puddellover Skrevet 7. August 2016 Rapporter Skrevet 7. August 2016 1 time siden, tmp skrev: Jaaa Madam Gautier. Blir en liten brun bebbe etter vår Albert Var nesten det jeg gjettet, du er jammen heldig For de var altfor søte! 1 Siter
tmp Skrevet 7. August 2016 Rapporter Skrevet 7. August 2016 8 timer siden, puddellover skrev: Var nesten det jeg gjettet, du er jammen heldig For de var altfor søte! Kjenner meg ganske heldig ja Tror nesten de er verdens søteste 1 Siter
Snøfrost Skrevet 7. August 2016 Rapporter Skrevet 7. August 2016 2 timer siden, tmp skrev: Kjenner meg ganske heldig ja Tror nesten de er verdens søteste Bilder? Bilder er aldri feil Siter
tmp Skrevet 8. August 2016 Rapporter Skrevet 8. August 2016 19 timer siden, Snøfrost skrev: Bilder? Bilder er aldri feil Det er sant En av disse to hærlighetene her flytter hjem til oss om 2,5 uke 7 Siter
Luna-samo Skrevet 8. August 2016 Rapporter Skrevet 8. August 2016 Hei michelle. Vi skal få søsteren til Tarzan. Luna! Gud som vi gleder oss! [emoji7]❤️ Sent from my iPhone using Tapatalk 7 Siter
Shlush Skrevet 8. August 2016 Rapporter Skrevet 8. August 2016 Skal ikke ha valp selv, men foreldrene mine får forhåpentligvis valp i desember :-) jeg skal nok passe den hunden en del så jeg kan nyte valpetiden deres litt... Rasen er riesenschnauzer 3 Siter
Luna-samo Skrevet 8. August 2016 Rapporter Skrevet 8. August 2016 Si hei til Tarzan Han kommer til oss mandag 15. august, og vi gleder oss fryktelig mye Han er en blanding mellom Samojed (far) og Border Collie/Retriever (mor). Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Snøfrost Skrevet 8. August 2016 Rapporter Skrevet 8. August 2016 3 timer siden, tmp skrev: Det er sant En av disse to hærlighetene her flytter hjem til oss om 2,5 uke Så søte! Siter
tmp Skrevet 8. August 2016 Rapporter Skrevet 8. August 2016 23 minutter siden, Snøfrost skrev: Så søte! Ja faktisk så søte til å spise opp Siter
MichelleT93 Skrevet 10. August 2016 Rapporter Skrevet 10. August 2016 På 8. august 2016 at 9:49 AM, Luna-samo skrev: Hei michelle. Vi skal få søsteren til Tarzan. Luna! Gud som vi gleder oss! ❤️ Sent from my iPhone using Tapatalk Ja, så trivelig at du også er her inne! Vi gleder oss fryktelig til mandagen :-) 1 Siter
Bellare Skrevet 12. August 2016 Rapporter Skrevet 12. August 2016 På søndag kjem sambuar heim med lille nurket Men vi sliter fortsatt med namn, det er vanskelege greier altså! Hadde nesten bestemt oss for Frøya, men er så mange som heiter det, så får prøve og finne noko anna. Siter
Bellare Skrevet 15. August 2016 Rapporter Skrevet 15. August 2016 Då er Hera komt i hus ? Verkar veldig sjølvstendig, trygg på alt og alle og kan vere ein liten piraja, men flink til og holde seg til leikar, enn så lenge ? Catania syns kvalpar er ekle, spesielt om dei er innpåslitne, men det gikk veldig fint i går. Ho syns dog ikkje noko om at Hera fikk komme opp i sofaen ? Sent fra min SM-G900F via Tapatalk 8 Siter
mnika Skrevet 15. August 2016 Rapporter Skrevet 15. August 2016 Min søte Lotta fikk 11 søte kvalpar 3. mai i år, sjølvsagt måtte det bli ny kvalp her då:) Wilma er navnet, og er sjølvsagt supersøt:D 5 Siter
tutle Skrevet 15. August 2016 Rapporter Skrevet 15. August 2016 22 minutter siden, mnika skrev: Gratulerer OT men herregud.. jo mer jeg prøver, jo tydeligere ser jeg det; et sutrete myndehode i avtegningene til valpen oppi buken Jeg ler! (sorry ) 1 Siter
