Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Noen som vet om noen aktiviteter av noe slag, for hund og barn i eller i nærheten av Oslo? Det være seg kurs eller noe annet som kan være gøy og lærerikt for barn og hund ?

  • Like 1
Skrevet

Noen som vet om noen aktiviteter av noe slag, for hund og barn i eller i nærheten av Oslo? Det være seg kurs eller noe annet som kan være gøy og lærerikt for barn og hund ?

Sjekk ut oslo hundeskole. De har barn og hund leir hver sommer. Vil nesten tro de er fylt opp nå, men går jo an å se. Trooor de har noe opplegg for barn og hund ellers også, men ska ikke si det sikkert.

Skrevet

Sjekk ut oslo hundeskole. De har barn og hund leir hver sommer. Vil nesten tro de er fylt opp nå, men går jo an å se. Trooor de har noe opplegg for barn og hund ellers også, men ska ikke si det sikkert.

Den leiren har jeg veldig lyst at de skal få dra på den en gang, men de er litt ung enda ( 8 år ) og koster litt. Skal sjekke om de har noe annet tilbud også :)

Skrevet

Dette så jo kjempespennende ut! Litt langt, men kanskje en mulighet å ta en helg på "hyttetur" :ahappy: Har du personlig erfaring derfra?

Nei, ikke gått på kurs med dem selv, men har hørt veldig mye positivt om dem, spesielt passeringskursene de har. Vurderte å bli med på kantarellkurset i fjor, men datoene passet ikke.

  • 4 weeks later...
Skrevet

Takk for tips!

Nå blir det Kidscamp hos GoodDog til helga, twinsa vår med vår krølle og en lånekrølle :) Spennende og vi gleder oss!

  • Like 5
Skrevet

Barn+hund=sant ☺ kjempefornøyd med helgen og kan varmt anbefales! Flink instruktør, både med barn og hund ? God nyhet er at som følge av vår interesse har hun ordnet det slik at det blir nytt kurs som går en gang i uken fra høsten av.☺☺☺??

  • Like 6
Skrevet

Barn+hund=sant ☺ kjempefornøyd med helgen og kan varmt anbefales! Flink instruktør, både med barn og hund God nyhet er at som følge av vår interesse har hun ordnet det slik at det blir nytt kurs som går en gang i uken fra høsten av.☺☺☺

Åh så bra at noen arranger kurs med kun barn og hund! Det har jeg savnet gitt!

  • Like 2
Skrevet

Barn+hund=sant ☺ kjempefornøyd med helgen og kan varmt anbefales! Flink instruktør, både med barn og hund God nyhet er at som følge av vår interesse har hun ordnet det slik at det blir nytt kurs som går en gang i uken fra høsten av.☺☺☺

Så gøy å høre at dere ble så fornøyde! Både barn og hunder var kjempeflinke hele helgen! Fra september blir det mer barn og hund på kveldstid, håper å se dere der :-) Lykke til videre med Albert! :-)

Skrevet

Så gøy å høre at dere ble så fornøyde! Både barn og hunder var kjempeflinke hele helgen! Fra september blir det mer barn og hund på kveldstid, håper å se dere der :-) Lykke til videre med Albert! :-)

Bare fordi jeg stalker har jeg nå også funnet ut at instruktøren har god utdannelse innenfor barn og dermed får barna en enda bedre opplevelse av kurset! Nå skulle jeg ønske min datter var yngre, mens hun ennå hadde interesse for å trene hund (den har Asti klart å knuse). Så alle i østfold området med små barn og hund, bør sende barna på kurs her!

  • Like 1
Skrevet

Så gøy å høre at dere ble så fornøyde! Både barn og hunder var kjempeflinke hele helgen! Fra september blir det mer barn og hund på kveldstid, håper å se dere der :-) Lykke til videre med Albert! :-)

Jeg håper veldig at vi får det til og at det ikke kolliderer med annen trening :)

Bare fordi jeg stalker har jeg nå også funnet ut at instruktøren har god utdannelse innenfor barn og dermed får barna en enda bedre opplevelse av kurset! Nå skulle jeg ønske min datter var yngre, mens hun ennå hadde interesse for å trene hund (den har Asti klart å knuse). Så alle i østfold området med små barn og hund, bør sende barna på kurs her!

Jeg kan bekrefte at hun er veldig flink og pedagogisk med barna og dette er et supert tilbud :) Stemmer derfor også i at andre bør sende barna og hundene sine dit :dog_running:

Kanskje jeg må lage en liten bildetråd fra helgen :ahappy:

Edit: Takk @SandyEyeCandy for tipset :thumbs:

  • Like 2
Skrevet

Jeg håper veldig at vi får det til og at det ikke kolliderer med annen trening :)

Jeg kan bekrefte at hun er veldig flink og pedagogisk med barna og dette er et supert tilbud :) Stemmer derfor også i at andre bør sende barna og hundene sine dit :dog_running:

Kanskje jeg må lage en liten bildetråd fra helgen :ahappy:

Edit: Takk @SandyEyeCandy for tipset :thumbs:

Ja til bildetråd! :-) Dette kurset var i Frognerparken i Oslo og det blir barn og hund-kurs både der og i Moss i løpet av høsten.

  • Like 2

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...