo 30. september Malamuten 19. oktober Lillekrapyl 20. Januar 2017 Annik 27. Januar 2017 Turbogutten 1
Lillekrapyl Skrevet 23. August 2016 Rapporter Skrevet 23. August 2016 14 minutter siden, Absolute Entertainer skrev: Da var jeg endelig inseminert etter litt drama (første prøven til mannen var dårlig, neste heldigvis bedre). Ble lutinus på oss med testdato om 14 dager Spennende! Lykke til! 1
SiriEveline Skrevet 23. August 2016 Rapporter Skrevet 23. August 2016 1 time siden, Absolute Entertainer skrev: Da var jeg endelig inseminert etter litt drama (første prøven til mannen var dårlig, neste heldigvis bedre). Ble lutinus på oss med testdato om 14 dager Krysser fingrene for dere!!! 1
Krilo Skrevet 23. August 2016 Rapporter Skrevet 23. August 2016 Pga sammenhengende ammetåke/ gravidhjerne i 2 år har jeg jo skrevet helt feil mnd på meg selv så retter opp i det, 03. September er jo ikke termin men da vi skal ut å spise med jobben Født: 17. Februar 2016 *Marianne* 28. Mai 2016 Aslan 13. Juni 2016 Krutsi 07. Juli rosinbolle Termin: 30. september Malamuten 19. oktober Lillekrapyl 03. November Krilo 20. Januar 2017 Annik 27. Januar 2017 Turbogutten 10
Zitka Skrevet 23. August 2016 Rapporter Skrevet 23. August 2016 1 time siden, Krilo skrev: Pga sammenhengende ammetåke/ gravidhjerne i 2 år har jeg jo skrevet helt feil mnd på meg selv så retter opp i det, 03. September er jo ikke termin men da vi skal ut å spise med jobben Født: 17. Februar 2016 *Marianne* 28. Mai 2016 Aslan 13. Juni 2016 Krutsi 07. Juli rosinbolle Termin: 30. september Malamuten 19. oktober Lillekrapyl 03. November Krilo 20. Januar 2017 Annik 27. Januar 2017 Turbogutten Vel, jeg satt lenge og tenkte på innlegget til @Perfect Image før jeg kunne svare.. For jeg trodde nemlig at hun lurte på når vi hadde født og når vi hadde egentlig termin.. Og jeg kunne virkelig ikke huske når heg hadde termin.. Inntil @*Marianne* skrev først, og det slo meg at @Perfect Image hadde ingen interesse av å vite terminen min 3
*Marianne* Skrevet 23. August 2016 Rapporter Skrevet 23. August 2016 4 minutter siden, Krutsi skrev: Vel, jeg satt lenge og tenkte på innlegget til @Perfect Image før jeg kunne svare.. For jeg trodde nemlig at hun lurte på når vi hadde født og når vi hadde egentlig termin.. Og jeg kunne virkelig ikke huske når heg hadde termin.. Inntil @*Marianne* skrev først, og det slo meg at @Perfect Image hadde ingen interesse av å vite terminen min ?Jeg satt også en stund å tenkte på hva hun egentlig var ute etter? 3
Zitka Skrevet 23. August 2016 Rapporter Skrevet 23. August 2016 4 minutter siden, *Marianne* skrev: ?Jeg satt også en stund å tenkte på hva hun egentlig var ute etter? Den totale intelligensen her på sonen har nok sunket i disse babytidene 7
soelvd Skrevet 23. August 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 23. August 2016 Født: 17. Februar 2016 *Marianne* 28. Mai 2016 Aslan 3. juni 2016 soelvd 13. Juni 2016 Krutsi 07. Juli rosinbolle Termin: 30. september Malamuten 19. oktober Lillekrapyl 03. November Krilo 20. Januar 2017 Annik 27. Januar 2017 Turbogutten
soelvd Skrevet 23. August 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 23. August 2016 Til helgen skal veslemor døpes, 2,5 mnd nå! I går ble det laget bord"kort", ganske kule synes jeg de ble Også bilde av solstråla da, som har lovet å være snill i kirken 13
