laikamor Skrevet 5. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. August 2015 Endelog ferdig med slangesidene Mye jeg ikke er fornøyd med, men nå er jeg bare glad for å være ferdig! 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 5. August 2015 Rapporter Share Skrevet 5. August 2015 Endelog ferdig med slangesidene Mye jeg ikke er fornøyd med, men nå er jeg bare glad for å være ferdig! Du skal være fornøyd! Kjempe bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 5. August 2015 Rapporter Share Skrevet 5. August 2015 Så smått begynt på en ny en. Fargene er mye sterkere enn på bildet 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 5. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. August 2015 @Enits Tusen takk Så smått begynt på en ny en. Fargene er mye sterkere enn på bildet Kjempefint Hvilken bok er det fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 5. August 2015 Rapporter Share Skrevet 5. August 2015 @Enits Tusen takk Kjempefint Hvilken bok er det fra? Takk ? jeg har denne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 5. August 2015 Rapporter Share Skrevet 5. August 2015 Da har jeg fårr Animorphia boken, gleder meg til jeg får de nye fargene slik at jeg får startet på den Pros:- Veldig fine design- Stor variasjon og også mulighet til å tegne inn design selv- Design som ser ut til å være geniale for å lære forskjellige fargeteknikkerCons:- Ganske tynne sider (tynnere enn "Kreativ fargelegging"-serien), så jeg tror tusjer vil gå gjennom.- Ganske mange av designene har mest detaljer i bretten av boken, som gjør det vanskelig å fargelegge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 5. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. August 2015 Da har jeg fårr Animorphia boken, gleder meg til jeg får de nye fargene slik at jeg får startet på den Pros: - Veldig fine design - Stor variasjon og også mulighet til å tegne inn design selv - Design som ser ut til å være geniale for å lære forskjellige fargeteknikker Cons: - Ganske tynne sider (tynnere enn "Kreativ fargelegging"-serien), så jeg tror tusjer vil gå gjennom. - Ganske mange av designene har mest detaljer i bretten av boken, som gjør det vanskelig å fargelegge Irriterende med mye av motivende i bretten, ja. Men utenom det er jeg storfornøyd med boka! Jeg blir litt lei av alle småfigurene av og til, men samtidig er det greit med litt avveksling også. Pleier bare farge de helt enkle, og da trenger jeg ikke tenke noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 5. August 2015 Rapporter Share Skrevet 5. August 2015 Ja, den ser skikkelig fin ut altså, mye mer variert enn den andre jeg har Kommer til å fokusere på det store jeg også, litt lettere å få til ting på Så ta småpirket når jeg har ork Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosinbolle Skrevet 5. August 2015 Rapporter Share Skrevet 5. August 2015 Jeg liker de små figurene, jeg synes det er best med design som ikke dekker hele sida, for da tar det så sykt lang tid å bli ferdig. Hilsen frøken utålmodig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 5. August 2015 Rapporter Share Skrevet 5. August 2015 Ferdig med denne, tror jeg. Usikker på om jeg skal farge bakgrunnen kanskje... Veldig fornøyd med hodet, brystet og taggene på ryggen, sånn passe fornøyd med kroppen og vingene. 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 5. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. August 2015 Ferdig med denne, tror jeg. Usikker på om jeg skal farge bakgrunnen kanskje... Veldig fornøyd med hodet, brystet og taggene på ryggen, sånn passe fornøyd med kroppen og vingene. Utrolig flott! Da var jeg også bestilt marco raffine-blyanter. Eller, mamma bestilt til meg Blir noen lange dager/uker å vente på dem! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 6. August 2015 Rapporter Share Skrevet 6. August 2015 Min första: 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 6. August 2015 Rapporter Share Skrevet 6. August 2015 Dere er så flinke! Må definitivt kjøpe Animorphia boken og noen gode fargeblyanter på neste lønning! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanna Skrevet 6. August 2015 Rapporter Share Skrevet 6. August 2015 Jeg er også bitt av fargeleggingsbasillen. Perfekt for hyttetur uten nett Sent fra min SM-G925F via Tapatalk 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanna Skrevet 6. August 2015 Rapporter Share Skrevet 6. August 2015 Får upload too big når jeg prøver å laste opp flere bilder? Har jeg brukt opp kvota? Sent fra min SM-G925F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 6. August 2015 Rapporter Share Skrevet 6. August 2015 Får upload too big når jeg prøver å laste opp flere bilder? Har jeg brukt opp kvota? Sent fra min SM-G925F via Tapatalk Ja da har du nok det. Jeg bruker selv link fra bilder på fb for eksempel å laster opp med, istedenfor direkte på forumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 7. August 2015 Rapporter Share Skrevet 7. August 2015 Samboer skal kjøpe bok til meg Er det noen med morsomme og søte motiver? Nevøen min har den anamaphoria (eller hvordan det nå skrives.. ) og mamma har den hemmelige hage, den hemmelige hage syntes jeg så litt kjedelig ut, den til nevø likte jeg ikke helt, men var bedre enn hagen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 7. August 2015 Rapporter Share Skrevet 7. August 2015 Jeg elsker animorphia! Nemlig.Sent fra min D5803 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 7. August 2015 Rapporter Share Skrevet 7. August 2015 Jeg liker de små figurene, jeg synes det er best med design som ikke dekker hele sida, for da tar det så sykt lang tid å bli ferdig. Hilsen frøken utålmodig. Oh, det hørtes akkurat ut som meg blir det for stort ig avansert vet jeg at jeg kommer til å bli fort lei (Kunne sikkert klart meg med sånn fargeleggingsbok for barn ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 7. August 2015 Rapporter Share Skrevet 7. August 2015 Farget første i animorphia boken og merker at fargene jeg har ikke passer særlig godt til papiret. Det er for grovt rett og slett, så veldig vanskelig å blende ting sammen og får streker i fargene. Det er sikkert min teknikk også da. Men satser på at de nye fargene blir lettere å jobbe med i alle fall Ble sånn passe fornøyd da, burde kanskje valgt noe annet enn grått på reven Syns de småfigurene var gøyest å farge til nå, lettere å få til med fargene jeg har også. Lettere å unngå "streker" i fargene. 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosinbolle Skrevet 7. August 2015 Rapporter Share Skrevet 7. August 2015 Kjempefin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 10. August 2015 Rapporter Share Skrevet 10. August 2015 Jeg sliter hardt og kraftig med å fullføre tegninger. Her er et par påbegynte Tigeren har jeg kommet lengre på nå da, så den tror jeg det er håp for. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 10. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. August 2015 Jeg sliter hardt og kraftig med å fullføre tegninger. Her er et par påbegynte Tigeren har jeg kommet lengre på nå da, så den tror jeg det er håp for. Oi, så flink du er! Ferdig med den andre fisken min nå 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 10. August 2015 Rapporter Share Skrevet 10. August 2015 Hvordan får dere så sterke og klare farger? (Om dere bruker fargeblyamter da, føler mine blir så matte og rolige...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosinbolle Skrevet 10. August 2015 Rapporter Share Skrevet 10. August 2015 Hvordan får dere så sterke og klare farger? (Om dere bruker fargeblyamter da, føler mine blir så matte og rolige...) Jeg trøkker hardt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts