Wednesday Skrevet 26. November 2015 Rapporter Skrevet 26. November 2015 Det er krise i heimen. For en stund siden kjøpte jeg to uteleker til ungene, som jeg tenkte de kunne bytte på. Ikke smart, men har lært nå. De fikk selvsagt en favoritt, og det var selvfølgelig den samme bilen, så nå er det dårlig stemning for å si det mildt. Er helt nødt til å kjøpe en til! Jeg har funnet den i flere utenlandske nettbutikker, men portoen er så hinsides dyr. Derfor håper jeg noen kan hjelpe meg å finne den her! http://c3.q-assets.com/images/products/p/vx/vx-601_1z.jpg Siter
Tuvane Skrevet 26. November 2015 Rapporter Skrevet 26. November 2015 10 minutter siden, Wednesday skrev: Det er krise i heimen. For en stund siden kjøpte jeg to uteleker til ungene, som jeg tenkte de kunne bytte på. Ikke smart, men har lært nå. De fikk selvsagt en favoritt, og det var selvfølgelig den samme bilen, så nå er det dårlig stemning for å si det mildt. Er helt nødt til å kjøpe en til! Jeg har funnet den i flere utenlandske nettbutikker, men portoen er så hinsides dyr. Derfor håper jeg noen kan hjelpe meg å finne den her! http://c3.q-assets.com/images/products/p/vx/vx-601_1z.jpg Hva heter den? Siter
Polfarer Skrevet 26. November 2015 Rapporter Skrevet 26. November 2015 Om du ikke finner i Norge skal jeg kjøre hjem om noen uker. Så hvis den finnes her i Polen er det ikke noe problem å kjøpe her og sende fra Norge :) Siter
Wednesday Skrevet 26. November 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 26. November 2015 Ja, det er kanskje lurt å skrive Little tikes dirt digger! Siter
Eplefe Skrevet 26. November 2015 Rapporter Skrevet 26. November 2015 http://www.eurotoys.net/main/index.asp?site=324&vn=21-633195&gclid=Cj0KEQiA-NqyBRC905irsrLr-LUBEiQAWJFYTobXo_nhDa_W7MLr7VCvriZ_b8oVTnPjxB50-zNpHAcaAmT18P8HAQ Siter
Wednesday Skrevet 26. November 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 26. November 2015 Akkurat nå, Eplefe skrev: http://www.eurotoys.net/main/index.asp?site=324&vn=21-633195&gclid=Cj0KEQiA-NqyBRC905irsrLr-LUBEiQAWJFYTobXo_nhDa_W7MLr7VCvriZ_b8oVTnPjxB50-zNpHAcaAmT18P8HAQ Feil bil! Siter
Polfarer Skrevet 26. November 2015 Rapporter Skrevet 26. November 2015 http://allegro.pl/little-tikes-dirt-diggers-wywrotka-2w1-632839-i5510774261.html Denne sant? Siter
Wednesday Skrevet 26. November 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 26. November 2015 1 minutt siden, Polfarer skrev: http://allegro.pl/little-tikes-dirt-diggers-wywrotka-2w1-632839-i5510774261.html Denne sant? Riktig bil! Men skjønte ikke stort av nettsiden ellers Dyr frakt? Siter
Lillekrapyl Skrevet 26. November 2015 Rapporter Skrevet 26. November 2015 Polfarer kunne ta den med fra Polen, så da er vel frakten neppe dyr ;) Siter
Mari Skrevet 26. November 2015 Rapporter Skrevet 26. November 2015 http://www.riktigeleker.no/produkter/leker/bil-tog-fly/anleggsbil--lastebil_p35245/ Siter
Wednesday Skrevet 26. November 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 26. November 2015 10 minutter siden, Polfarer skrev: Om du ikke finner i Norge skal jeg kjøre hjem om noen uker. Så hvis den finnes her i Polen er det ikke noe problem å kjøpe her og sende fra Norge :) Det hadde vært helt fantastisk altså! Hvor bor du når du er i Norge da? Den er verdt en kjøretur også om det ikke er altfor langt 1 minutt siden, Lillekrapyl skrev: Polfarer kunne ta den med fra Polen, så da er vel frakten neppe dyr ;) Jeg så ikke at hun hadde svart 1 Siter
Polfarer Skrevet 26. November 2015 Rapporter Skrevet 26. November 2015 10 minutter siden, Polfarer skrev: Om du ikke finner i Norge skal jeg kjøre hjem om noen uker. Så hvis den finnes her i Polen er det ikke noe problem å kjøpe her og sende fra Norge Det hadde vært helt fantastisk altså! Hvor bor du når du er i Norge da? Den er verdt en kjøretur også om det ikke er altfor langt [emoji4] 1 minutt siden, Lillekrapyl skrev: Polfarer kunne ta den med fra Polen, så da er vel frakten neppe dyr Jeg så ikke at hun hadde svart [emoji3] Ås Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk Siter
Wednesday Skrevet 26. November 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 26. November 2015 6 minutter siden, Mari skrev: http://www.riktigeleker.no/produkter/leker/bil-tog-fly/anleggsbil--lastebil_p35245/ Ikke på lager 2 minutter siden, Polfarer skrev: Ås Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk Ås er innafor! Den er ganske stor, så ikke gjør det hvis det blir mye plunder da Siter
Mari Skrevet 26. November 2015 Rapporter Skrevet 26. November 2015 2 minutter siden, Wednesday skrev: Ikke på lager Hmf... Men nå ordner det jo seg! 1 Siter
Polfarer Skrevet 26. November 2015 Rapporter Skrevet 26. November 2015 Fant en enda litt billigere nettbutikk så da er prisen 77zl inkludert frakt, det blir vel omtrent 180 kr Jeg er hjemme midt på dagen 18.des så hvis det ikke er for lenge å vente for gutta så er det null problem å ta med! Siter
Wednesday Skrevet 26. November 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 26. November 2015 4 minutter siden, Polfarer skrev: Fant en enda litt billigere nettbutikk så da er prisen 77zl inkludert frakt, det blir vel omtrent 180 kr Jeg er hjemme midt på dagen 18.des så hvis det ikke er for lenge å vente for gutta så er det null problem å ta med! Du gjør en liten gutt veldig lykkelig! Jatakk, veldig gjerne Jeg kan overføre pengene nå! Siter
Polfarer Skrevet 26. November 2015 Rapporter Skrevet 26. November 2015 Bestiller så fort jeg har komt meg hjem så sender jeg deg PM med kontonr litt senere Siter
Wednesday Skrevet 26. November 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 26. November 2015 Akkurat nå, Polfarer skrev: Bestiller så fort jeg har komt meg hjem så sender jeg deg PM med kontonr litt senere Siter
Lene_S Skrevet 26. November 2015 Rapporter Skrevet 26. November 2015 Åh, jeg blir så lykkelig av sånne tråder. Her stiller man opp og hjelper et menneske man aldri har møtt, det er bare fantastisk altså. @Polfarer You made my day 10 Siter
Wednesday Skrevet 26. November 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 26. November 2015 Akkurat nå, Lene_S skrev: Åh, jeg blir så lykkelig av sånne tråder. Her stiller man opp og hjelper et menneske man aldri har møtt, det er bare fantastisk altså. @Polfarer You made my day Helt sant, det er helt fantastisk. Og jeg ser for meg hvor glad ungen blir! 2 Siter
Polfarer Skrevet 26. November 2015 Rapporter Skrevet 26. November 2015 Det er da bare hyggelig å kunne hjelpe Spesielt når man kan gjøre de små glade samtidig! 1 Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.