Gå til innhold
Hundesonen.no

Kan bli kastet ut av borettslaget pga hunden


Justisia
 Share

Recommended Posts

artikkel

Ifølge legen trenger hun hunden «Gucci» for å komme seg ut av de store psykiske og fysiske problemene hun sliter med. Nå vil styret i Grasåsen borettslag kaste henne ut.

Gråt av glede (må ha abonnement for å lese, men overskriften og bildet taler for seg selv)

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en latterlig rettsak! :K Godt at damen seiret til slutt. Hadde hunden enda vært en ulempe, så hadde jeg skjønt det, men en hund som bare eksisterer og ikke gjør noe ut av seg kan da ikke regnes som en vesentlig ulempe.

I sin prosedyre i Aust-Agder tingrett minnet han om at det i tillegg til vitneforklaringen fra kvinnen som hevder hun er allergisk mot «Gucci» også var et vitne som hevdet hun er redd for hunder.

La oss forby alle hunder over alt fordi noen er redd for yorkshire terriere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så deilig å få en positiv dom i en slik sak, det er viktig for fremtiden.

Dette er en av mange grunner til at jeg aldri blir å finne i et borettslag. Det finnes alltid en skrulling hvis livsmisjon er å ødelegge for flest mulig andre. For ikke å glemme den maktgale styrelederen som fikk jobben fordi ingen andre gadd. Nope, ikke noe for meg, jeg vil bestemme fargen på huset mitt selv, og ha 9 katter og ei bikkje uten at noen kan blande seg opp i det.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...