Snøfrost Skrevet 23. August 2016 Rapporter Skrevet 23. August 2016 4 timer siden, Absolute Entertainer skrev: Da var jeg endelig inseminert etter litt drama (første prøven til mannen var dårlig, neste heldigvis bedre). Ble lutinus på oss med testdato om 14 dager Krysser fingrene for dere. Lykke til! @Vimsan det høres veldig slitsomt ut. Hvor bor du? Som andre her har nevnt så er det kanskje noen som kan ta med hundene dine på tur i det miste for å avlaste litt? 1
Zitka Skrevet 23. August 2016 Rapporter Skrevet 23. August 2016 Jeg orker ikke greia meg bordkort jeg klarer ikke folk å sette seg på en ledig stol og snakke med andre, så kan de gå ut og sette seg
Krilo Skrevet 23. August 2016 Rapporter Skrevet 23. August 2016 2 timer siden, Perfect Image skrev: Nå lo jeg høyt @Krilo Ville bare spre litt humor i hverdagen 1 time siden, Krutsi skrev: Vel, jeg satt lenge og tenkte på innlegget til @Perfect Image før jeg kunne svare.. For jeg trodde nemlig at hun lurte på når vi hadde født og når vi hadde egentlig termin.. Og jeg kunne virkelig ikke huske når heg hadde termin.. Inntil @*Marianne* skrev først, og det slo meg at @Perfect Image hadde ingen interesse av å vite terminen min 1 time siden, *Marianne* skrev: ?Jeg satt også en stund å tenkte på hva hun egentlig var ute etter? 1 time siden, Krutsi skrev: Den totale intelligensen her på sonen har nok sunket i disse babytidene Hahaha, godt det ikke bare er meg jeg sa god helg til de på jobben i dag også.. Jeg bare rører om dagen 3
soelvd Skrevet 23. August 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 23. August 2016 28 minutter siden, Krutsi skrev: Jeg orker ikke greia meg bordkort jeg klarer ikke folk å sette seg på en ledig stol og snakke med andre, så kan de gå ut og sette seg Tja, vi har mange småbarnsfamilier, det handler ikke bare om å kunne prate med noen. Og selv foretrekker jeg å sitte med familien jeg kom med i alle fall, da har jeg det hyggeligere. Var i 80-årslag nylig der familier måtte sitte både her og der for de tble så mye styr om alle skulle "hoppe en bort" hele tiden.
Zitka Skrevet 23. August 2016 Rapporter Skrevet 23. August 2016 1 minutt siden, soelvd skrev: Tja, vi har mange småbarnsfamilier, det handler ikke bare om å kunne prate med noen. Og selv foretrekker jeg å sitte med familien jeg kom med i alle fall, da har jeg det hyggeligere. Var i 80-årslag nylig der familier måtte sitte både her og der for de tble så mye styr om alle skulle "hoppe en bort" hele tiden. Joda, den ser jeg vi har ikke så veldig mange småbarnsfamilier, og egentlig random innimellom hvem folk setter seg med, så derfor jeg er avslappet feks så satt han ene svogeren min imellom meg og sambo på forrige barndåp
Lillekrapyl Skrevet 23. August 2016 Rapporter Skrevet 23. August 2016 Jeg er sjokkert over at i den ene FB gruppa jeg er med i, har folk 10 - 15000 i budsjett til dåp/navnefest. Hva har dere som budsjett? Sist gang var vi hos mine foreldre, serverte rådyr skutt av min onkel, familie bakte kaker og vi hadde fruktfat og kaffe og sånn. Dåpskjole har vi i familien, så ingen kostnad der. Altså, veldig rimelig selskap. Neste gang blir det å leie lokale (500,-), lage mat selv, få familie til å hjelpe med kakebaking, og ellers blir kostnadene kun alkoholfri drikke. Har mye lilla pynt fra vi giftet oss, som vi har tenkt å bruke. Igjen, rimelig selskap.
