Gå til innhold
Hundesonen.no

Påmelding på stevne


litchi
 Share

Recommended Posts

Hei!
Det er jo slik at man må være medlem i nkk for å melde på en hund til konkurranse. Jeg har nettopp meldt på Litchi på et rally-lydighetstevne men har fått beskjed av arrangør at jeg ikke er medlem. Dette er muligens fordi eieren til Litchi, min far, ikke har betalt årsavgift til nkk fordi han tenkte å ikke være medlem. Jeg derimot betalte årsavgift på min egen bruker der jeg har koblet opp Litchi slik at jeg kan melde hun på konkurranser. Likevel får jeg mail om at årsavgiften min ikke er betalt.

Vet noen om det er slik eieren til hunden på være medlem i nkk for at andre skal kunne melde på hunden i konkurranser? Er lite gira på å måtte betale enda en årsavgift og klubbmedlemskap egentlig..... :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I reglementet for rally-lydighet står det:
Fører som ikke er medlem av NKK eller NKK's medlemsklubb kan delta, men må betale dobbel påmeldingsavgift.

Dvs. At det er jeg som må være medlem, ikke eieren til hunden? Skulle gjerne spurt nkk, men det tar for lang tid, stevnet er på lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...