Kenzo Skrevet 29. April 2016 Rapporter Skrevet 29. April 2016 På 27.4.2016 at 1:29 PM, soelvd skrev: Ååh Gratulerer Er vel ikke en liten Stord-valp vel? Takk Nei, han her er svensk Siter
Kenzo Skrevet 29. April 2016 Rapporter Skrevet 29. April 2016 På 28.4.2016 at 2:43 PM, Rora skrev: Såååå nydelig da! Jaa, helt enig der du Siter
Betty Skrevet 30. April 2016 Rapporter Skrevet 30. April 2016 Da jeg stod opp i dag ble jeg møtt av en blodflekk på gulvet i gangen. Bris har starta løpetiden! Hvis alt går som det skal og jeg har litt flaks blir det små tollervalper her i juli. 15 Siter
SofieAurora Skrevet 2. Mai 2016 Rapporter Skrevet 2. Mai 2016 Han blir bare vakrere og vakrere 7 Siter
xxx12345 Skrevet 2. Mai 2016 Rapporter Skrevet 2. Mai 2016 Her er min valpegjeng 2016 En av dem blir her, men vet ikke hvilken av dem enda.. 10 Siter
Katharina Skrevet 2. Mai 2016 Rapporter Skrevet 2. Mai 2016 Nydelige valper. ❤️ Lykke til alle sammen. ❤️ Siter
Sasha&Kiara Skrevet 2. Mai 2016 Rapporter Skrevet 2. Mai 2016 Her ventes enda på Rocky. Nå er det bare en 3ukers tid til han er klar for å hentes. Gleder meg så inni granskauen, haha Også er jeg litt furt for at han er 3dager for ung til dos4all i år 19 Siter
SofieAurora Skrevet 6. Mai 2016 Rapporter Skrevet 6. Mai 2016 Besøkte min kjære salukivalp i går for første gang. Tror aldri jeg har vært såå forelsket i et individ noen gang! Se på nydeligheten min! Sov godt på skulderen til kommende matmor. På armen til kommende bestemor! Jeg gleder meg masse til å hente han i slutten av juni! Pengene spares opp og tingene skal straks kjøpes inn! 14 Siter
Maria Skrevet 8. Mai 2016 Rapporter Skrevet 8. Mai 2016 Hadde en lang og god prat med oppdrettern min her om dagen. Nå er det endelig bekreftet at jeg får førstevalget på valp neste sommer Juhuu!! Så da er det ingen vei tilbake - blir det født ei bra tispe neste sommer er hun min. Jeg har ventet i "årevis" på å få førstevalget, da oppdretter selv har beholdt tispe, eller fordi det ikke har passet for meg. Så endelig kan man begynne å glede seg litt. Det er ennå godt og vel ett år til, men nå er det litt mer håndfast. Gjelder bare å finne en bra hannhund til tispa nå. 18 Siter
Monikawt Skrevet 11. Mai 2016 Rapporter Skrevet 11. Mai 2016 Valgene er 2 uker gamle i dag ventetida er laaaaang.. godt man har to andre søtinger å kose seg med i mellomtiden 4 Siter
Kenzo Skrevet 13. Mai 2016 Rapporter Skrevet 13. Mai 2016 På 05/02/2016 at 3:49 PM, Sasha&Kiara skrev: Her ventes enda på Rocky. Nå er det bare en 3ukers tid til han er klar for å hentes. Gleder meg så inni granskauen, haha Også er jeg litt furt for at han er 3dager for ung til dos4all i år Åååå, hællandussan ? de siste ukene går sååå sakte, husker jeg, men det er så verd det ? 1 Siter
Sasha&Kiara Skrevet 13. Mai 2016 Rapporter Skrevet 13. Mai 2016 30. mai går flyet, og 31. mai er han endelig hos meg. Guriland nå er det ikke mange uker/dager igjen. 2 Siter
Hermes Skrevet 16. Mai 2016 Rapporter Skrevet 16. Mai 2016 På 5. april 2016 at 9:50 PM, Carro92 skrev: fra hvem kennel? En av disse. Det er ikke bestemt hvilken enda. Tre-fire av de er aktuelle. Vi fikk hilse på de på torsdag, og det er et par virkelig livlige valper i dette kullet. Vi får se hva det blir. Vi ønsker først og fremst en rolig, snill kompis. Men den skal jo både stilles ut og få løpe LC, så potensialet vil ha litt å si også. 5 Siter