Perfect Image Skrevet 23. August 2016 Rapporter Skrevet 23. August 2016 Akkurat nå, Lillekrapyl skrev: Jeg er sjokkert over at i den ene FB gruppa jeg er med i, har folk 10 - 15000 i budsjett til dåp/navnefest. Hva har dere som budsjett? Sist gang var vi hos mine foreldre, serverte rådyr skutt av min onkel, familie bakte kaker og vi hadde fruktfat og kaffe og sånn. Dåpskjole har vi i familien, så ingen kostnad der. Altså, veldig rimelig selskap. Neste gang blir det å leie lokale (500,-), lage mat selv, få familie til å hjelpe med kakebaking, og ellers blir kostnadene kun alkoholfri drikke. Har mye lilla pynt fra vi giftet oss, som vi har tenkt å bruke. Igjen, rimelig selskap. Så billig som mulig Noe ala som deg, ikke aktuelt å bruke så mye penger. 3
Raksha Skrevet 23. August 2016 Rapporter Skrevet 23. August 2016 2 minutter siden, Lillekrapyl skrev: Jeg er sjokkert over at i den ene FB gruppa jeg er med i, har folk 10 - 15000 i budsjett til dåp/navnefest. Hva har dere som budsjett? Sist gang var vi hos mine foreldre, serverte rådyr skutt av min onkel, familie bakte kaker og vi hadde fruktfat og kaffe og sånn. Dåpskjole har vi i familien, så ingen kostnad der. Altså, veldig rimelig selskap. Neste gang blir det å leie lokale (500,-), lage mat selv, få familie til å hjelpe med kakebaking, og ellers blir kostnadene kun alkoholfri drikke. Har mye lilla pynt fra vi giftet oss, som vi har tenkt å bruke. Igjen, rimelig selskap. Brukte 600 på blomster - par hundrelapper på bordpynt, lokalet kostet 1500 inkludert vask. Svigers betalte maten. Drikken husker jeg ikke hva kom på. Vi måtte ha det så billig vi kunne, blir det engang til så har vi bare folk hjemme, hadde ikke plass til det sist. 1
Lillekrapyl Skrevet 23. August 2016 Rapporter Skrevet 23. August 2016 Godt å høre at det ikke bare er meg
Zitka Skrevet 23. August 2016 Rapporter Skrevet 23. August 2016 5 minutter siden, Lillekrapyl skrev: Jeg er sjokkert over at i den ene FB gruppa jeg er med i, har folk 10 - 15000 i budsjett til dåp/navnefest. Hva har dere som budsjett? Sist gang var vi hos mine foreldre, serverte rådyr skutt av min onkel, familie bakte kaker og vi hadde fruktfat og kaffe og sånn. Dåpskjole har vi i familien, så ingen kostnad der. Altså, veldig rimelig selskap. Neste gang blir det å leie lokale (500,-), lage mat selv, få familie til å hjelpe med kakebaking, og ellers blir kostnadene kun alkoholfri drikke. Har mye lilla pynt fra vi giftet oss, som vi har tenkt å bruke. Igjen, rimelig selskap. Samme budsjett som perfect image 2 minutter siden, Perfect Image skrev: Så billig som mulig Noe ala som deg, ikke aktuelt å bruke så mye penger. Jeg føler meg som NM i gjerrigknarken innimellom når jeg planlegger men jeg nekter å bruke masse penger på at folk skal spise seg mett fordi jeg har fått en unge 2
Lillekrapyl Skrevet 23. August 2016 Rapporter Skrevet 23. August 2016 Akkurat nå, Krutsi skrev: Samme budsjett som perfect image Jeg føler meg som NM i gjerrigknarken innimellom når jeg planlegger men jeg nekter å bruke masse penger på at folk skal spise seg mett fordi jeg har fått en unge Så enig, så enig! Dessuten koster det jo gjerne litt å få barn også, og vi har mye annet å bruke penger på, enn å svi av 15 000 på noe som varer noen timer.
Zitka Skrevet 23. August 2016 Rapporter Skrevet 23. August 2016 Akkurat nå, Lillekrapyl skrev: Så enig, så enig! Dessuten koster det jo gjerne litt å få barn også, og vi har mye annet å bruke penger på, enn å svi av 15 000 på noe som varer noen timer. Enig! Og så lager jeg mat jeg vil ha og de kakene jeg liker best 1
Recommended Posts