Gå til innhold
Hundesonen.no

Avlyse utstilling?


Lillekrapyl
 Share

Recommended Posts

Har gledet meg siden i sommer til utstillingen her i Kristiansand (Homme) i begynnelsen av august.

Så går plutselig den ene klubben ut og sier at det blir avlyst.

De har søkt NKK om å få avlyse, NKK har avslått, men klubben står på sitt og sier det ikke blir utstilling.

Hva skjer nå? Nå som NKK avslår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig egoistisk da men :) Det er virkelig ingenting for oss som bor i sørøst .Ble veldig glad da gr 10 fikk være med på Homme igjen jeg men den gang ei :( . Mindre kjøring å dra til Danmark enn til nærmeste småutstilling iNorge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som de mangler frivillige til å stille opp for å kunne gjennomføre utstillingen. Hva om du hjalp til å mobilisere folk så de kan klare å gjennomføre alt det en utstillingshelg krever?

Jeg er ikke noe fan av utstilling selv, men jeg stiller opp for klubben min når de arrangerer for å støtte klubben. :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har jo bare søkt etter frivillige i den gruppa. Og hvis en ikke har en chinese crested, er en jo mest sannsynlig ikke med i gruppa. Er mange andre hundegrupper på sørlandet, hvor de burde søkt etter frivillige. Har kommentert dette på den statusen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har jo bare søkt etter frivillige i den gruppa. Og hvis en ikke har en chinese crested, er en jo mest sannsynlig ikke med i gruppa. Er mange andre hundegrupper på sørlandet, hvor de burde søkt etter frivillige. Har kommentert dette på den statusen også.

Mange klubber som er litt klønete med hvordan de mobiliserer frivillige. Da er det ofte fint å sende dem en mail og si at du gjerne stiller opp, og spør hvordan du kan hjelpe. Kanskje du kan ta over ansvaret for å skaffe frivillige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig egoistisk da men :) Det er virkelig ingenting for oss som bor i sørøst .Ble veldig glad da gr 10 fikk være med på Homme igjen jeg men den gang ei :( . Mindre kjøring å dra til Danmark enn til nærmeste småutstilling iNorge

Har dette noe å gjøre med at det er lite frivillige til aktiviteter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om man ikke har vært med på å arrangere utstilling, vet man antageligvis ikke hvor mye jobb som ligger bak.. Jeg fikk i hvertfall en AHA opplevelse. Synd de ser se nødt til å avlyse pga mangel på frivillige 

Etter å hatt mye av ansvaret for år nå, så støtter jeg denne! Det er mange som tror at mesteparten av arbeidet er den helga, men Neida.. Hos meg varer som regel ei utstilling i flere Mnd..

Og dette blir nok dessverre realiteten fremover når færre melder på utstillingene, og dugnadsånden forsvinner hos mange.. For hvor mange er det ikke som klager på for lite aktiviteter, men aldri bidrar selv :aww:

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig det løser seg! Denne utstillingen vil være første jr utstilling for valpen min :)

Det er mye jobb å arrangere utstilling, og mye kjeft å hente innen konklusjonen ofte blir at det gikk jo greit tross alt. Jeg har gitt meg fra utstillingskomiteen i min klubb flere ganger, men klarer ikke å holde meg helt unna allikevel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt styre og mye interne konflikter i kineserklubben gjør at de ikke orker tydeligvis. Miniatyrhundklubben kjører på så håper det løser seg.

Håper virkelig det løser seg! Denne utstillingen vil være første jr utstilling for valpen min :)

Det er mye jobb å arrangere utstilling, og mye kjeft å hente innen konklusjonen ofte blir at det gikk jo greit tross alt. Jeg har gitt meg fra utstillingskomiteen i min klubb flere ganger, men klarer ikke å holde meg helt unna allikevel ;)

Da er det bekreftet at NMHK holder utstilling lørdag 01.08 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ikke kineserklubben? Da skal det bli interessant å se om de får arrangere noen utstillinger i det hele tatt til neste år...

Det NMHK skriver er:

Informasjon vedr. NMHK avd. Agders utstilling i Kristiansand lørdag 1. august 2015.

Vi kan med glede orientere om at vår utstilling vil bli arrangert. Utstillingen lørdag vil avholdes som en endagsutstilling i regi av NMHK hovedstyret og Panawana.

Vi vil komme ut med annonse så snart dommere er på plass igjen. Til helgen avholder vi dobbeltutstilling med spesialer på Hadeland, som må prioriteres i første omgang, så vi ber om litt tålmodighet rundt dette, men det jobbes parallellt med utstillingen i Kristiansand.

Vi har allerede lagt masse planer for utstillingen og tror dere vil bli godt fornøyde med arrangementet.

Vi gleder oss!

Vi kommer ut med informasjon fortløpende så snart vi har noe på plass.

For spørsmål om arrangement kontakt Anniken Holtnæs

(Vi kan ikke svare på spørsmål om hva som skjer med søndagens arrangement på nåværende tidspunkt, da det er opp til NCCK)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...