Djervekvinnen Skrevet 29. August 2015 Rapporter Skrevet 29. August 2015 Så fine! Likte spesielt godt Flekken. Fine tegninger 1 Siter
Guest 2ne Skrevet 29. August 2015 Rapporter Skrevet 29. August 2015 Sikker på at du skal beholde ei tispe fra dette kullet? For disse to er jo hanner Neida Min favoritt av frøknene på disse bildene er Flekken, tror jeg Siter
Snøfrost Skrevet 29. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 29. August 2015 Sikker på at du skal beholde ei tispe fra dette kullet? For disse to er jo hanner Neida Min favoritt av frøknene på disse bildene er Flekken, tror jeg Tja, jeg var i alle fall Neida, skal ha en av tispene. Kan ikke ha en hann av disse her da de allerede har både mor og to halvsøstre her. Greiest med et hukjønn til i familien da Flekken har en større tilstedeværelse for tiden. Hun er kul hun, tror hun selv i alle fall. Veldig full av segselv Jeg digger jo sånne valper, men jeg velger ikke før de blir en del eldre. Dette kan jo endres eller i det minste kan søstera komme etter. 1 Siter
Maria Skrevet 29. August 2015 Rapporter Skrevet 29. August 2015 Svarten og Giganten snakker til meg Fy søren for noen deilige valper du har altså. 1 Siter
Guest 2ne Skrevet 29. August 2015 Rapporter Skrevet 29. August 2015 Flekken har en større tilstedeværelse for tiden. Hun er kul hun, tror hun selv i alle fall. Veldig full av segselv Jeg digger jo sånne valper, men jeg velger ikke før de blir en del eldre. Dette kan jo endres eller i det minste kan søstera komme etter. hehe.. Jeg falt for Ali i løpet av første timen eller noe sånt jeg, hun var deilig sinna fordi hun ikke kom fort nok frem til puppen Men jeg tok ikke noe offisielt valg før de var 6 uker eller noe sånt, fordi jeg ville vurdere søsteren også.. Og søsteren er flott hun, mer lik moren sin enn hva Ali er, ei aktiv og frempå frøken, men samme hvor mye jeg prøvde, så var det bare Ali jeg endte opp med.. Fordi sånn er det bare med magefølelse og sånt Søsteren har slått oss på alle utstillinger vi har vært på da Siter
Sprettballen Skrevet 30. August 2015 Rapporter Skrevet 30. August 2015 Spørs om vi ikke må ha en sibbe med tiden...sambo har såååå lyst på Hvis han blir mer aktiv, så kan det hende jeg sier ja *ler* 1 Siter
Tekopp Skrevet 31. August 2015 Rapporter Skrevet 31. August 2015 Hehe, tror jeg overlever. Er dessuten ikke så lett å valpenappe noen her, det er flere som varsler om noen sniker seg inn på tomta. Men hilse på må du gjerne om du skulle være på disse trakter en gang. Kommer lett på besøk om jeg er i området-ish, uavhengig av valper altså Har du valpene boene ute eller inne forresten? 1 Siter
Siri Skrevet 31. August 2015 Rapporter Skrevet 31. August 2015 Får liksom ikke mindre lyst på en av å se disse bildene nei 1 Siter
Snøfrost Skrevet 1. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 1. September 2015 Svarten og Giganten snakker til meg Fy søren for noen deilige valper du har altså. Takk, synes selv de er noe herlige små krabater. Selv om jeg vet det er en del "drittjobb" - bokstavelig talt - de neste ukene. Men de er jo bare så verd det hehe.. Jeg falt for Ali i løpet av første timen eller noe sånt jeg, hun var deilig sinna fordi hun ikke kom fort nok frem til puppen Men jeg tok ikke noe offisielt valg før de var 6 uker eller noe sånt, fordi jeg ville vurdere søsteren også.. Og søsteren er flott hun, mer lik moren sin enn hva Ali er, ei aktiv og frempå frøken, men samme hvor mye jeg prøvde, så var det bare Ali jeg endte opp med.. Fordi sånn er det bare med magefølelse og sånt Søsteren har slått oss på alle utstillinger vi har vært på da Litt som meg og Fjellbris. Fjellbris er ikke en tøffing riktignok, men hun var bare min hun. Så får søsteren bare slå oss i utstillingsringen Kommer lett på besøk om jeg er i området-ish, uavhengig av valper altså Har du valpene boene ute eller inne forresten? De bor inne Har alle hundene inne om natta og alle er "stuehunder" på omgang, selv om stua er okupert av mamma Denali med valper akkurat i disse ukene. Sosialisering av valper er hardt arbeid... alle fikk en runde på fange for kosing i dag. (ignorer det flotte og ryddige bordet med kjemibok osv i bakgrunnen) 6 Siter
Mud Skrevet 3. September 2015 Rapporter Skrevet 3. September 2015 Herregud, så søte huskyvalper er 1 Siter
Toril Skrevet 4. September 2015 Rapporter Skrevet 4. September 2015 Herlighetene .Hadde beholdt alle jeg..... i noen uker. Sånn til de tipper tre måneder kanskje . 1 Siter
Snøfrost Skrevet 4. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 4. September 2015 Herlighetene .Hadde beholdt alle jeg.... i noen uker. Sånn til de tipper tre måneder kanskje . De er veldig søte så lenge, men jeg lover de er fulle av ramp! Så det er liksom greit at de blir litt færre også 1 Siter
Malamuten Skrevet 4. September 2015 Rapporter Skrevet 4. September 2015 Giganten ass Fin farge, fint uttrykk og fin utstråling 1 Siter
Tekopp Skrevet 4. September 2015 Rapporter Skrevet 4. September 2015 Du har ikke lyst til å filme litt en dag snart Snøfrost? Siter
Snøfrost Skrevet 4. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 4. September 2015 De vokser og gror. Nå har de også vært ute et par ganger. Stripa og Giganten Svarten Lysen Flekken Skal ta film til uka igjen @Tekopp. Mye greier med speisal og EDS denne helga så da har jeg ikke tid til å redigere noe film. Må bruke ledig tid til å vaske hunder Er på tide at de får sine "ordentlige" navn synes jeg. Skal se om jeg får bestemt meg for hvem som skal hete hva i løpet av helga. Nå er de jo 5 uker gamle på lørdag. 4 Siter
Tekopp Skrevet 4. September 2015 Rapporter Skrevet 4. September 2015 Skal ta film til uka igjen @Tekopp. Mye greier med speisal og NSHK denne helga så da har jeg ikke tid til å redigere noe film. Må bruke ledig tid til å vaske hunder Er på tide at de får sine "ordentlige" navn synes jeg. Skal se om jeg får bestemt meg for hvem som skal hete hva i løpet av helga. Nå er de jo 5 uker gamle på lørdag. Skjønner godt at du er travel nå om dagen altså, er bare det at valpene er på sitt aller søteste nå ca (det er faktisk vitenskapelig bevist at valper er søtest mellom 4 og 9-10 uker om jeg ikke husker feil ) Siter
Snøfrost Skrevet 4. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 4. September 2015 Skjønner godt at du er travel nå om dagen altså, er bare det at valpene er på sitt aller søteste nå ca (det er faktisk vitenskapelig bevist at valper er søtest mellom 4 og 9-10 uker om jeg ikke husker feil ) Har tatt video, må bare få redigert :-) Siter
Maria Skrevet 4. September 2015 Rapporter Skrevet 4. September 2015 Kjære vene!! Er det mulig å være så fiiiine??? Nå begynner jeg virkelig å digge de røde (?) også! Smelt...- Maria 1 Siter
Mackenzie Skrevet 4. September 2015 Rapporter Skrevet 4. September 2015 Så fine! SH er noe av det fineste jeg vet, men også blant de få rasene jeg vet 100% sikkert at aldri kommer i hus her. Nesten litt sur på meg selv for at jeg ikke har en livsstil som er forenlig med husky, for de er jo så vakre! 1 Siter
Recommended Posts