Snøfrost Skrevet 15. August 2016 Rapporter Skrevet 15. August 2016 8 timer siden, Bellare skrev: Då er Hera komt i hus ? Verkar veldig sjølvstendig, trygg på alt og alle og kan vere ein liten piraja, men flink til og holde seg til leikar, enn så lenge ? Catania syns kvalpar er ekle, spesielt om dei er innpåslitne, men det gikk veldig fint i går. Ho syns dog ikkje noko om at Hera fikk komme opp i sofaen ? Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Så skjønn hun er! Gratulerer med valp, og navn 32 minutter siden, mnika skrev: Min søte Lotta fikk 11 søte kvalpar 3. mai i år, sjølvsagt måtte det bli ny kvalp her då:) Wilma er navnet, og er sjølvsagt supersøt:D Bernervalper får jeg alltid lyst på. De ser ut som herlige kosebamser (heldigvis vet jeg de ikke passer helt til hva jeg ønsker i en hund) 1 Siter
Bellare Skrevet 21. August 2016 Rapporter Skrevet 21. August 2016 Fikk knipsa litt bilder av pirajaen, Hera, på tur oppi her i går I dag var ho med på "sanden-søndag" med masse folk og andre bikkjer. Ho tek alt på strak pote. Så var det lang fjelltur etterpå, der ho fikk ligge på armen bortimot heile vegen. Fikk gå eit lite stykke litt på veg ned igjen, der det var eigna for det 15 Siter
Malamuten Skrevet 21. August 2016 Rapporter Skrevet 21. August 2016 Nydelige begge to valpisene @Bellare og @mnika Gratulerer Siter
Belgerdama Skrevet 22. August 2016 Rapporter Skrevet 22. August 2016 Idag er Limit 8 uker men han kommer ikke hit før i slutten av oktober. Skulle ønske han kunne komme nå 12 Siter
Snøfrost Skrevet 22. August 2016 Rapporter Skrevet 22. August 2016 Så utrolig skjønn @Belgerdama ! @Line har du slitt ut valpen? ser ut som hun bare har flatet ut. Hehe Siter
Caroline Skrevet 22. August 2016 Rapporter Skrevet 22. August 2016 Valpen min begynner å bli stor 3,5 mnd, 40,5 cm og snart 10 kg. 5 Siter
xxx12345 Skrevet 22. August 2016 Rapporter Skrevet 22. August 2016 2 timer siden, Snøfrost skrev: @Line har du slitt ut valpen? ser ut som hun bare har flatet ut. Hehe Godt sovehjerte på den der, og ja, hun kan gjerne bare flate ut Siter
Lady Milla Skrevet 22. August 2016 Rapporter Skrevet 22. August 2016 Hei? Jeg er ny her og håper å kunne henge litt med dere. Jeg og familien min venter en valp. De ble født forrige uke og vi er såå spente. Tenker jo ikke på annet og det føles sååå lenge til vi kan få det nye familiemedlemmet i hus. 4 Siter
Gjest Skrevet 22. August 2016 Rapporter Skrevet 22. August 2016 På 2016-07-28 at 4:52 PM, Anette skrev: Hils på Buffy. Litt ymse omstendigheter også fikk mannen seg hund Hun er 5mnd idag og er welsh springer spaniel. Jeg tror en kompis av meg som er pilot har kullsøsken av Buffy - for alderen passer meget bra. Om hunden er fra grensetraktene i Sverige Siter
Anette Skrevet 22. August 2016 Rapporter Skrevet 22. August 2016 På 2016-07-28 at 4:52 PM, Anette skrev: Hils på Buffy. Litt ymse omstendigheter også fikk mannen seg hund Hun er 5mnd idag og er welsh springer spaniel. Jeg tror en kompis av meg som er pilot har kullsøsken av Buffy - for alderen passer meget bra. Om hunden er fra grensetraktene i Sverige [emoji4] Vi var i Filipstad ish. Hot spices kennel Sent fra min SM-G930F via Tapatalk Siter
Recommended Posts