Zitka Skrevet 17. August 2015 Rapporter Skrevet 17. August 2015 Nei, jeg trenger absolutt ingen info om hvor syk rasen er.. Sånt klarer jeg fint å søke opp selv Men er det noen her som vet om linjer eller oppdrett av friskere engelsk bulldoger og hvordan er disse? Både mtp utstilling, men også helse og mentalt Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
SaraSL Skrevet 17. August 2015 Rapporter Skrevet 17. August 2015 Aner ingenting om rasen, men møtte en old english bulldog og den var bare nydelige og så snill ifølge eieren var det en sunnere variant enn den vanlige bulldog'en, men vet ikke om det er sant Siter
Zitka Skrevet 17. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 17. August 2015 Om de er så mye sunnere er vel litt så som så, men de er ikke FCI-godkjent og utgår glatt for meg Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Mumle Mu Skrevet 17. August 2015 Rapporter Skrevet 17. August 2015 I følge ei venninne som er inne i rasen: Nei. Det er i følge henne, MYE trøbbel på alle linjer. Hun orket ikke mer, rett og slett. Siter
jma Skrevet 17. August 2015 Rapporter Skrevet 17. August 2015 Jeg kjenner ei som importerte fra Latvia for å prøve å finne friske og aktive hunder som eventuelt kunne brukes i et sunnere avelsprogram, men hun ga fort opp.. Var ett eller annet med alle de tre hun importerte og utholdenheten var utrolig dårlig på dem i litt varmere vær Siter
Zitka Skrevet 17. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 17. August 2015 Uff.. Sørgelige greier.. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Stine Skrevet 17. August 2015 Rapporter Skrevet 17. August 2015 Hvis ikke ting har endret seg drastisk på 6 år, så nei. Siter
Tuvane Skrevet 18. August 2015 Rapporter Skrevet 18. August 2015 Har aldri hørt om en frisk engelsk bulldog, så nei. Siter
Recommended Posts