Artemis Skrevet 29. Juni 2015 Rapporter Skrevet 29. Juni 2015 Så spennende! Jeg krysser fingrene for mange fine og friske valper! 1 Siter
Stine Pernille Skrevet 10. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Juli 2015 Endelig er valpene her! De ble født i rakettfart onsdags ettermiddag. Det hele var overstått på rett over 2 timer, og 5 friske valper kom ut. Lumi var rolig og behersket, og lot meg hjelpe til. Har skrevet litt i bloggen om selve fødselen, så det kan dere lese der. Fordelingen ble 3 hanner og 2 tisper, alle i fargen cifka / merle. Alt er bra med mor og barn <3 Har rotet bort speilrefleksen min, men jeg skal legge inn bra bilder, så snart jeg finner den igjen! 13 Siter
Lunatic Skrevet 10. Juli 2015 Rapporter Skrevet 10. Juli 2015 Gratulerer! Også bare cifra da! *sikle* Siter
H P Skrevet 10. Juli 2015 Rapporter Skrevet 10. Juli 2015 Gratulerer med fint kull! Blir spennende å høre mer og se mer bilder etterhvert Siter
MiO Skrevet 10. Juli 2015 Rapporter Skrevet 10. Juli 2015 Gratulerer med vakkert kull Merle (cifka) er den vakreste fargen jeg vet om på hunder :wub: Siter
Stine Pernille Skrevet 10. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Juli 2015 Tusen takk! Jeg er i hvertfall helt betatt! Glemmer tid og rom rundt disse små.... Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
HeleneFS Skrevet 10. Juli 2015 Rapporter Skrevet 10. Juli 2015 Gratulerer så mye!! Også favorittfargen min da, er det mulig å komme på valpekos/sosialisering etterhvert ???????? Vet ikke om det er trygt da, kanskje jeg smugler med meg en hjem igjen!!! Siter
SFX Skrevet 10. Juli 2015 Rapporter Skrevet 10. Juli 2015 Gratulerer med enkel fødsel og fem velskapte! Siter
Stine Pernille Skrevet 11. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Juli 2015 Gratulerer så mye! Også favorittfargen min da, er det mulig å komme på valpekos/sosialisering etterhvert ???????? Vet ikke om det er trygt da, kanskje jeg smugler med meg en hjem igjen!! Jamen, såklart du kan det! Er da fortsatt to hanner til salgs 1 Siter
Shlush Skrevet 11. Juli 2015 Rapporter Skrevet 11. Juli 2015 Jamen, såklart du kan det! Er da fortsatt to hanner til salgs Hadde jeg ikke hatt valp så hadde jeg vært meget meget frista :-P 1 Siter
Stine Pernille Skrevet 1. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 1. August 2015 Sent from my iPhone using Tapatalk 9 Siter
Stine Pernille Skrevet 1. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 1. August 2015 Valpene er blitt over 3 uker, og jeg har endelig tid til å oppdatere her og der, siden jeg nå endelig har ferie!!!De små vokser som ugress og er livlige små rakkere!Utadvendte, nysgjerrige, sosiale, vennlige.... Er så spent på hva som bor i disse små!Vi fikk en kjip start på uken, da vi måtte la minste tispen sovne inn. Hun gikk ikke opp i vekt og lå til slutt under halvparten av vekten til den andre tispen. I samråd med veterinær lot vi henne slippe å lide mer. Vi gjorde alt vi kunne, men forgjeves. Nå koser vi oss med de 4 andre og fokuserer på dem. Huset er åpent for valpebesøk Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Stine Pernille Skrevet 1. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 1. August 2015 Vi bor rett utenfor Bergen Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Monikawt Skrevet 1. August 2015 Rapporter Skrevet 1. August 2015 Blåååå Trist med den ene valpen 1 Siter
Recommended Posts