Wednesday Skrevet 16. Mai 2016 Rapporter Skrevet 16. Mai 2016 Jeg skal ha valp i år. Venter i spenning på et kull som skal komme snart, og håper veldig på at det skal være en til meg der. 1 Siter
Carro92 Skrevet 20. Mai 2016 Rapporter Skrevet 20. Mai 2016 På 16. mai 2016 at 10:43 AM, Hermes skrev: En av disse. Det er ikke bestemt hvilken enda. Tre-fire av de er aktuelle. Vi fikk hilse på de på torsdag, og det er et par virkelig livlige valper i dette kullet. Vi får se hva det blir. Vi ønsker først og fremst en rolig, snill kompis. Men den skal jo både stilles ut og få løpe LC, så potensialet vil ha litt å si også. Etter Bølla ja, det blir spennende da Siter
Hermes Skrevet 25. Mai 2016 Rapporter Skrevet 25. Mai 2016 På 20. mai 2016 at 2:14 PM, Carro92 skrev: Etter Bølla ja, det blir spennende da Ja. Far er også en aktiv herremann, selv om han ikke har løpt konkurranse enda (så vidt jeg vet), så potensialet på lc-feltet bør være ok Nå er ikke det viktigst for oss, men en fin bonus. Vi velger mest sannsynlig valp i løpet av dagen... står mellom et par stykk nå Siter
Monab88 Skrevet 25. Mai 2016 Rapporter Skrevet 25. Mai 2016 Min 2016 valp er blitt 15 uker gammel og er søtere enn all melisen i hele verden 13 Siter
LØJ Skrevet 25. Mai 2016 Rapporter Skrevet 25. Mai 2016 Ja, får vel "melde meg inn" her jeg også. Bare ett par uker igjen til fødsel og alt krysses for at alt skal gå bra (selfølgelig gjør det det) og at kjønnsfordelingen blir som ønsket. Herregud jeg er spent 7 Siter
Caroline Skrevet 25. Mai 2016 Rapporter Skrevet 25. Mai 2016 Det ser ut som om jeg klarte å få igjennom å beholde en liten en hjemme denne gangen (med en på 11 og en på snart 8 så var det på tide, og fôrverter vokser ikke på trær, har etterspurt det i 6 mnd uten hell). Fire år siden sist jeg beholdt noe hjemme, så jeg gleder meg enormt til å starte på nytt, med en som forhåpentligvis holder seg skadefri som valp. Si hei til River Song Ellers var jeg jo så heldig å få meg en halvpart i en valp fra ei venninne sitt kull, der jeg fikk ta i mot valpene, og følge de tett fram til levering. Moren til valpene kjenner jeg også fra hun var nyfødt, og trener sammen med eieren til kullsøsteren, så det er linjer jeg kjenner godt. Og ikke minst, linjer jeg kan kombinere med egne hannhunder, dersom det viser seg å passe. Si hei til Elvira 10 uker gammel, på sitt første spor Håper jo å få kommet meg litt inn i ringen som utstiller igjen i år, etter et magert år i utstillingsringen i 2015. River skal selvsagt trenes i bruks, og Elvira kommer nok til å trene lydighet, rally og agility hos fôrverten (som også har mammaen), men henne får jeg også låne, og forhåpentligvis trent nok spor med til å ihvertfall kunne få henne klar til en kåringsprøve. 11 Siter
SofieAurora Skrevet 27. Mai 2016 Rapporter Skrevet 27. Mai 2016 12 dager til min lille prins kommer hjem til meg! 1 Siter
Sasha&Kiara Skrevet 2. Juni 2016 Rapporter Skrevet 2. Juni 2016 Han er hjemme. Finingen min, Rocky. 8 Siter
xxx12345 Skrevet 3. Juni 2016 Rapporter Skrevet 3. Juni 2016 Denne ble igjen her Pied Piper's Believe You Me, aka Yumi Søt som sukker - når det passer henne 14 Siter
SofieAurora Skrevet 3. Juni 2016 Rapporter Skrevet 3. Juni 2016 Nå er det bare fem dager igjen til jeg får min skjønne hjem.. Klarer nesten ikke sitte stille!!! 1 Siter
Hermes Skrevet 3. Juni 2016 Rapporter Skrevet 3. Juni 2016 Vi henter krabaten til høyre på søndag. Blir moro med valp igjen! Foto: André Lund/Mjóhundr 10 Siter
Recommended Posts