Tekopp Skrevet 4. August 2015 Rapporter Skrevet 4. August 2015 Her er resten av bloggposten hvis noen vil lese: http://snofrost.blogspot.no/2015/08/valpene-er-3-dager-gamle.html Funker nå Spent på hva de små nurkene blir å hete 1 Siter
HeleneFS Skrevet 4. August 2015 Rapporter Skrevet 4. August 2015 Så fiiiine de er , også så deilige lyder på videoen! Var det samme valpen som snakket/gryntet hele tiden eller byttet de på det? Siter
Snøfrost Skrevet 4. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 4. August 2015 Så fiiiine de er , også så deilige lyder på videoen! Var det samme valpen som snakket/gryntet hele tiden eller byttet de på det? Det er i alle fall 3 ulike av gryntepølsene som lager lyd på videoen valp 5, valp 1 og valp 2 Siter
Lola Pagola Skrevet 5. August 2015 Rapporter Skrevet 5. August 2015 Gratulerer med ett flott kull. Jammen meg er de søte allerede Sent fra min SM-T525 via Tapatalk 1 Siter
Snøfrost Skrevet 8. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 8. August 2015 I dag er gryntepølsene blitt 1 uke gamle allerede! Skal jammen si tiden flyr fort! De legger på seg som ugress alle sammen. Denali er en flink mamma og vil foreløpig ikke være borte fra de lengre enn den tiden det tar å komme seg på do og kanskje snuse på et par blomster Valpene i fødselsrekkefølge. Valp 1 og 4 er tisper, de andre er hanner. Flere bilder her: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10153086079947108.1073741876.645662107&type=1&l=eb1ab8e63d 3 Siter
Snøfrost Skrevet 17. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 17. August 2015 De har blitt 2 uker alt! Vokser og gror som bare det. Nå har de blitt mer aktive og våkne og begynner å bli langt mer morsomme Har ikke bestemt hvem som skal få hvilket av navnene ennå, så det går på midlertidige navn for øyeblikket. Valp 1 - Stripa (tispe) Valp 2 - Svarten Valp 3 - Lysen Valp 4 - Flekken (tispe) Valp 5 - Giganten 8 Siter
Snøfrost Skrevet 28. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 28. August 2015 Siden det bare er jeg som skriver i denne tråden, selv om flere leser. Så får dere nøye dere med en link til bloggen denne gangen. Her er valpenes navn: http://snofrost.blogspot.no/2015/08/alaskakullet-navn.html 3 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 28. August 2015 Rapporter Skrevet 28. August 2015 Unnskyld, jeg er for dårlig til å kommentere, jeg er jo alltid inne og leser! Jeg har tenkt på kullet i det siste, gleder meg til å lese blogginnlegget med navn og få se dem litt større. Edit: Praktfulle navn! 2 Siter
Toril Skrevet 28. August 2015 Rapporter Skrevet 28. August 2015 Nydelige småtter og flotte navn . 1 Siter
Tekopp Skrevet 28. August 2015 Rapporter Skrevet 28. August 2015 Sorry for manglende respons, jeg prøver å ikke ta helt av i kulltråden din så du ikke skal bli redd for valpenapping (hadde skjønt det om du var bekymra rundt julekull-tider...) Digger navnene du har valgt, spesielt tispenavnene . Håper de ender opp hos noen som konkurrerer aktivt med bikkja, navnene er jo som skapt for å bli ropt høyt av funksjonærer 2 Siter
Guest 2ne Skrevet 28. August 2015 Rapporter Skrevet 28. August 2015 Valp 3 - Lysen Jeg har en greie for han her, altså Siter
Guest Jonna Skrevet 28. August 2015 Rapporter Skrevet 28. August 2015 Giganten var stilig Om du om noen år lager en rød tispe med blå øyner så står det mitt navn på den altså Men vent noen år Siter
HeleneFS Skrevet 28. August 2015 Rapporter Skrevet 28. August 2015 Herregud så fine de er hele gjengen jeg synes også du tar kjempefine bilder av dem! 1 Siter
Mud Skrevet 28. August 2015 Rapporter Skrevet 28. August 2015 Herregud, jeg er svak for de mørke Nydelige! 1 Siter
Puttiva Skrevet 28. August 2015 Rapporter Skrevet 28. August 2015 Svarten Sent fra min D5803 via Tapatalk 1 Siter
Snøfrost Skrevet 28. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 28. August 2015 Unnskyld, jeg er for dårlig til å kommentere, jeg er jo alltid inne og leser! Jeg har tenkt på kullet i det siste, gleder meg til å lese blogginnlegget med navn og få se dem litt større. Edit: Praktfulle navn! Det går fint altså, jeg kan være flink til akkurat det der selv Men det er allikevel litt kjedelig å skrive i en tråd uten respons så da blir det ikke så mye, foreløpig? Sorry for manglende respons, jeg prøver å ikke ta helt av i kulltråden din så du ikke skal bli redd for valpenapping (hadde skjønt det om du var bekymra rundt julekull-tider...) Digger navnene du har valgt, spesielt tispenavnene . Håper de ender opp hos noen som konkurrerer aktivt med bikkja, navnene er jo som skapt for å bli ropt høyt av funksjonærer Hehe, tror jeg overlever. Er dessuten ikke så lett å valpenappe noen her, det er flere som varsler om noen sniker seg inn på tomta. Men hilse på må du gjerne om du skulle være på disse trakter en gang. Jeg har en greie for han her, altså Det har jeg også, av en eller annen finurlig grunn. Synes han ser delikat ut med den lyse fargen. Giganten var stilig Om du om noen år lager en rød tispe med blå øyner så står det mitt navn på den altså Men vent noen år Det kommer til å ta en del år, så ingen fare for noe slikt umiddelbart. Jeg har jo bare brunøyde og bortsett fra én fremtidig partner og en kanskje partner så er det ikke noen blåøyde hanner i kikkerten heller. Og de som er blåøyd bærer muligens ikke rødt. Og i tillegg så skal det være en tispe. Med andre ord jeg forventer ikke en sånn en de første årene frem i tid i alle fall. Herregud så fine de er hele gjengen jeg synes også du tar kjempefine bilder av dem! Takk takk Siter
Guest Jonna Skrevet 29. August 2015 Rapporter Skrevet 29. August 2015 Det kommer til å ta en del år, så ingen fare for noe slikt umiddelbart. Jeg har jo bare brunøyde og bortsett fra én fremtidig partner og en kanskje partner så er det ikke noen blåøyde hanner i kikkerten heller. Og de som er blåøyd bærer muligens ikke rødt. Og i tillegg så skal det være en tispe. Med andre ord jeg forventer ikke en sånn en de første årene frem i tid i alle fall. Takk takk Ja men så bra (men holder med bare en rød uten blå, og når alt kommer til alt så driter jeg litt i fargen. Er vel samme greien som jeg har lyst på blå kelpie. Jeg har jo virkelig mange av de og prøvd enda hardere å få det liksom ) Siter
TonjeM Skrevet 29. August 2015 Rapporter Skrevet 29. August 2015 Så nydelige små, og med de markeringene ser de jo ut som små banditter hele gjengen! Og så har de fått noen flotte navn da, mye å leve opp til der! 1 Siter
Monikawt Skrevet 29. August 2015 Rapporter Skrevet 29. August 2015 Fine navn til nydelige valpiser 1 Siter
Snøfrost Skrevet 29. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 29. August 2015 Ja men så bra (men holder med bare en rød uten blå, og når alt kommer til alt så driter jeg litt i fargen. Er vel samme greien som jeg har lyst på blå kelpie. Jeg har jo virkelig mange av de og prøvd enda hardere å få det liksom ) Bra det ikke bare er meg som har sånn "flaks" med farger. Jeg har villet ha en svart/hvit og blåøyd i over 22 år (litt over 21 år siden jeg fikk min første), men neida her blir det bare brunøyde. Sånn går det når man ikke kjøper hund på farge Men veldig fornøyd med gjengen da, så savner ikke de de blå øynene 1 Siter
Snøfrost Skrevet 29. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 29. August 2015 I dag er valpene 4 uker, og i går tok jeg noen bilder av dem. Jeg har ikke gjort meg noen særlige tanker om hvem av tispene jeg skal beholde ennå. Men det bør jeg jo kanskje gjøre snart. Det er faktisk bare 4 uker til de kan flytte Navn må også fordeles... Om noen skulle ha noen tanker om tispene eller andre ting så er det bare å komme med dem. Ståbildene gir bare et lite innblikk i hvordan de er konstruert, de står overhodet ikke spesielt pent noen av dem. Og så bærer de sterkt preg av å være litt for unge for den slags foreløpig 2 Siter
Enits Skrevet 29. August 2015 Rapporter Skrevet 29. August 2015 Jeg har en ting for valp 4, men aner ikke hvorfor! Hun bare snakker til meg liksom 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 29. August 2015 Rapporter Skrevet 29. August 2015 Jeg bare dauer av hvor tjukke de er nå! 1 Siter
Recommended Posts