Symra&Pippin Skrevet 21. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2015 En av mine kjepphester omtales i Dagbladet i dag. Nemlig systemet med ukenummer, som nesten ingen har kontroll på. For et fantastisk system! - Skal vi treffes en gang i løpet av uke 28? - Det kan vi sikkert, jeg skal bare google uke 28 for å finne ut når det er. De fleste kalendere mangler nemlig ukenummer, så det må googles. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 21. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2015 Ja, hvorfor står det ikke ukenummer på kalendere? Veldig irriterende 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 21. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2015 Har ikke peiling på hvilken uke vi er i hehe. Hadde vært kjekt å vite da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 21. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2015 Nei jeg aner ikke. Jeg vet når uke 52, 1,2,3 og 4 er. Men så detter jeg ut. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 21. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2015 Jepp, men hadde jeg ikke hatt den jobben jeg har nå så hadde jeg ikke hatt snøring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 21. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2015 Jeg har alltid kontroll på ukenummer. Unntatt i sommerferien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 21. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2015 Står ukenummer i alle (dvs 2 ) mine kalendre. Jeg har som regel lite peiling både på dato og uke da, så det sjekkes på mobil eller kalenderbok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 21. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2015 Uke 30 Jeg elsker ukenummer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 21. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2015 Jeg har ukenummer i min kalender, så spesielt etter det når jeg kjøpte den, siden typen snakker om ukenummer hele tiden. Han jobber annenhver uke, og tror selvsagt at alle har styr på om det er oddetall eller partallsuke. I år er det forøvrig 53 uker 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 21. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2015 Jeg jobber annenhver helg, partallsuker. Så jeg har litt kontroll. Jeg har slått på "vis ukenummer" på kalenderen min på telefonen. Ellers bruker jeg norsk kalender på nett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 21. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2015 Nei, det er sommer. Og sushitirsdag 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 21. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2015 Slikt har jeg ikke peiling på, i det hele tatt Jeg følger med på datoen da. Men det blir ikke sjekket før første gang jeg må skrive under på noe, i løpet av dagen på jobb. Så det er liksom ikke noe jeg følger med på av andre grunner enn det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 21. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2015 Har somregel kontroll på det, og alle kalenderne jeg har står det på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 21. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2015 Jobber litt i partallsuker, og må sende inn rapport med ukenummer på etter endt jobbing, så ukene har jeg kontroll på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 21. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2015 Jo, følger faktisk med på ukenummer Så ser alltid spesifikt etter kalendre som har ukenumre, og før apple fikk rota seg til å ha ukenummer i kalenderappen sin (lykkedag når de endelig fikk det ) hadde jeg egen app for ukenummer Jeg syns ukenummer var irriterende før jeg "lærte meg til det", men nå syns jeg det er veldig oversiktlig og greit. Dog prøver jeg alltid å inkludere dato også, for dato er jo selvsagt kjempeviktig også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 21. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2015 Jepp. Jeg har stort sett kontroll på ukene pga kampanjeplanlegging. Datoer hadde blitt mye mer uoversiktlig tror jeg. I hvertfall for meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 21. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2015 Synes det er veldig greit med tanke på jobbliste med hvem som jobber når, det er jo gjerne satt opp noen uker fram i tid og kan egentlig ikke tenke meg noen bedre overskrift enn ukenummer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 21. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2015 Ukenummer? Da jeg våknet i dag måtte jeg sjekke på maskina hvilken dag det er. Så nei, jeg har ikke kontroll på uka, på noe som helst vis 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 21. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2015 Jeg vet veldig godt at det er uke 30 nå pga det er første ferieuka mi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 21. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2015 Nå har jeg skrudd på ukenr på telefonen. Så nå vet jeg hvilken uke det er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 21. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2015 Jeg har ingen aning hvilket ukenummer vi er i. Nei, det er sommer. Og sushitirsdag Skal du også på sushitirsdag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 21. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2015 Jeg bruker ukenumre veldig aktivt i jobben. Og forsåvidt også privat. Så jeg digger systemet og vil ikke kvitte meg med ukenumre. Uke 30! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 21. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2015 For oss som jobber turnus, så er ukenummer helt uunnværlig. Vår fagforening lager almanakk som er tilpasset det bruket. Vet alltid hvilke uke det er, men bruker dato for presisering til de "utenfor systemet ". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 21. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2015 Vet det er uke nr 30 nå, siden jeg har ferie. Men på jobb har vi i tillegg turnusuke 1,2,3 og det er litt mer forvirrende. Derfor følger jeg heller vanlig ukesnr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 21. Juli 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2015 På jobben min skjer denne typen ordvekslingen omtrent daglig: Noen: Skal vi legge aktivitetsdagen til uke 10? Noen andre: Hvilken dato begynner den uken med? Men da oppsummerer jeg at ukenummer er praktisk for mange yrkesgrupper. Vi andre får vel bare prøve å følge med. *Installere app* Edit: Der oppdaget jeg at man ikke trenger egen app. Men hva står old for i digital-old? http://www.aftenposten.no/digital_old/Slik-far-du-ukenummer-pa-mobilkalenderen-7867781.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts