Raksha Skrevet 28. April 2016 Rapporter Skrevet 28. April 2016 Akkurat nå, Sissi skrev: Hehe ja jeg prøver ikke tenke for mye fremover, nyte han som valp, så kanskje har vi en godt grunnlag og forhold for og takle evt hormontroll når den tiden kommer. Han blir 7 mnd snart, håper og beholde valpen litt til Høres bra ut er jo ikke sikkert du merker aå mye til det heller 1 Siter
Sissi Skrevet 9. Mai 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Mai 2016 Pelsballen min har passert 7 mnd nå. Store lille gutten på 14 kg. 4 Siter
MarieR Skrevet 9. Mai 2016 Rapporter Skrevet 9. Mai 2016 Han er så søt! Jeg syns schapendoes virker som veldig morsomme og trivelige hunder! 1 Siter
Sissi Skrevet 9. Mai 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Mai 2016 30 minutter siden, MarieR skrev: Han er så søt! Jeg syns schapendoes virker som veldig morsomme og trivelige hunder! Takk, må jo bare si meg enig jeg har også fått et veldig positivt inntrykk av dem. Men aktive og wannabe sprettball, men er jo det jeg liker ved dem da Siter
Sissi Skrevet 9. Mai 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Mai 2016 Liten kveldstur på stranden. 2 Siter
Raksha Skrevet 14. Mai 2016 Rapporter Skrevet 14. Mai 2016 Han begynner jo å se ut som en hund, ikke bare en lurvete søt liten sak 1 Siter
Kaja Skrevet 14. Mai 2016 Rapporter Skrevet 14. Mai 2016 48 minutter siden, Raksha skrev: Han begynner jo å se ut som en hund, ikke bare en lurvete søt liten sak Totalt uenig! Skikkelig lurv 1 Siter
Raksha Skrevet 14. Mai 2016 Rapporter Skrevet 14. Mai 2016 Akkurat nå, Kaja skrev: Totalt uenig! Skikkelig lurv Jammen lurvete HUND ikke bare valp lenger Fin er han! Skikkelig fin! 1 Siter
Sissi Skrevet 25. Juni 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Juni 2016 Kan man skryte litt av BIR selv om han var den eneste av sin rase på valpeshowet? Fin kritikk, fikk skryt for både bevegelser,hode,temperament osv men stod trenger mer ringtrening Så vi kom ikke noe videre i BIS ringen. Gruffen var lei og veldig varm.. men alt i alt fin dag og guttungen turte og prøve seg på barn og hund og fikk delt 1 plass og premie ,det var stas 4 Siter
Emilie Skrevet 26. Juni 2016 Rapporter Skrevet 26. Juni 2016 18 timer siden, Sissi skrev: Kan man skryte litt av BIR selv om han var den eneste av sin rase på valpeshowet? Fin kritikk, fikk skryt for både bevegelser,hode,temperament osv men stod trenger mer ringtrening Så vi kom ikke noe videre i BIS ringen. Gruffen var lei og veldig varm.. men alt i alt fin dag og guttungen turte og prøve seg på barn og hund og fikk delt 1 plass og premie ,det var stas Selvsagt! Det er jo ikke gitt at man får BIR selv om man er eneste valpen Gratulerer så mye Siter
jma Skrevet 6. Juli 2016 Rapporter Skrevet 6. Juli 2016 Så utrolig søt Pelsen ser skikkelig deilig ut, ser nesten ut som et kosedyr! 1 Siter
Sissi Skrevet 18. Juli 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Juli 2016 Gruffaloen storkoser seg i fjellet Har truffet sau for første gang, og jeg kan med sikkerhet si at jeg hadde IKKE turt å slippe han løs her.. gutten ble spinnvill og helt gæren. ,stod og hoppet opp og ned på alle 4 i min hodehøye,nå er jeg ikke så høy da,men det så likevel helt idiotisk ut. Aldri sett makan til reaksjon. Det var tydeligvis kjempe spennede . Har møtt andre dyr uten noe slik reaksjon. Så tydeligvis sauen trigget noe.... Hadde vært fint og kunne testet han på sau under litt bedre omstendigheter ettervært. 1 Siter
Sissi Skrevet 18. Juli 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Juli 2016 Begynner og se ut som en hund nå 4 Siter
Sissi Skrevet 1. August 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 1. August 2016 Hihi han ser virkelig ut som en annen hund når pelsen er våt 2 Siter
Sissi Skrevet 4. Mars 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Mars 2017 Gutten har blitt hele 15 mnd nå. Og vi storkoser oss med klovnen vår 3 Siter
Sissi Skrevet 6. Mars 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Mars 2017 På Saturday, March 04, 2017 at 6:24 PM, Raksha skrev: Så fin han er Ja! Veldig glad jeg tok anbefalingen din alvorlig den gang og undersøke rasen Siter
Raksha Skrevet 6. Mars 2017 Rapporter Skrevet 6. Mars 2017 15 minutter siden, Sissi skrev: Ja! Veldig glad jeg tok anbefalingen din alvorlig den gang og undersøke rasen Hihi veldig glad du ikke angrer Siter
Recommended Posts