Monikawt Skrevet 28. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2015 I dag har både jeg og mannen blødd en del, grrr. Mannen fikk forbud mot å leke med henne resten av dagen, for han girer henne aaaltfor mye opp Gleder meg til de derre valpetennene detter ut, altså ... Flaks for henne at hun er søt. Nå sover hun og ser sååå uskyldig ut ...og jeg er glad jeg er ferdig med det der Hun er sååå søt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Kristine Lindbeck Skrevet 18. August 2015 Rapporter Share Skrevet 18. August 2015 Så fin hun er <3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emmy Skrevet 19. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. August 2015 Dårlig på å oppdatere og ta bilder for tiden! Jessie har rukket å bli hele 14 uker gammel og har vokst noe helt enormt siden vi fikk henne Siden sist har vi vært hos veterinæren og tatt vaksine, begynt på valpekurs, blitt redd for tog etter en skummel opplevelse, i stor grad kommet over redselen for tog (lille tøffingen ), vært på bytur, møtt mange trivelige hunder og mennesker ... Hun er en liten flinkis på kurs, merker godt at hun er eneste gruppe 1-hund Kommer som en liten rakett på innkallingstreningen Gleder meg masse til å trene videre med henne! Bildespam fra da hun var 11 uker gammel ... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emmy Skrevet 19. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. August 2015 Første møte med fjorden, her også 11 uker gammel: 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sissi Skrevet 19. August 2015 Rapporter Share Skrevet 19. August 2015 Noe så nydelig!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emmy Skrevet 19. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. August 2015 Bildespam fra denne uken, 14 uker gammel Jeg fant ut etterpå at noen kamerainnstillinger hadde blitt endret ved et uhell, så mange av bildene ble litt (veldig) blurry, grrr ... Interessant sovestilling Litt sliten etter valpekurs! Samme tur som på 11-ukersbildene Vanskelig å være fotogen når man er varm og sliten 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 19. August 2015 Rapporter Share Skrevet 19. August 2015 Skikkelig fin er hun 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PixinaCollie Skrevet 20. August 2015 Rapporter Share Skrevet 20. August 2015 Fine Jessie! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emmy Skrevet 25. September 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. September 2015 Ops, lenge siden sist igjen ... Jessie har blitt stor. Så stor at det begynner å bli vanskelig å bære henne, noe som selvfølgelig betyr at jeg bare må gå og bære på henne innimellom, bare for kosens skyld Ellers begynner hun å bli en fin liten hund. Det ble litt mer harmonisk her hjemme da vi begynte å stenge henne inne på kjøkkenet når hun oppførte seg teit. Og hun er superflink og fortjener en langt bedre hundetrener enn meg ...For et par uker siden var hun "endelig" blitt stor nok til å hoppe opp på sengen vår, og det tok vel en uke før vi ga opp å krangle med henne om det. Hun er jo så søt! Så nå sover hun visst sammen med oss, får se hvor lang tid det går før vi angrer på det Hun er en liten koseklump Hun har også hatt sin første skade. Ble halt etter å ha blitt løpt ned av labradoren De får definitivt ikke løpe løs sammen igjen før Jessie har blitt større ... Da det skjedde, hylte hun så ille at jeg trodde hun hadde brukket hvert eneste bein i kroppen. Heldigvis var det ikke fullt så ille, men vi fikk betennelsesdempende fra veterinæren og beskjed om å holde henne i ro / kontrollert aktivitet i en uke. Utrolig kjedelig, men vi kom oss nå gjennom det På plussiden var hun veldig flink hos veterinæren og fikk ros for godt gemytt Spamme litt:Sånn ser man ut når man sover.Sånn ser man ut når man våkner.Sånn ser man ut når man krever kos (or else...).Ørene har visst ikke fått med seg rasestandarden ... 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PixinaCollie Skrevet 25. September 2015 Rapporter Share Skrevet 25. September 2015 Så flott Jessie er blitt! Sukk! Kjipt med vettinærtur De havner på mysefistisk vis i senga Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 25. September 2015 Rapporter Share Skrevet 25. September 2015 Kjempesøt :-) og de herligste ørene :-D 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 26. September 2015 Rapporter Share Skrevet 26. September 2015 Nydelig jente Håper hun slipper å bli løpt ned noe mer, kjedelig når de skader seg. Min er også i senga hehe 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emmy Skrevet 26. September 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. September 2015 Godt å høre at det ikke bare er min som er litt bortskjemt Hun har to hundesenger, men har på mystisk vis endt opp med å sove enten oppå eller inntil meg 90 prosent av tiden ... For eksempel akkurat nå:Merkelig det der 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emmy Skrevet 2. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2015 Må spamme litt til siden det er har vært fint vær og man har tatt litt bilder Siden forrige uke har Jessie blitt voksen. Det vil si hun har skjønt at hun er en hund og at det er hennes ansvar å skremme vekk potensielle inntrengere og andre skumle ting ... Jeg ble vekket i dag morges av at hun bjeffet på... tja. Hvem vet. Hun var på soverommet helt uten utsyn, men det var vel en eller annen lyd. Deretter bjeffet hun på lyden av en motorsykkel, som hun for øvrig har hørt jevnlig de tre siste månedene ... Får håpe hun bare er litt ekstra ivrig nå i begynnelsen Og hun har fått sinnsykt dårlig ånde! Nå skjønner jeg hva som menes med ånde som lukker råtten fisk Tannfelling er moro 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 3. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2015 Utrolig fin! Synd med det øret (selv om alt annet er viktigere) men med tannfylling og så mykt som det stå øret ser ut så tror jeg faktisk jeg hadde ofret litt energi på å lime i 2-3 uker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 3. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2015 Nydelig Skal du stille henne ut?Jeg ville også ha limet/tapet øret, selvom det ikke gir noen garantier for at øret skal bli 'riktig', men hadde uansett prøvd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emmy Skrevet 3. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2015 Hehe, det øret, ja ... Må si jeg ble litt overrasket da det reiste seg, siden det var det som var ganske tungt tidligere. Men jeg tenker de får bli som de blir, siden jeg uansett ikke har noen planer om å stille ut. Det føles litt feil av prinsipp å styre med det, som om hun ikke er bra nok som hun er Selv om hun var veldig søt med vippeører, da 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emmy Skrevet 12. November 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. November 2015 Jessie fylte 6 måneder i går! Hvor ble det av lille bollevalpen?? Men det har sine fordeler at hun begynner å bli litt mer voksen. Blant annet at hun vet hva nei betyr, og at de sylskarpe nålene er byttet ut med skikkelige tenner. Veldig deilig Ellers så er hun sååå flink - vi begynner å få til en grei utgangsstilling, og hun var helt super på innkalling i dag! Kom som et skudd i møte med både folk, hunder og rådyr. Litt stolt Lenge siden jeg hadde tatt bilder, så måtte ta en liten photo shoot i dag ... Innkalling! Kongle! Raptus! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PixinaCollie Skrevet 20. November 2015 Rapporter Share Skrevet 20. November 2015 Jessie blir bare finere og finere! [emoji7] nest siste bilde var konge, haha! Skikkelig Sid-jessie! Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emmy Skrevet 15. Januar 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2016 Jessie er 8 måneder gammel, og har blitt så fin og flink Hvis man ser bort fra bæsjespising og overivrig varsling for hver minste lyd, er hun sånn cirka nesten perfekt Det har blitt lite bilder i det siste, men måtte ta et julebilde foran "juletreet". Vi har et stort et også, men gadd ikke ta det frem i år. Orket ikke passe på det hele tiden, glitter og julekuler er litt for fristende for en liten ramp ... Og da vi endelig fikk litt snø og sol fristet det plutselig å ta bilder igjen Og så har vi lært et nytt triks 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirapusen Skrevet 15. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2016 For en flott frøken! Synes det halvveis hengende øret hennes var utrolig sjarmerende :) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 16. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2016 Så flott hun har blitt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emmy Skrevet 2. April 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. April 2016 Ops, lenge siden sist! Jessie har blitt 10 måneder og endelig fått første løpetid. Hun er snill, søt, kosete, lydig-ish, ivrig på å trene, begynner endelig å vise mindre interesse for hestebæsj ... Helt perfekt, rett og slett, om man ser bort fra lydnivået Digger den hunden, altså Noen bilder fra de siste månedene: Litt glad i pinner, ja 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 3. April 2016 Rapporter Share Skrevet 3. April 2016 Så fin og feminin Lyd ja, hehe, livet med kortis det.. Skule bort på Yoshi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emmy Skrevet 3. April 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. April 2016 2 timer siden, Red Merle skrev: Så fin og feminin Lyd ja, hehe, livet med kortis det.. Skule bort på Yoshi Takk takk, sier Jessie Hehehe, hvis jeg kunne endret én ting ved rasen, hadde det nok vært det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts