Gå til innhold
Hundesonen.no

Kickbike + baggen belte selges Bergen


Recommended Posts

Vurderer å selge min kickbike Cross max 20D, da Nemi ikke trekker og jeg ikke har helse til å sparke for egen maskin. Er kun testkjørt en gang og har stått lagret tørt. Selges med hundefeste. Nypris kr 5190 med hundefeste. Selges for 4500 eller bud. Bor ca 45 min fra Bergen sentrum retning Voss. Må hentes.

IMG_8870.jpg

IMG_8871.jpg

Selger også mitt Baggen softbelte, da eg vurderer å oppgradere. Er godt brukt, men helt og fint. Strikken er byttet ut for ca 2 år siden og er i god stand. X1 strikk Selges for 200kr eller bud.

IMG_8868.jpg

Har også veske til Baggen beltet. Er bare brukt et par ganger, men har ligget i en boks så ser litt slitt ut. Nypris ca 380kr, selges for 150kr eller bud.

IMG_8869.jpg

Alt utenom kickbiken kan sendes mot at kjøper betaler porto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, er me naboar? :D

Eg har veldig lyst på kickbiken, så eg kan godt mase om du har solgt den når eg får neste lønning i mai. Er litt avhengig av kva neste bilreparasjon koster og, men veldig veldig lyst på!

Kommer an på hvor du bor? ? så bra ? bare hyl ut du, så ser vi om jeg fortsatt har den ?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...