Gå til innhold
Hundesonen.no

Agilitykurs Oslo - hvor?


tmp
 Share

Recommended Posts

Jeg anbefaler det til Stovner hundeklubb :) Er selv medlem og trener fast én gang i uken med instruktør.

Veldig godt miljø, hyggelige folk som trener sammen og veldig dyktige instruktører. Alle snakker med alle, landslagsutøvere skravler med klasse 1-utøvere :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil og på agilitykurs i Oslo. Men Stovner... Trente hos dem før (aktivt), men har ikke gjort det på en stund. Har prøvd å melde meg på kurs, men får aldri svar, og de følger ikke opp henvendelser. Så jeg vet ikke jeg, hva jeg synes om det..

Gi gjerne lyd om du finner noe spennende - vi vil og trene agility! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil og på agilitykurs i Oslo. Men Stovner... Trente hos dem før (aktivt), men har ikke gjort det på en stund. Har prøvd å melde meg på kurs, men får aldri svar, og de følger ikke opp henvendelser. Så jeg vet ikke jeg, hva jeg synes om det..

Gi gjerne lyd om du finner noe spennende - vi vil og trene agility! :)

Så rart.. Er det nå nylig du ikke har fått svar? Jeg synes ellers de har vært flinke med oppføling av henvendelser for min del.

Jeg opplevde det motsatte da jeg meldte meg på mitt første kurs i februar/mars i fjor, jeg ville gjerne trene i Asker hundeklubb, men de svarte hverken på mailer, telefoner eller henvendelser på Facebook, så da kontaktet jeg Stovner og fikk svar med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart.. Er det nå nylig du ikke har fått svar? Jeg synes ellers de har vært flinke med oppføling av henvendelser for min del.

Jeg opplevde det motsatte da jeg meldte meg på mitt første kurs i februar/mars i fjor, jeg ville gjerne trene i Asker hundeklubb, men de svarte hverken på mailer, telefoner eller henvendelser på Facebook, så da kontaktet jeg Stovner og fikk svar med en gang.

Jeg har hatt samme problemet... Nesten ikke fått svar, samt at jeg faktisk, i praksis, ikke får lov til å trene.. Jeg har ikke bil så jeg må sitte på med en venninne som allerede trener med dem, men jeg får absolutt ikke lov til å være på det partiet. Jeg betalte avgiften helt i starten av denne sesongen, men det er noen andre som tydeligvis er prioritert, så de må bare se om de betaler først.

Har vært på en trening da, og der var det veldig hyggelig, så det er jo kjempegodt, men hun jeg har snakket med på mail og telefon var ikke så hyggelig å snakke med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi meldte oss på det kurset, vi! :) Bli med du også, @tmp !

Det hadde jo vært veldig hyggelig :D er det treningsøkter med instruktør i etterkant inkludert? Og er det Lørenskog?

Var i kontakt med Stovner for noen uker siden, og der var det helgekurs + 6 treningstilfeller i ukene etter med instruktør inkludert.. Hørtes kjekt ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jo vært veldig hyggelig :D er det treningsøkter med instruktør i etterkant inkludert? Og er det Lørenskog?

Var i kontakt med Stovner for noen uker siden, og der var det helgekurs + 6 treningstilfeller i ukene etter med instruktør inkludert.. Hørtes kjekt ut

Tror ikke det er økter etterpå. Vil jo helst ha det også. Kan høre med dem om de har noe sted å trene. Eventuelt om Stovner eller andre har ledige plasser på trening i etterkant. :)

- Maria

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslo og omegn dressurklubb har faktisk en ganske stor ag-gruppe nå, men er litt usikker på om de har begynnerkurs på høsten. Ta kontakt og spør, dere får ihvertfall svar. Om dere har begynnerkurs fra før kan dere antageligvis bli med på instruktørtrening. Mye flinke og hyggelige folk, offkom til treningsområdet og forhåpentligvis innetrening i vinter.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha gått både canis sitt agilitykurs, og evt. et hinderlæringskurs hos Stovner/noen andre (om man trenger det)?

Jeg trener hos Stovner og trives veldig godt der! Treningsforholdene er knall, og mange sitter inne med mye kunnskap. Dessverre er bil et lite must for å trene i hallen på kløfta.

Da jeg skulle velge klubb var jeg både hos OODK og Stovner - men landet på Stovner.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som at det er mange muligheter :D

@tmp - så bra du sjekket opp! Jeg har lenge hatt lyst til å trene med Follo. Har jo bodd i Ås i mange år, så kanskje jeg må dra dit en dag i uka.... Kløfta er langt det og synes jeg, hvis det er der Stovner trener.

- Maria

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som at det er mange muligheter :D

@tmp - så bra du sjekket opp! Jeg har lenge hatt lyst til å trene med Follo. Har jo bodd i Ås i mange år, så kanskje jeg må dra dit en dag i uka.... Kløfta er langt det og synes jeg, hvis det er der Stovner trener.

- Maria

Ja kanskje kløfta er like langt..? har ikke helt kontroll der kjenner jeg :P Bor på ellingsrud.. Si fra om du sjekker opp osloklubben!

Edit

I følge Google map er kløfta 10 min kortere ;-)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kanskje kløfta er like langt..? har ikke helt kontroll der kjenner jeg :P Bor på ellingsrud.. Si fra om du sjekker opp osloklubben!

Edit

I følge Google map er kløfta 10 min kortere ;-)

Stovner har treningsbane på Grorud (organisert trening sommerhalvåret, fritrening til snøen kommer) og på Kløfta (organisert trening vinterhalvåret - vi har flyttet inn for vinteren alt :P). Ellers er det fritrening hele året på Kløfta :)

Jeg bor på Grünerløkka :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stovner har treningsbane på Grorud (organisert trening sommerhalvåret, fritrening til snøen kommer) og på Kløfta (organisert trening vinterhalvåret - vi har flyttet inn for vinteren alt :P). Ellers er det fritrening hele året på Kløfta :) 

Jeg bor på Grünerløkka  :ahappy:

Men tror du Stovner lar meg trene med dem om jeg har kurs med Din Beste Venn? Har trent aktivt med dem før, men da med en annen hund.

- Maria

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tror du Stovner lar meg trene med dem om jeg har kurs med Din Beste Venn? Har trent aktivt med dem før, men da med en annen hund.

- Maria

Ja, jeg gikk bare et helgekurs i agility hos Canis. Der møter man ikke et eneste agilityhinder Men så var jeg noen turer i Frognerparken, på canisbanen - sånn at hinderene ikke skulle være helt uvante.

Poenget er vel at ja, du får trene der selv om du går agilitykurs et annet sted

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...